Citat:
Ursprungligen postat av
Niffy
Jeg er veldig enig i din analyse, på de fleste punkter.
Har veid frem og tilbake og tar utgangspunkt i at kidnappimgsteorien er lagt vekk da er det jo ikke mange som gidder å drepe en kvinne og risikere mange års fengsel for det, hevn eller ei.
Forretningslivet er selvfølgelig full av haier men de dreper ikke. Hvorfor skulle de ramme henne og ikke han i såfall.
Klart man kan tenke at man tar han på sitt såreste punkt, redselen for å miste en, det blir likevel så usannsynlig med tanke på hvilke arbeid som er lagt ned i dette.
Samtidig skal man være klar over at separasjonsangst ikke nødvendigvis er det samme som kjærlighet
Dette vet jeg av egen erfaring, jeg skal ikke påstå at TH ikke var glad i sin kone men hun hadde også en rolle som mange andre fruer ikke har, hun ble på en måte både en mor og ektefelle og fundamentet på.hva han hadde bygget opp.
Selv om han hadde masse penger ville han aldri klart og finne en så lojal og måteholden partner.
Det er egentlig lett og lese TH via info jeg har fått her.Tøffe oppvekstforhold og ikke minst at han mistet mor så tidlig, en slags kamp for å vise verden hva han kunne og var verdt.
For å gjennomføre dette var han nok helt avhengig av å ha en familiekjør kone som støttet han i ett og alt.
Det sies at de som er født til formuer er de minst farlige, de som har kjempet er mest farlig, virker sikkert immun utad, men er nok ganske sårbar i bunnen.
Men bare politiet sitter på evnt.opplysninger om separasjon eller skilsmisse var et emne.