Citat:
Du har mange gode poeng! Filosofisk vinkling på ditt innlegg
(hvis ingen har registrert henne, hvis hun gikk tur.) Nå er det ikke opplyst noe om hun gikk tur eller om noen husker dette. Dette er vel uansett kanskje ikke noe som naboene kan huske tilbake til flere måneder etterpå når politiet gikk ut med saken. Men jeg vil tro at naboene på et eller annet tidspunkt begynte å legge merke til at Anne ikke var å se mer i gaten. Om ikke naboene siden dem bodde i et endehus i en blindvei, så i hvert fall turvenner som også lufter sin hund rundt Langvannet. Jeg vil tro at politiet har en formening om hun gikk tur denne morgenen eller ikke. Det kan være om hunden hadde sand eller vann under potene, eller på gulvet i det rommet den var innestengt i, eller andre ting som f.eks. at den var pissetrengt. Hunder er som regel det om morgenen. Videre kan man finne ut om hunden hadde spist denne morgenen. Hunder er som regel sultne når dem kommer hjem etter tur. Det sies heller ikke noe om evt. spor utenfor garasjen. Det kan være mye som politiet har sikret seg uten at dem vil gå ut med det. Det kan være bakgrunnen for at dem muligens tror at hun var i live kl. 9.14.
Tydeligvis holder dem det veldig hemmelig dette med om hun gikk tur om morgenen.
(hvis ingen har registrert henne, hvis hun gikk tur.) Nå er det ikke opplyst noe om hun gikk tur eller om noen husker dette. Dette er vel uansett kanskje ikke noe som naboene kan huske tilbake til flere måneder etterpå når politiet gikk ut med saken. Men jeg vil tro at naboene på et eller annet tidspunkt begynte å legge merke til at Anne ikke var å se mer i gaten. Om ikke naboene siden dem bodde i et endehus i en blindvei, så i hvert fall turvenner som også lufter sin hund rundt Langvannet. Jeg vil tro at politiet har en formening om hun gikk tur denne morgenen eller ikke. Det kan være om hunden hadde sand eller vann under potene, eller på gulvet i det rommet den var innestengt i, eller andre ting som f.eks. at den var pissetrengt. Hunder er som regel det om morgenen. Videre kan man finne ut om hunden hadde spist denne morgenen. Hunder er som regel sultne når dem kommer hjem etter tur. Det sies heller ikke noe om evt. spor utenfor garasjen. Det kan være mye som politiet har sikret seg uten at dem vil gå ut med det. Det kan være bakgrunnen for at dem muligens tror at hun var i live kl. 9.14.Tydeligvis holder dem det veldig hemmelig dette med om hun gikk tur om morgenen.
Får håpe at politiet har undersøkt alt dette.Du har nok sikkert rett i at politiet holder det hemmelig (som så mye annet). Og politiet har nok som du sier, en klar formening om hun var på tur eller ikke på morgenen den 31.
Angående naboers observasjoner: Snakket ikke politiet med flere av de nærmeste naboene kort tid etter forsvinningen? Noen husket i alle fall å ha sett AE på tur den 30. og husket også å ha hilst på henne (den 30. forstår jeg det som). "Det er både kommet inn opplysninger om at hun skal ha gått tur med hunden dagen i forveien og hilst på naboer på Lørenskog.".