Citat:
Ursprungligen postat av
Djupfrys
Kan man importera in ungefär dubbla mängden årligen, som dels inte har någon som helst ambition till att skaffa sig ett hederligt yrke, dels anser att det svenska samhället skall anpassas till deras primitiva måttstockar så borde väl den byråkratin kunna frigöras till något vettigare.
Hur tänkte du nu?
Bevisligen finns det ju hur mycket resurser som helst med befintliga myndigheter.
Men så klart, det gäller ju då främst män som är tillräckligt sexuellt utsvultna för att knulla en get eller en gammal kommunistfemimistkärring. Såklart vi skall lägga pengar på detta, och istället låta de äckliga hororna lida genom att kriminalisera deras verksamhet.
Alltså jag tänker på det ur ett samhälleligt perspektiv.
1. Kriminalitet som bordeller drar med sig. Det öppnas upp en marknad för kriminella där de plötsligt kan röra sig i gråzonen. Nu handlar det plötsligt om "drivs bordellen lagligt all the way" istället för " bordellen måste stängas eftersom det är förbjudet med bordellverksamhet".
2. Synen på människan. Jag vet att jag måhända är en hopplös romantiker, men jag menar, vad är det för syn på människan man stöttar genom att ha bordeller i samhället?
Det blir i slutändan en maktsituation, fattiga vs "rika".
Och gällande invandrarna (männen) som kommit hit är jag starkt emot det ur så många aspekter, och tycker att det är feminismens största fall. Det går helt enkelt inte att ta feminismens "kvinnors rättigheter och mäns skyldigheter" på allvar när de samtidigt gärna fortsättter att släppa in unga män från Mellanöstern e.t.c.
Dock vill jag inte att detta ska användas som ursäkt till att sänka sin egen moral kring saker och ting. Två fel gör inte ett rätt.