Citat:
Ursprungligen postat av
Internetkrigaren1
Det känns inte långsökt att finna 20 republikaner + 2 oberoende som röstar för att avsätta Trump.
Så jag vill påstå att han är väldigt illa ute.
https://www.youtube.com/watch?v=m72zMmmJIDU
Det gäller att se varje delstat som ett feudalt isolerat samhälle. Varenda senator som röstar för att avsätta Trump, menar jag kommer att vänta tills januari och sedan ta tempen. Pekar opinionsundersökningar på att independents, oberoende väljare är för att avsätta honom, så är det ett solklart ja. Det gör det redan i Utah, Maine och snart I Texas. Tre starka republikanska fästen.
De som kan tänkas rösta ja i senaten tror jag är senator Susan Collins och senator mitt Romney.
Jon Cornyn ifrån Texas ger positiva signaler sedan hans delstat nu blivit väldigt nära till att slå om till blått
Jag tror inte det når så långt. Jag tror att Donald Trump avgår i vår precis innan rättegången i senaten inleds. Han vill inte ha en offentlig rättegång där all bevismaterial presenteras på prime time tv.
Inte ens republikanska fox News tittare kan undgå att se hur deras kultledare försöker intala dem att "what you see and what you hear is not the truth" via Twitter och chopper talk