2019-01-15, 19:47
Medlem
Arne Bajses avatar
Micael Dahlén må vara ekonomiprofessor, men han ser ut som en pundare. Skäggig, långhårig, ovårdad med nagellack och tatuerade fingrar. Varför gör han på detta viset ?

Finns det belägg för att den skäggige akademikern tar droger av något slag ?
Citera
2019-04-12, 19:19
Medlem
ShitsOnFireYos avatar
Han är "middagsvärd" just nu i Go'kväll på SVT.

https://www.svtplay.se/video/2187248...-micael-dahlen
Citera
2019-04-12, 20:21
Medlem
Han är en kvinnornas Laban - därför får han onormalt med TV-tid och då inte i frågor där han ska ha sin största kapacitet. Manlig karisma är något vi män inte förstår öht.
Citera
2019-04-12, 21:40
Medlem
ulvenas avatar
Efter att ha sett honom i Go’kväll så måste jag bara säga att han framstår som väldigt självgod.
Citera
2019-04-12, 21:46
Medlem
ShitsOnFireYos avatar
Jag får intryck av MD hyllas för sin excentritet på samma sätt som Rickard Söderberg får sina tenorgigs för ögonskuggans skull. Någon som vet vad MD har producerat rent akademiskt, egentligen?
Citera
2019-04-17, 08:08
Medlem
Har nog en lätt, övergående, släng av ansiksblindhet. Har kommit på mig när jag slötittar på TV och en av följande personer dyker upp - Kalle Zackari Wahlström - Micael Dahlen eller Musse Hasselvall så har jag svårt att särskilja vem det är. Dom är ju inte särdeles lika men av någon anledning så får jag tänka till för att placera dom rätt.

Kanske är det deras gemensamma egenskap att vilja synas - till slut suddas ansiktet ut.
Citera
2019-04-17, 08:19
Medlem
sajebiss avatar
Här ger han träningstips i vardagen......

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/e...-traningen-kul
Citera
2019-04-17, 08:25
Medlem
pausvogels avatar
Jag tyckte att han var en rolig och excentrisk färgklick när han gjorde entré i media för ett antal år sedan, hans bok Monster och även Nextopia var båda intressanta och bra skrivna, dock föll hans seriositet och trovärdighet rätt ner i dass när han började leka träningsguru i TV. Pinsamt.
Citera
2019-05-20, 12:09
Medlem
Eastmancolors avatar
Jag tycker karln ser ut som Lasse Åberg.

Hade han varit i världsklass hade han bytt lärosäte ett antal ggr innan slutförvaring på Harvard eller liknande: han studerade, disputerade och blev professor (för elva år sedan) vid Handelshögskolan i Sthlm där han alltjämt är kvar.
Citera
2019-10-31, 17:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ulvena
Efter att ha sett honom i Go’kväll så måste jag bara säga att han framstår som väldigt självgod.

Trodde hans typ var på utgående. Känns som DiLeva. Mysko outfit och så säger han bara normala saker. Å, han är ju normal, ska man tänka.1989.
En fjant. Känns väldigt amerikansk på ett sätt som tyvärr vissa typer av svenskar fortfarande avgudar. För mig är sådana figurer bara tristess.
Citera
2019-10-31, 19:34
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Jag tycker karln ser ut som Lasse Åberg.

Hade han varit i världsklass hade han bytt lärosäte ett antal ggr innan slutförvaring på Harvard eller liknande: han studerade, disputerade och blev professor (för elva år sedan) vid Handelshögskolan i Sthlm där han alltjämt är kvar.

Bara för han är ende svensk som träffat Charles Manson tycker jag han ser ut som Charles Manson lite
Citera
2019-10-31, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Trodde hans typ var på utgående. Känns som DiLeva. Mysko outfit och så säger han bara normala saker. Å, han är ju normal, ska man tänka.1989.
En fjant. Känns väldigt amerikansk på ett sätt som tyvärr vissa typer av svenskar fortfarande avgudar. För mig är sådana figurer bara tristess.

Hela Handels är väl mer eller inspirerat av landet over there
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in