Citat:
Ursprungligen postat av
Farbror-Cthulhu
På et vis elsker jeg din vakre og velordnede verden..
men i dette søte eventyret har en eldre dame blitt utsatt for grov vold, kanskje bortført.. men hun er mest sannsynlig ikke blant oss lenger.
Dette er sen virkeligheten resten av oss her inne forholder oss til.
Hun kommet ikke tilbake, og "everything is not going to ve ok"...
Du har rett. Jeg forstår at en eller flere GM mest sannsynlig kan ha gjort svært grusomme ting mot henne. Det er vanskelig å forestille seg hvordan dette kan ha blitt opplevd for AE. Jeg vet ikke om kanskje flere prøver å ikke tenke på hvordan det opplevdes for AE, fordi det blir for vondt å tenke på? Jeg håper at hun slapp å oppleve mye lidelser. Jeg håper at politiet greier å løse denne saken.
Jeg prøver å forstå detaljer i saken (som f.eks
om hun var på tur og
når hun ev var på tur), men det betyr ingen ting hva jeg forstår eller ikke forstår. Politiet har sikkert i lang tid hatt kjennskap til om hun var på tur og ev når hun var på tur denne morgenen.
Jeg hadde en forestilling om at AE gikk på sine daglige(?) morgenturer etter at mannen hadde dratt til jobb, fordi jeg tenkte at de kanskje ønsket å tilbringe mest mulig tid sammen på morgenene og at de spiste frokost sammen m.m. Jeg satt meg litt fast i de tankene. Havhest åpnet øynene mine ved å skrive AE ev kan ha vært på tur allerede
før kl 9:14 (og at AE ved 9:14-samtalen ev kan ha vært nært huset utendørs, på vei hjem fra morgenturen) og at GM kan ha observert at hun var på vei hjem fra tur, og at GM deretter ankom Hagens hus og at GM deretter angrep AE og tok henne med seg.
Jeg tror at AE og TH var et lykkelig ektepar, og jeg tror at TH og andre familiemedlemmer og slektninger og venner av de har det veldig vondt nå. Og jeg skulle ønske for AE og TH og familien og slektninger og deres venner at AE ikke hadde blitt utsatt for slike grusomme forbrytelser.