Citat:
Ursprungligen postat av
justina
Jag är mer än vuxen och jag förstår inte ditt resonemang.
Skör efter ett sprucket förhållande...
Hon var 40 år, då kan man vara skör men man vet också skillnaden mellan rätt och fel.
Han var till och med rent synligt kriminell, han hade misshandlat och dödsmisshandlat människor. Suttit inne för det. Hur kan en 40-årig kvinna acceptera sådant?
Så du tror alltså på fullaste allvar att han visade Lotta sitt brottsregister redan på första dejten?
hon träffade inavlet första gången på gymmet och han hjälpte henne med träningen och som hon själv har sagt till sina vänner och systrar så var han charmig och gullig från början och med lite charm och smicker kan man beveka den mest hårdhudade kvinna och han började inte misshandla henne i början
och det står ju inte tatuerat på pannan att han är psykopat,och jag tror inte heller att hans raggningsreplik var, Hej vad vacker du är,jo du,jag har suttit i fängelse 12 år för en dödsmisshandel och en sak till,Jag brukar slå mina flickvänner sönder och samman men du följer med mej hem ändå?
Nej jag tror att det tog ett bra tag innan han visade sina sämre sidor,och då är det oftast för sent att komma undan