Citat:
Ursprungligen postat av
LarzZvenzzon82
Låg som vanligt igår och tittade på Efterlyst, shit vilket bra program det är,
Det grips många "bad guys" efter tips till Efterlyst, skönt att gamle gode Hasse Aro är tbx...
Det som igår fångade min uppmärksamhet lite extra var det tragiska mordet på Ndella.... horribelt "I say"
Av programmet så verkar polisen har rätt bra info som är värt att nysta vidare i,
En svart Honda CRZ -10,
&
En sportbag och en hoody tröja som man försökt elda vid Henriksdalsringen, tyker det borde finnas DNA som kan analyseras...
Klantigt att inte elda upp allt, men man hade kanske bråttom...
Hondan hade dessutom chromade backspeglar vilket tydligen var ovanligt för den modellen. Borde ju minska omfånget på möjliga bilägare om något.
Dom nämnde även att dom misstänkte att GM troligtvis kunde komma från området (antar att dom menar Nacka) pga att de lurade Lamin till Alphyddan och senare brände sina kläder i en skogsdunge i Henriksdal. Är området där dom halvt uppbrunna kläderna hittades verkligen så gömt att bara en bofast person kan tänkas känna till stället?
Sedan tänkte jag på det att Ndela, var inte hon uppvuxen i Fisksätra? Tillhör inte även det området Nacka? Kan ju vara någon GM som har ett agg mot Lamin via hans nu döda fru Ndela i sådana fall?
Extremt spekulativt inlägg, jag vet. Men vad har man annars Flashback till?