2019-11-03, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja självklart. Eller så kan män undvika hela situationen genom att köpa sex av horor istället för av civila.
Hur många prostituerade krävs på de svenska bordellerna om det ska räcka för att alla män ska kunna ha sex 2-4 ggr i veckan.
Citera
2019-11-03, 09:55
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur många prostituerade krävs på de svenska bordellerna om det ska räcka för att alla män ska kunna ha sex 2-4 ggr i veckan.

160 000.
Citera
2019-11-03, 09:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja självklart. Eller så kan män undvika hela situationen genom att köpa sex av horor istället för av civila.

Jojo men horan kan också anmäla våldtäkt. Samt avslöja honom som sexköpare.
Vill han vara på den säkra sidan så får han flytta utomlands där det finns bordeller.

Och en sak, alla dessa problem förutsätter att man utgår från att de flesta människor är idioter som vill andra illa. Dessa finns, men det är inte var och varannan människa. Jag kan inte låta bli att undra vad för slags omgivning en del av er har, du bland annat, som utgår från att detta kommer ske i den utsträckning att det blir ett allmänt problem. Kan du inte kortfattat beskriva vad du har för omgivning? Uppväxt?
Fattig? Rik? Psykisk ohälsa i familjen? Beroende? Övergrepp som barn?
Varför avskyr du män så mycket? Eller ja, människor som helhet verkar du inte gilla, men framförallt män.
Citera
2019-11-03, 09:57
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Men du ska väl skaffa dina 2,1 barn så samhället överlever? 1,6 barn duger inte, måste vara 2,1.

Du vet väl att en kvinna som inte skaffar barn inte fullgjort sin uppgift och är den kvinnliga motsvarigheten till när män lever slackerliv, lever på bidrag och går till horor på skattebetalares pengar.

Annars kan du jobba på bordell, är ju ett annat sätt uppfylla sitt kvinnliga uppdrag.

Du förstår, vi måste alla ta ansvar, att bara driva runt duger inte.

Det stämmer inte.

Samhällen överlever trots lägre födelsetal.
De minskar sin population, men det i sig är ingen katastrof.
Citera
2019-11-03, 10:00
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Men du ska väl skaffa dina 2,1 barn så samhället överlever? 1,6 barn duger inte, måste vara 2,1.

Du vet väl att en kvinna som inte skaffar barn inte fullgjort sin uppgift och är den kvinnliga motsvarigheten till när män lever slackerliv, lever på bidrag och går till horor på skattebetalares pengar.

Annars kan du jobba på bordell, är ju ett annat sätt uppfylla sitt kvinnliga uppdrag.

Du förstår, vi måste alla ta ansvar, att bara driva runt duger inte.

Duger fint så länge man betalar för sig själv.
Jag kan absolut skaffa barn om jag hittar en bra man att göra det med, men jag skaffar inte barn bara för skaffandets skull.

Men visst, ser du någorlunda ut och är hyfsat utrustad kan jag givetvis ställa upp på en omgång i sängkammaren! Så har jag uppfyllt min plikt iallafall 😋

Tillägg: utan att ta betalt givetvis!
Senast redigerad av Moment22x22 2019-11-03 kl. 10:19.
Citera
2019-11-03, 10:02
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Stackare, måste vara jobbigt att vara så missförstådd. Men jag kan se att du är. Fullständigt. Upplyst. i denna fråga.

Han såg att detta var sant.

Dina inlägg har gett upphov till en intelligenshöjning hos mig. Gjorde ett IQ-test, sedan läste jag hundra av dina inlägg, gjorde därefter ett IQ-test till och fick genast bättre poäng.

Så bry dig inte om elaka påhopp från "djupfrys"och andra troll, jag ser din kompetens och kan intyga den att den korrekt.

Givetvis får kvinnor göra vad de vill med män som sover. Det kan de lärda intyga.
Nu har inte IQ speciellt mycket med innehållet i denna tråd att göra.
Citera
2019-11-03, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
160 000.
Oj det är väl tveksamt om så många arbetstillstånd kan beviljas samt. Krävs en ny myndighet som kontrollerar alla dessa kvinnor avseende såväl hälsa samt grundlig utredning om de kan försörja sig på ett sådant arbete.
Citera
2019-11-03, 10:09
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Oj det är väl tveksamt om så många arbetstillstånd kan beviljas samt. Krävs en ny myndighet som kontrollerar alla dessa kvinnor avseende såväl hälsa samt grundlig utredning om de kan försörja sig på ett sådant arbete.

