2019-11-01, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedu0
Mördade knarkbossar haha de har sprängt en bar och skjutit en man som var långt ifrån knarkboss, dem gjorde detta för 0 kr om ni vill veta det.

Folk tror att dem är något i Spanien vilket de absolut inte är. De har gjort smuts jobb till någon där utan betalning för att få gå omkring i Spanien utan att bli mördade och har fått en titel som är helt fel.

Det mordet i Spanien på den sk knarkbossen var ju för överge skrattretande klantigt. Flyktfordonet var en svensk vespa som de sparade och blev gripna i anslutning till. Ärthjärnor.
Citera
2019-11-01, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DOMAREN99
Detta har inget med Mekky att göra ! Folk blåser varandra till höger o vänster i Malmö! Djävla röra är det ! Grupperingar vad är det ? Haha ena dagen med dem andra dagen med någon annan ! Hade ni bara visst hade ni inte skrivit så mycket skit om den eller den ! Ni vet ingenting tydligen era luffare o wannabe !
Kanske inte, men är det den Ashraf vid Babel som hade hand om Mekkys affärer som är död?
Citera
2019-11-01, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Kanske inte, men är det den Ashraf vid Babel som hade hand om Mekkys affärer som är död?

Ja.
Citera
2019-11-01, 20:04
Medlem
Har de hittat någon flyktbil? Det står ju inget i media men någon som hört något om det?
Citera
2019-11-01, 20:05
Medlem
L.Kollbergs avatar
Finns det något samband med mordet på läkaren Hakim, tro?
Citera
2019-11-01, 20:10
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zonca
Jag svär om någon svenskt filmbolag gör en film om dessa killar så kommer det bli top 1 på svensk bio.

Filmen skall heta: Los Suecos

En 100-procentig sann historia hur små invandrarungdomar (födda i Sverige) som växte på invandrartäta stadsdelar i Malmö satte skräck på solkusten i Spanien. Hur de levde i Spanien och mördade dessa knarkbossar. Utförde sprängningar. De begick beväpnade bankrån redan under ungdomen i Sverige. Filmen skall handla om deras uppväxt, familjen, skolan, samhället, knarkhandel och vägen in i gängvärlden. Vad som händer med dem senare i livet. Intressant.

1000 gånger bättre än klassiska svenska filmer som snabba cash och Beck skiten.

Exakt min tanke, jag menar hur trovärdigt/spännande är det med en svensk affärsstudent som lever dubbelliv, låter mer som en amerikansk college-film.

"Vår" film skulle, som du säger, skildra deras uppgång och fall. En svensk Scarface. I början skildras deras uppväxt, hunger och driv, i mitten är de on top of the world, glider omkring, affärerna går bra, pengarna flödar in, de har kontroll. Mot slutet börjar det spåra ur, tilliten dem emellan försvinner sakta men säkert, man börjar ana mörkret, de förlorar mer och mer kontroll, rädsla och paranoia kryper längre och längre in och de går mot sin undergång. Snygga miljöer, asfalt, droger och vapen. Men deras omognad (rör sig trots allt om väldigt unga personer), pojkaktiga skratt och bus skulle också skymta igenom, iallafall i början.

Kanske en film uppdelad på tre delar. Med en talangfull regissör och duktiga skådespelare, the sky is the limit.

Man hejar på Tony Montana, iallafall i början, en underdog-historia i snygga kostymer och pudrade näsor. Men man vill inte vara honom, man förstår redan tidigt att det går mot undergången. Skickligt gjord film.
Citera
2019-11-01, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Har de hittat någon flyktbil? Det står ju inget i media men någon som hört något om det?

Står väl i media att det var/är en liten "mörk" bil. Som jag skrev tidigare i tråden blev jag omkörd av en grå golf i extremt hög fart på inre ringvägen i Malmö. Med polisen strax hack i häl
Citera
2019-11-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Står väl i media att det var/är en liten "mörk" bil. Som jag skrev tidigare i tråden blev jag omkörd av en grå golf i extremt hög fart på inre ringvägen i Malmö. Med polisen strax hack i häl

Ok. Tack för svar.
Citera
2019-11-01, 20:32
Medlem
Krimreportern Joakim Palmkvist uttalar sig om mordet:

Citat:
– Han har flera tänkbara fiender. Det finns flera motivspår. Det är en fortsättning på en hämnd som inleddes förra året. Mannen knyts till en 22 år gammal mordmisstänkt man som är internationellt efterlyst, säger Joakim Palmkvist.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...-vedergallning
Citera
2019-11-01, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty

Säkert flyktbilen som du blev omkörd av. Men konstigt att polisen inte stoppa den eller kanske dom hade ett litet försprång och kom undan?
Citera
2019-11-01, 20:40
Medlem
Hörde lite rykten förut om att Ashrafs unge egentligen var Mekkys, stämmer det?
Citera
2019-11-01, 20:43
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ok, tack.

Alltså detta måste bli film.
En film som visar hur kriminella blattar börjar döda varandra och sen blir det som en atomklyvning i Slow Motion. Kulorna träffar en blatte, denna blattes släkt eller kompisar, skickar kulor mot vänner släkt och
i andra klanen, mm m. Där har vi läget idag. Tänk om man kunde speeda upp det hela några 100% i några år? Då hade vi nog inte haft en blatte kvar i livet om 10 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in