2019-09-16, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannais
Nej, det är väl inte så farligt på pappret men för mig är det högt då jag ligger lågt i både puls och tryck normalt.
Känner också av ngn konstig "spänning" i bröstet och tryck i halsen. Så lite obehagligt är det- det försvinner dock direkt om jag gör ngn dags uppehåll.

Ned går jag- tror jag fått tag på bra grejer - har ätit andra märken utan att känma något alls.

Jag tippar på att du äter starkare än vanligt. Brukar kännas så då. Sett 25 på marknaden nu, det är i överkant om du kanske är en inte jättestor tjej.
Citera
2019-09-18, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no9nicke
Alltså jag blir så trött. Känns som jag testat hur många varianter av sib som helst nu. Ingen som leverar överhuvudtaget.
Förr i tiden när jag fick tag på äkta så fick jag ju jättebra resultat....
Finns det ens nåt vettigt att få tag på....

Absolut finns. Jag är inte på ngn kur just nu men styrde upp en kompis i juli som skaffade från klassiskt ställe. vi får ju inte nämna shoppar och märken här men läs Flammans inlägg nedan innan det ryker.... Provsmakade en och rekommenderade henne sen att halvera dosen för det var stark skit.
Citera
2019-09-19, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaissa
Absolut finns. Jag är inte på ngn kur just nu men styrde upp en kompis i juli som skaffade från klassiskt ställe. vi får ju inte nämna shoppar och märken här men läs Flammans inlägg nedan innan det ryker.... Provsmakade en och rekommenderade henne sen att halvera dosen för det var stark skit.

Tack så mycket!!!
Kanske äntligen nåt som funkar då, blir till att testa...
Men tyvärr har dom inget på lager nu, men så fort det är påfyllt ska jag kasta in en order
Har hört om folk som köpt på apotek. Typ från Slovakien eller nåt. Men jag har ingen aning om hur dom gör.
Tusen tack för hjälpen!
Senast redigerad av no9nicke 2019-09-19 kl. 10:47.
Citera
2019-11-01, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expired
Mina biverkningar brukar vara sämre sömn och att jag kan bli lite uttorkad för att jag glömmer att dricka. Känner inte igen det du beskriver men det låter ju inte så kul. Om du mäter så pass högt kanske du kan prova att ta en betablockerare för att få ned det och se hur det känns. Det gör jag ofta när hjärtat rusar för att jag blir stressad eller nervös.
Var får man tag i betablockerare samt är de inte ganska farligt att kombinera dem två?
Citera
2019-11-16, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Var får man tag i betablockerare samt är de inte ganska farligt att kombinera dem två?

Det är vanlig blodtrycksmedicin. Inget svårt att få om du har högt blodtryck. Sen kan du säkert få dem mot rampfeber eller liknande symptom också. Kan inte tänka mig att betablockerare är farliga att kombinera med egentligen någonting, men man måste såklart ha koll så att inte blodtrycket droppar för lågt.
Citera
2019-11-16, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expired
Det är vanlig blodtrycksmedicin. Inget svårt att få om du har högt blodtryck. Sen kan du säkert få dem mot rampfeber eller liknande symptom också. Kan inte tänka mig att betablockerare är farliga att kombinera med egentligen någonting, men man måste såklart ha koll så att inte blodtrycket droppar för lågt.

okejokej, ja vet att vissa i min skola har fått tag i de eftersom dem varit så nervösa för tentor samt redovisningar. SÅ inget är omöjligt.

Men om jag då får tag i betablockerade och reducitil så borde de va lugnt?
Citera
2020-01-14, 13:35
Medlem
Käkar 20mg sib på morgonen , är det någon fara att kombinera detta med
10mg Noopept och 10mg DMAA ?
Citera
2020-01-22, 01:08
Medlem
Kör 20mg Sibutramin varje dag på morgonen i totalt 10 dagar nu och har gått från 84 till 81kg och jag har aldrig kommit under 83 sträcket så det kändes verkligen som ja behövde dessa för att fortsätta neråt jag kombinerade detta med löpning 4km nästan varje dag samt lite innebandyträning, är 185cm lång btw. Gillade inte biverkningarna första 3 dagarna sov knappt nått på nätterna samt mådde psykiskt dåligt vilket jag aldrig gjort förut,