Kan man importera in ungefär dubbla mängden årligen, som dels inte har någon som helst ambition till att skaffa sig ett hederligt yrke, dels anser att det svenska samhället skall anpassas till deras primitiva måttstockar så borde väl den byråkratin kunna frigöras till något vettigare.
Hur tänkte du nu?
Bevisligen finns det ju hur mycket resurser som helst med befintliga myndigheter.

Men så klart, det gäller ju då främst män som är tillräckligt sexuellt utsvultna för att knulla en get eller en gammal kommunistfemimistkärring. Såklart vi skall lägga pengar på detta, och istället låta de äckliga hororna lida genom att kriminalisera deras verksamhet.
Senast redigerad av Djupfrys 2019-11-03 kl. 10:18.
Citera
2019-11-03, 10:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Kan man importera in ungefär dubbla mängden årligen, som dels inte har någon som helst ambition till att skaffa sig ett hederligt yrke, dels anser att det svenska samhället skall anpassas till deras primitiva måttstockar så borde väl den byråkratin kunna frigöras till något vettigare.
Hur tänkte du nu?
Bevisligen finns det ju hur mycket resurser som helst med befintliga myndigheter.

Men så klart, det gäller ju då främst män som är tillräckligt sexuellt utsvultna för att knulla en get eller en gammal kommunistfemimistkärring. Såklart vi skall lägga pengar på detta, och istället låta de äckliga hororna lida genom att kriminalisera deras verksamhet.

Alltså jag tänker på det ur ett samhälleligt perspektiv.

1. Kriminalitet som bordeller drar med sig. Det öppnas upp en marknad för kriminella där de plötsligt kan röra sig i gråzonen. Nu handlar det plötsligt om "drivs bordellen lagligt all the way" istället för " bordellen måste stängas eftersom det är förbjudet med bordellverksamhet".

2. Synen på människan. Jag vet att jag måhända är en hopplös romantiker, men jag menar, vad är det för syn på människan man stöttar genom att ha bordeller i samhället?
Det blir i slutändan en maktsituation, fattiga vs "rika".

Och gällande invandrarna (männen) som kommit hit är jag starkt emot det ur så många aspekter, och tycker att det är feminismens största fall. Det går helt enkelt inte att ta feminismens "kvinnors rättigheter och mäns skyldigheter" på allvar när de samtidigt gärna fortsättter att släppa in unga män från Mellanöstern e.t.c.
Dock vill jag inte att detta ska användas som ursäkt till att sänka sin egen moral kring saker och ting. Två fel gör inte ett rätt.
Citera
2019-11-03, 10:35
Medlem
Citat:
Hur tänkte du nu?

Nu är det ju inte tänkt att flyktingar ska bli kvar i landet som någon form av arbetskraft majoriteten ska åter till hemlandet när krig upphör.
Citera
2019-11-03, 10:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Hur tänkte du nu?

Alltså jag tänker på det ur ett samhälleligt perspektiv.

1. Kriminalitet som bordeller drar med sig. Det öppnas upp en marknad för kriminella där de plötsligt kan röra sig i gråzonen. Nu handlar det plötsligt om "drivs bordellen lagligt all the way" istället för " bordellen måste stängas eftersom det är förbjudet med bordellverksamhet".

2. Synen på människan. Jag vet att jag måhända är en hopplös romantiker, men jag menar, vad är det för syn på människan man stöttar genom att ha bordeller i samhället?
Det blir i slutändan en maktsituation, fattiga vs "rika".

Och gällande invandrarna (männen) som kommit hit är jag starkt emot det ur så många aspekter, och tycker att det är feminismens största fall. Det går helt enkelt inte att ta feminismens "kvinnors rättigheter och mäns skyldigheter" på allvar när de samtidigt gärna fortsättter att släppa in unga män från Mellanöstern e.t.c.
Dock vill jag inte att detta ska användas som ursäkt till att sänka sin egen moral kring saker och ting. Två fel gör inte ett rätt.
Citera
2019-11-03, 10:37
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Nu är det ju inte tänkt att flyktingar ska bli kvar i landet som någon form av arbetskraft majoriteten ska åter till hemlandet när krig upphör.

Det var länge sedan det fanns någon sanning bakom de orden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in