2019-11-02, 17:00
Avslutad
Vad har Granit Xakha gjort? Det har jag helt missat.
Citera
2019-11-02, 17:06
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Tål att upprepas. Manchester United gav alltså Zlatan till Ajax pengar för OGS.

Ta en tyst minut och sup in de jag precis skrev.

Och det var samma år som United gav de pengarna menar du? Eller menar du att det är samma priser på spelare -01 som det var -18?

Seg match, Pereira är inte tillräckligt bra..hörnorna är ett skämt, Maguire ser tjock och långsam ut (vad har de för kost i United egentligen? Sanchez, Lukaku, Maguire), Lindelöf ska som vanligt köra sitt försvarspel där man inte vill gå in i dueller.

Rashford - Martial - James kan funka resten av säsongen om de får en okej mittfältare bakom dem.. Pereira är riktigt svag i de flesta matcherna.. typ en yngre Lingard.
Citera
2019-11-02, 17:11
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Och det var samma år som United gav de pengarna menar du? Eller menar du att det är samma priser på spelare -01 som det var -18?

Seg match, Pereira är inte tillräckligt bra..hörnorna är ett skämt, Maguire ser tjock och långsam ut (vad har de för kost i United egentligen? Sanchez, Lukaku, Maguire), Lindelöf ska som vanligt köra sitt försvarspel där man inte vill gå in i dueller.

Rashford - Martial - James kan funka resten av säsongen om de får en okej mittfältare bakom dem.. Pereira är riktigt svag i de flesta matcherna.. typ en yngre Lingard.

82.5 fucking miljoner kosta han. Var det Daniel Andersson som var med vid rekryteringen?
Citera
2019-11-02, 17:34
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
82.5 fucking miljoner kosta han. Var det Daniel Andersson som var med vid rekryteringen?

Och Mourinho fick £24 miljoner för att LÄMNA United.. vad är poängen? Att det är sjuka pengar i toppfotbollen?
Citera
2019-11-02, 17:45
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Och Mourinho fick £24 miljoner för att LÄMNA United.. vad är poängen? Att det är sjuka pengar i toppfotbollen?

Förstår att de är som plastfan svårt att sätta sig in i de jag försöker få fram.
Citera
2019-11-02, 17:56
Medlem
zebra121s avatar
Liverpool krånglar sig ur exakt allting. Ligan är klar och det står jag för. Den har varit klar länge. Omgång efter omgång ser man det.
Citera
2019-11-02, 18:06
Medlem
Nej, Liverpool vinner såklart inte PL. Jag tror på en skrällvinnare i år, antingen Leicester eller Chelsea.
Citera
2019-11-02, 18:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TankoPerravald
Nej, Liverpool vinner såklart inte PL. Jag tror på en skrällvinnare i år, antingen Leicester eller Chelsea.
Tror inte heller att Liverpool tar hem det, gissar att det blir antingen Leicester eller Man City.
Citera
2019-11-02, 18:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Nu jag såg inte jag hela matchen mellan Bournemouth-Man Utd, men jag såg när King gjorde 1-0 målet och Lindelöf såg fan mig helt lost ut.. som en pojklagsspelare. Är glad för att VNL inte spelar för Arsenal, för han måste vara bland de sämsta mittbackarna i hela PL.
Citera
2019-11-02, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nu jag såg inte jag hela matchen mellan Bournemouth-Man Utd, men jag såg när King gjorde 1-0 målet och Lindelöf såg fan mig helt lost ut.. som en pojklagsspelare. Är glad för att VNL inte spelar för Arsenal, för han måste vara bland de sämsta mittbackarna i hela PL.

Skyll inte bara på VNL. Maguire borde också gjort mer än att agera åskådare.
Citera
2019-11-02, 18:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Skyll inte bara på VNL. Maguire borde också gjort mer än att agera åskådare.
Såg nyss att Lindelöf och Pereira är de två som fick sämst betyg av samtliga spelare i matchen.
Citera
2019-11-02, 18:48
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Riktigt surt för de som vill se Liverpool förlora, eller åtminstone tappa poäng. Sena mål till trots så kan man inte påstå att det var oförtjänt.
Ja, kortet på Mane var helt befogat.
Det är ytterst, ytterst få Liverpoolfans som anser att ligan är avgjord och de som gör det fördömer vi. 😉

Blir intressant att se om City spelar lika avvaktande som sist på Anfield. Höll ju på att löna sig ordentligt om Mahrez inte missat en straff. Å andra sidan så är det väl mer förväntat denna gång så det kanske blir tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in