2019-11-02, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LjusetsFamn
Jag tycker att du ska berätta hur du känner och enligt mig så borde hon förstå dina känslor även om hon säger att du har inget att vara orolig för. Dina känslor är helt naturliga.

Hon förstår mina känslor, absolut. Well, om en vecka är det över (om dem nu gör det, lite oklart)
Detta var verkligen en känslig punkt för mig...
Citera
2019-11-02, 19:19
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arneanka15
Saken är att dem bokade Air B&B först (de sover i staden efteråt, så att dem kan dricka) och sedan upptäckte dem att det var textilfritt...

Du gör som du vill. Men snacka med henne iallafall
Citera
2019-11-02, 22:28
Medlem
Går man till en bastu så är det väl naturligt att det är textilfritt.
Svenskarna börjar mer och mer ha kläder på sig överallt

Vi duschar inte på badhusen nakna och knappt alls
Bastu går vi in i med kläder

När jag var liten stod det ofta utanför bastun att man inte skulle ha kläder på sig, och varför skall man ha det i en bastu?
Citera
2019-11-03, 00:41
Medlem
Lyssna inte på alla källartroll och incels i tråden. Är du svartsjuk prata ut om det. Jag har upplevt bastubad, topless solande och nakenbad efter krogen och har aldrig förknippat det med sex. Jag litar på min partner att det är vi som har sex och hon litar lika mycket på mig. Det har aldrig varit ett problem, hon kan träffa manliga vänner och jag kvinnliga men vi pratar om det. Så mitt råd prata ut om problemet
Citera
2019-11-03, 02:09
Medlem
Citat:
Jag förstår - som du sa, inget man uppskattar att föreställa sig som pojkvän, men jag tycker inte det är en anledning att starta värsta bråket.

Wow, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag skulle aldrig ha gått med på det i din sits, och att hon inte fattar att du kan ha problem med det är en fet varningsklocka. Vad har HON sagt till dig om detta egentligen? Bara något i förbifarten där hon bara utgick från att du var "cool" med det?
Citera
2019-11-03, 08:20
Medlem
LjusetsFamns avatar
Citat:
Hon förstår mina känslor, absolut. Well, om en vecka är det över (om dem nu gör det, lite oklart)
Detta var verkligen en känslig punkt för mig...

För mig ser det ut som att detta inte är en optimal relation och du bör ta reda på om det är värt att det ska fortsätta så eller tala om för henne exakt hur du känner. Antingen kommer hon förstå och du känner dig bättre eller så gör hon inte det och du kommer kunna gå vidare. Ingenting är värt det om man mentalt/psykiskt inte mår 100 % bra.
Citera
2019-11-03, 08:23
Bannlyst
Tråkigt, det är väl klart att hon suger av dem i bastun och får ett rejält gruppknull varje gång.
Citera
2019-11-03, 13:02
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seekkkm1
Tråkigt, det är väl klart att hon suger av dem i bastun och får ett rejält gruppknull varje gång.

Så illa behöver det väl inte vara.
Citera
2019-11-08, 13:46
Medlem
Snacka om skilda världar, vi som sett vad de som bär vaginor gör skrattar åt detta och säger lycka till grabben, sen har vi skökor på andra sidan som försöker dölja det genom personangrepp medmera hahaha, desto tydligare blir det, som om det någonsin har varit i det dunkla.

Idioter som tror att det är incels som ser igenom det bör nog tänka igenom sitt illa filosoferande.
Herpesvrak är dom hela högen
Citera
2019-11-09, 17:10
Medlem
studenten777s avatar
Citat:
Nu behöver jag era synpunkter.

Jag har sedan ett år tillbaka ett långdistansförhållande med min flickvän. En av hennes bästa killkompisar (Killkompis 1) har nyligen fyllt 22 år och eftersom han älskar bastubad har en annan killkompis (Killkompis 2) - som är en rik jävel - bokat in "gänget" som de brukar umgås med, alltså K1 och hans flickvän samt K2 (som är singel) och min underbara flickvän på ett wellness-center i södra Tyskland med mängder av olika slags bastubad, svalkande kristallduschar och jaccuzier. Jag har inga problem med det, inget konstigt där. TILLS JAG UPPTÄCKTE DET. Denna avdelning av wellness-cenret är textilfritt. Det är med andra ord förbjudet att bära badkläder och det är att gå naken med en handduk runt midjan som gäller. I Tyskland är det en självklarhet att vara naken i en bastu och jag måste nu försöka leva med tanken av min flickväns nakna kropp svettandes bredvid hennes killkompisar. Det har inte blivit mycket sömn de senaste nätterna kan jag lova.

Jag hade inte haft några problem med det om jag varit närvarande och jag gillar verkligen att hon är lite wild & crazy ibland, men nu känns det bara jättejobbigt. Jag vill inte förbjuda henne eller vara en svartsjuk pojkvän och alla hennes kompisar inklusive tjejen verkar tycka det är normalt, men min hjärna bombaderas verkligen av obekväma scener. Hur hade ni förhållit er till detta?

Ska tilläggas att killen som bokade in detta senast idag bjöd henne ut på restaurang "som kompis". Är min flickvän naiv om allt det här eller är jag paranoid?

Om din flickvän är av den högre poängskalan och ska på nakenspa med rika tyskar och schweizare.... Låter som herrarna har baktankar. Din flickvän tycker troligtvis det är lite spännande.

Är det påkostad resa? Betalar tysk-schweizarna?
Citera
2019-11-09, 17:21
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studenten777
Om din flickvän är av den högre poängskalan och ska på nakenspa med rika tyskar och schweizare.... Låter som herrarna har baktankar. Din flickvän tycker troligtvis det är lite spännande.

Är det påkostad resa? Betalar tysk-schweizarna?

Nu fick jag inre bilder av dåligt dubbad tysk porr. "OOH JA, HEINZ, TIEFER IN MEIN ANUS BITTE".
Citera
2019-11-10, 23:03
Medlem
Lol om det hade vart så normalt att basta naken som alla säger så undrar jag om era föräldrar företräder med detta exempel?

Mannen : älskling hämtar du barnen från förskolan?
Kvinnan: nej ja ska ut och basta naken med några män.
Mannen : fan va skönt, ha det bra!

Knappast. Ryck er i kragen och visa att det här inte är okej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in