2019-10-30, 06:51
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vad skulle du göra ifall någon låtsas vara er och dessutom gör er till åtlöje framför människor?
Det vet jag inte. Varför frågar du det?
Citera
2019-10-30, 17:45
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Det vet jag inte. Varför frågar du det?

Har du ens sätt ett avsnitt av dessa på låtsas spökjägare när dom härjar runt på sociala medier?

Paranormala människor sitter i ett mottagligt tillstånd kommunicerar med dom döda människor.
Senast redigerad av TwoThousand 2019-10-30 kl. 17:50.
Citera
2019-10-30, 17:50
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Har du ens sätt ett avsnitt av dessa på låtsas spökjägare när dom härjar runt på sociala medier?
Ja, det har jag.
Jag har även sett dessa på låtsas ande-pratare när de härjar runt I ”Det okända”.
Citera
2019-10-31, 12:18
Medlem
Citat:
Ja, det har jag.
Jag har även sett dessa på låtsas ande-pratare när de härjar runt I ”Det okända”.

Oavsett vad du tror så finns där personer i det okända som är på riktigt även om alla kanske inte är det. Tittar inte på tv länge så vet inte alla som är med.
Citera
2019-10-31, 12:48
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Paranormala människor sitter i ett mottagligt tillstånd kommunicerar med dom döda människor.

Du har delvis rätt.
Det finns medium som hängivit sig till den paranormala världen med sån iver att de självskapat ett närmast psykotiskt tillstånd där man inbillar sig att det man tror är verklighet.
Man kommunicerar inte med några döda människor eller andevarelser alls utan man är i en värld med många likasinnade där man får falsk feedback vilket fördjupar vanföreställningarna.

Sen finns det medium som utnyttjar knäppisarna bara för att tjäna pengar.
Är lite osäker på om jag respekterar dem för detta eller om det är mobbing av de som inte fattar bättre. Sol och vårargrejen alltså.

Andevärlden finns bara i ditt huvud. Verklig för dig men inte för någon annan neutral människa.
Citera
2019-10-31, 12:54
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Oavsett vad du tror så finns där personer i det okända som är på riktigt även om alla kanske inte är det. Tittar inte på tv länge så vet inte alla som är med.
Då väntar jag bara på att det presenteras belägg för detta extra-ordinära påstående.

Vilka är det som är på riktigt och hur vet du det?
Citera
2019-10-31, 14:56
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Ja. Alltså jag utesluter inte paranormala fenomen men spökjägare är ju så fejk som det skriker om det ofta. Se bara på Jörgen från det okända...
Citera
2019-10-31, 16:43
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ja, det har jag.

Du har inte sett ett skit egentligen... Ifall du lyssnar får lära dig något nytt.

På riktigt paranormala människor på det programmet det vet du mycket väl..

Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen
Du har delvis rätt.
Det finns medium som hängivit sig till den paranormala världen med sån iver att de självskapat ett närmast psykotiskt tillstånd där man inbillar sig att det man tror är verklighet.
Man kommunicerar inte med några döda människor eller andevarelser alls utan man är i en värld med många likasinnade där man får falsk feedback vilket fördjupar vanföreställningarna.

Sen finns det medium som utnyttjar knäppisarna bara för att tjäna pengar.
Är lite osäker på om jag respekterar dem för detta eller om det är mobbing av de som inte fattar bättre. Sol och vårargrejen alltså.

Andevärlden finns bara i ditt huvud. Verklig för dig men inte för någon annan neutral människa.

Ingenting av det du har sagt på det här forumet har överensstämma med verkligheten.

Förstod rätt tidigt att du lider av någon sorts vaneföreställning för det kopplar inte till verkligheten.
Citera
2019-10-31, 18:33
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Du har inte sett ett skit egentligen... Ifall du lyssnar får lära dig något nytt.
Du vet inte vad jag har sett.
Försöker lära mig något nytt men får bara samma gamla påståenden hela tiden.

Citat:
På riktigt paranormala människor på det programmet det vet du mycket väl.
Nej det vet jag inte. Jag tror inte på dina påståenden.

Exakt vilka är ”riktigt paranormala människo” och hur har det bevisats?
Citera
2019-10-31, 18:36
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Ja. Alltså jag utesluter inte paranormala fenomen men spökjägare är ju så fejk som det skriker om det ofta. Se bara på Jörgen från det okända...
Precis, han och många andra har avslöjats som bedragare. Inte en enda har lyckats bevisa sin förmåga. Conect the dots...
Citera
2019-10-31, 20:25
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Du vet inte vad jag har sett.
Försöker lära mig något nytt men får bara samma gamla påståenden hela tiden.

Nej det vet jag inte. Jag tror inte på dina påståenden.

Exakt vilka är ”riktigt paranormala människo” och hur har det bevisats?

Jag vet med största säkerhet att du inte har varit med när det sker ockult eller paranormalt.

Vet inte heller varför du besöker denna forums del..
Citera
2019-10-31, 21:37
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hackelsta
Hallå där.

Jag har nu hängt framför you tube och sett " Spökjakt Sverige " " Laxton " och börjar bli mer fundersam. Även jämfört med Amerikanska spök jägare.

Man kan ju definitivt konstatera att dom Amerikanska händer det otroliga saker, som t.ex möbler flyttar sig å märkliga röster. Medans dom svenska utredningarna är mer blygsamma.

Om jag nu trots allt skulle vilja tro på vissa händelser så är dom svenska defenetivt mer trovärdiga än dom Amerikanska.

Skulle vara intressant och höra era åsikter just om detta Med vänlig hälsning Hasse

De påstår väl inte att spökerierna är på riktigt. Då är det ingen bluff, bara underhållning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in