Efter att fått hjälp av en person kring återbetalning med mitt ärende på Bwin fick jag tillbaks 569k (insättningar från may 2017 tills år 2019 dagsläget)
Jag är givetvis innerst inne rätt rädd att jag kommer göra mig av med dessa pengar, men tror det är dags att gå vidare nu från spelmissbruket.
Jag är registrerad på Spelpaus i 12 månader nu, känns mycket skönare sluta genom att få tillbaks sina insättningar. Personen som hjälpte mig skrev ihop mitt mail åt mig och jag har bara honom/henne att tacka.
Jag hoppas bara alla ni kan inse att spelande förstör bara mer än det gör, jag spelade bort 569k hade jag inte lyckats få tillbaks pengar nu vet jag inte vad jag hade gjort, livet hade känts hopplöst.
Jag hoppas alla kan åtminstone försöka sluta och ta tag i spelpaus, sen känns denna tråd allt annat än att man får hjälp med sitt missbruk folk pratar för mycket vinster och sånt... jag blev triggad en del gånger pga denna tråd när jag läst.. Men det är bara jag, jag är svag.
Ska söka hjälp nu medans jag ändå är på spelpaus och fått mina pengar återbetalda.
Lycka till alla i tillfrisknandet