Min fråga är för dom senaste 2 dagarna alltså efter 1 vecka med preparatet så har effekten minskat Markant, Bieffekterna försvann efter 3 dagar vilket gjorde mig misstänksam och de va inte samma illamående att tänka på mat men de va bara positivt dock nu dom senaste 2 dagarna har ja varit nära på o frossa i mig iomed det extremt låga kalorieintaget jag haft nu senaste veckan men har lyckats hålla mig i skinnet än. Tror ni att jag har blivit imun på nått sett och isf hur. Skulle jag försökt äta mer första veckan? Jag tänkte pröva o höja dosen imorgon till 25mg men känns bara som att det kanske funkar o höja dosen i några dar sen blir de samma visa igen + vill ju inte ge kroppen mer stryk än den redan får.

En annan sak ja tänkte på borde de inte gå o använda dessa som vid behov? ja klara mig bra i veckorna på o hålla kost men på helgen brukar de gå utför o ja tappar allt ja tjänat kan man inte trycka detta när de behövs?
Citera
2020-02-09, 17:11
Medlem
Hur länge kan man gå på reductil? Mår mycket bättre och känner mig piggare på reductil, har cirka 5-6 kilo kvar att gå ner men undrar om man kan fortsätta även efter, men då försöka äta sig till sitt TDEE varje dag så man inte fortsätter gå ner i vikt.

Någon som gått på reductil i tja, många månader eller år?
Citera
2020-02-09, 17:53
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relief
Hur länge kan man gå på reductil? Mår mycket bättre och känner mig piggare på reductil, har cirka 5-6 kilo kvar att gå ner men undrar om man kan fortsätta även efter, men då försöka äta sig till sitt TDEE varje dag så man inte fortsätter gå ner i vikt.

Någon som gått på reductil i tja, många månader eller år?

Jag har inget svar på din fråga, men du kan tänka på att det måste ha funnits en bra anledning till att Reductil förbjöds i hela EU och i USA.
Citera
2020-02-24, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triccusoskar33
Kör 20mg Sibutramin varje dag på morgonen i totalt 10 dagar nu och har gått från 84 till 81kg och jag har aldrig kommit under 83 sträcket så det kändes verkligen som ja behövde dessa för att fortsätta neråt jag kombinerade detta med löpning 4km nästan varje dag samt lite innebandyträning, är 185cm lång btw. Gillade inte biverkningarna första 3 dagarna sov knappt nått på nätterna samt mådde psykiskt dåligt vilket jag aldrig gjort förut,

Min fråga är för dom senaste 2 dagarna alltså efter 1 vecka med preparatet så har effekten minskat Markant, Bieffekterna försvann efter 3 dagar vilket gjorde mig misstänksam och de va inte samma illamående att tänka på mat men de va bara positivt dock nu dom senaste 2 dagarna har ja varit nära på o frossa i mig iomed det extremt låga kalorieintaget jag haft nu senaste veckan men har lyckats hålla mig i skinnet än. Tror ni att jag har blivit imun på nått sett och isf hur. Skulle jag försökt äta mer första veckan? Jag tänkte pröva o höja dosen imorgon till 25mg men känns bara som att det kanske funkar o höja dosen i några dar sen blir de samma visa igen + vill ju inte ge kroppen mer stryk än den redan får.

En annan sak ja tänkte på borde de inte gå o använda dessa som vid behov? ja klara mig bra i veckorna på o hålla kost men på helgen brukar de gå utför o ja tappar allt ja tjänat kan man inte trycka detta när de behövs?

Jag tror du har vant dig nu nu och effekten liksom biverkningarna minskar. Strunta i att ändra dosen och träna på. Räkna med en viktminskning på cirka 0,5 kilo i veckan främst tack vare minskat sötsug. Så, inget mirakelmedel, men en god hjälp på vägen.
Citera
2020-05-19, 22:09
Medlem
Här var det dött, en liten uppdatering för oss tjockisar.

Kört i reductil 10mg i 4 dagar nu, delar en 20mg kapsel och bombar, första dagen var hemsk, trodde jag hade fått en hjärntumör, sen dess har jag bara haft högpuls som biverkning, mitt sug för fetmat och socker är som bortblåst, blir inte heller så där panikhungrig som jag blir brukar bli men blir fortfarande hungrig dock mätt mycket fortare, nu väger jag över 100kg så 10mg är kanske i underkant kontra min vikt, fortsätter med 10mg och utvärderar annars höjer jag till 20mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in