2019-10-31, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
Jeg tenker ikke at det er TH som er GM. Men i en tenkt situasjon, så kunne GM ev ha tenkt at det var lurt å sette igjen skosåleavtrykk av fremmede sko på åstedet kun for å vise politiet at "her har det vært en fremmed GM".

Å ikke dekke til skoene og dermed lage såleavtrykk, vil jo også lage ekstra og tidkrevende etterforskningsarbeid for politiet. Og det kan også ev ha vært ønsket fra GM.
Det du sier er ikke logisk, hvis det ikke var TH så faller poenget med å vise at det har vært ukjente GM der bort.
Citera
2019-10-31, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det du sier er ikke logisk, hvis det ikke var TH så faller poenget med å vise at det har vært ukjente GM der bort.
Jeg mente i en tenkt situasjon der GM bodde i huset ja.
Citera
2019-10-31, 22:10
Medlem
Niffys avatar
Hvor er nærmeste Europris i Lørenskog, sko og slikt kunne like gjerne vært kjøpt der, med samme tanke.

Er Sparkjøp brukt fordi denne er lettere tilgjengelig enn nærmeste Europris?
Citera
2019-10-31, 22:13
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa

Noen har regissert det hele, og har planlagt alt, fra timing til spor.

Innleide GM kan ha blitt forsynt med innkjøpte sko, eller blitt instruert i hva de skulle kjøpe, og bruke.
Citera
2019-10-31, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Hvor er nærmeste Europris i Lørenskog, sko og slikt kunne like gjerne vært kjøpt der, med samme tanke.

Er Sparkjøp brukt fordi denne er lettere tilgjengelig enn nærmeste Europris?
Adressene til de to butikkene i Lørenskog er ikke så langt fra hverandre.

Sparkjøp: Kulturhusgata 2, 1473 Lørenskog
Europris Lørenskog: Boecks gate 10, 1470 Lørenskog
Senast redigerad av FruCarlsberg 2019-10-31 kl. 22:28.
Citera
2019-10-31, 22:16
Medlem
Sparkjøp er 500 meter i luftlinje unna boligen ihvertfall. Stort nærmere kan man vel ikke komme.
Citera
2019-10-31, 22:16
Medlem
Citat:
Jeg tenker ikke at det er TH som er GM. Men i en tenkt situasjon, så kunne GM ev ha tenkt at det var lurt å sette igjen skosåleavtrykk av fremmede sko på åstedet kun for å vise politiet at "her har det vært en fremmed GM".

Å ikke dekke til skoene og dermed lage såleavtrykk, vil jo også lage ekstra og tidkrevende etterforskningsarbeid for politiet. Og det kan også ev ha vært ønsket fra GM.

Det er leit å si det, men jeg synes du spammer tråden igjen nå, med et utall meninsgløse sitater som er sitert mange ganger tidligere.

Men dette siste her nå tar kaka. Du påstår at fremmede GM med vilje kan ha lagt igjen spor for å vise politiet at "her har det vært en fremmed GM".

Jeg har ikke ord.
Citera
2019-10-31, 22:18
Medlem
Citat:
Jeg mente i en tenkt situasjon der GM bodde i huset ja.

Det er så totalt meningsløst det du skriver.
Citera
2019-10-31, 22:21
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Tråden på VG Debatt mener forresten at vår diskusjon om saken her på FB er sammenlignbar i nivå med en politisk diskusjon på Paradise Hotel.

Når ble dette en pissekonkurranse, mellom de forskjellige forumene/plattformene?

Sånn rent bortsett fra at saken helt fra begynnelsen av har vært en pissekonkurranse mellom GM og Politiet, da...

Har det smittet over på folkedebatten?

Ha ha ha

Har dere norsk Paradise Hotel eller tittar dom på den svenska?

Det är väl ändå ett slags fall framåt för Flashback kanske.

Ingen som såg svenska Brottsjournalen på SVT ikväll ?

Den med Camilla men utan GW. Ska ha avverkat Forsvinningen.
Citera
2019-10-31, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er leit å si det, men jeg synes du spammer tråden igjen nå, med et utall meninsgløse sitater som er sitert mange ganger tidligere.

Men dette siste her nå tar kaka. Du påstår at fremmede GM med vilje kan ha lagt igjen spor for å vise politiet at "her har det vært en fremmed GM".

Jeg har ikke ord.
Takk for tilbakemelding. Jeg beklager og logger meg av. Jeg greide ikke å få frem det jeg mente i det innlegget. Rapporter gjerne mine innlegg så kanskje de blir ryddet vekk.

#ForMyeCarlsberg... Huff
Sees på mandag :-)

Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er så totalt meningsløst det du skriver.
Jeg forstår at du synes det. Jeg kunne heller skrevet Hvis han hadde vært GM (selv om jeg ikke tenker at han er det).
Senast redigerad av FruCarlsberg 2019-10-31 kl. 22:25.
Citera
2019-10-31, 22:25
Medlem
Sikkert betydningsløst men GH-H har en venn som jobbet på Clas Ohlson i 2018

Ser ut som han spiller i band også.
Citera
2019-10-31, 22:27
Medlem
Jeg regner med at Frøken C mente at sporene ble overtydelig plantet som en "decoy". Alle er velkommen i tråden imo. Tror hverdagen min hadde vært 10 prosent fattigere de siste månedene, uten denne fantastiske tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in