2019-10-31, 12:24
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Pussig at du nevner dette. Jeg merket meg nemlig at alle kommentarene under et bilde fra hans Facebook-side ble slettet nylig.

Jeg skrev en kommentar her inne for noen dager siden. Noe om filmen American Psycho. Like etter ble kommentarene under bildet, hvor han innrømmet å være besatt av filmen allerede som 12- åring, slettet.
Hmmm...Merkelig.

Hvor gammel er junior? Filmen kom år 2000. Kan det ha vært boka? Isåfall er det supermerkelig, den boka er altfor ekstrem for en 12 åring. Selv slengte jeg boka i søpla etter å ha lest den, ville ikke ha den i huset... Verste jeg har lest, ti ganger verre enn filmen.

Litt pussig, dette er den andre drapssaken jeg følger på FB og også forrige gang dukket den boka opp i periferien.
Citera
2019-10-31, 12:24
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Jeg tenker at et spor feks kan være at de har kryssjekket alle kjøp. Brevpapir, strips, sko, og funnet at de er betalt kontant, samt at en mobiltelefon har vært sporbar på samtlige steder. Men hvor nøyaktig er dette? Et par av butikkene ligger vel i umiddelbar nærhet til Futurum. Kan valg av kjøpsteder ha vært bevisst, fordi MGM til vanlig er å finne ved tilhørende basestasjon?

Att de påtalar att cctv saknas kan vara ett sätt att säga att man konstaterat inköp vid tillfällen som kan bindas till en viss person, ja. Indiciellt. Man vet att det är han. Sen hur är väl mindre viktigt för oss, inköpen är inte brottsliga i sig. Han kanske redovisar sina tjänsteresor på jobbet och alla inköpen stämmer med dessa. Då har man rätt man.

Sen komemr en punkt när man låser in vederbörande och tar resten därifrån.

GW får väl låna ut sina benbitar.
Senast redigerad av Lonnrot 2019-10-31 kl. 12:32.
Citera
2019-10-31, 12:26
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Cthulhu

Inte bara jag som tänkte på sprit där då. Vi är törstiga alla.

Jag tycker formuleringen är märklig.
Senast redigerad av Lonnrot 2019-10-31 kl. 12:33.
Citera
2019-10-31, 12:26
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Citat:
Men dette teaterbesøket kom som lyn fra klar himmel. Jeg tror rett og slett politiet har holdt det skjult. Da må det ha en større betydning.

Da må det andre paret også fått streng beskjed om å holde kjeft, og også en eventuell hundepasser....
Citera
2019-10-31, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Cthulhu
Da må det andre paret også fått streng beskjed om å holde kjeft, og også en eventuell hundepasser....

Det vil jeg tro. Og har media fått nyss i det, så har de holdt helt tett. Og det gjør de vel kun hvis de får meget streng beskjed om at det er viktig at det ikke kommer ut?
Citera
2019-10-31, 12:29
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Citat:
Det vil jeg tro. Og har media fått nyss i det, så har de holdt helt tett. Og det gjør de vel kun hvis de får meget streng beskjed om at det er viktig at det ikke kommer ut?
Just Präsis!
Citera
2019-10-31, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.Hagen
Jeg tror de fleste her inne har fått dette med seg tror du ikke?
Joda. Det skulle egentlig med i et innlegg som jeg svarte på, der noen av disse detaljene ble tatt opp i dag.
Citera
2019-10-31, 12:38
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Är en möjlig förtjänt där att man får in tips spontant endast från de som verkligen känt igen o också minns th/AE från den kvällen? På teatern eller fr.a. annan plats? Sen var de väl i sällskap så tvivel om att de var på plats på teatern är kanske inte aktuellt.
Citera
2019-10-31, 12:45
Medlem
"31.10.19. Politiinspektør Tommy Brøske i Øst politidistrikt bekrefter at de har utarbeidet en liste over potensielle gjerningspersoner:
– Det er en ganske vanlig prosedyre i så alvorlige saker, men jeg kan ikke kommentere dette ytterligere."

"Flere personer har vært inne til avhør. De har status som vitner, men flere av dem er samtidig blitt spurt om de har alibi for 31. oktober i fjor."
https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/politiet-har-liste-over-mistenkte-i-hagen-saken-1.1610088
Citera
2019-10-31, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Hvor gammel er junior? Filmen kom år 2000. Kan det ha vært boka? Isåfall er det supermerkelig, den boka er altfor ekstrem for en 12 åring. Selv slengte jeg boka i søpla etter å ha lest den, ville ikke ha den i huset... Verste jeg har lest, ti ganger verre enn filmen.

Litt pussig, dette er den andre drapssaken jeg følger på FB og også forrige gang dukket den boka opp i periferien.

Har ikke sett filmen, men googlet litt og opplevde den samme kvalmen som denne saken har gitt meg flere ganger.
Junior er født i 1983. Det var en kommentarutveksling med hans kusine og deres forhold til Zelda. Jeg mente de diskuterte filmen, men kommentarene er i alle fall slettet nå...
Citera
2019-10-31, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Är en möjlig förtjänt där att man får in tips spontant endast från de som verkligen känt igen o också minns th/AE från den kvällen? På teatern eller fr.a. annan plats? Sen var de väl i sällskap så tvivel om att de var på plats på teatern är kanske inte aktuellt.

Med alle rykter som verserer, så er dette et det har blitt holdt tett om. Også fra de som eventuelt minnes å ha sett dem på teatret. Folk som går på teater frekventerer vel ikke forum og nettdebatter.. de er kultiverte og har dannelse.
Citera
2019-10-31, 12:53
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Med alle rykter som verserer, så er dette et det har blitt holdt tett om. Også fra de som eventuelt minnes å ha sett dem på teatret. Folk som går på teater frekventerer vel ikke forum og nettdebatter.. de er kultiverte og har dannelse.

Till skillnad från oss.. 😄

Jag tänkte att de som läser att paret var hemma den kvällen bättre kan dra sig till minnes var ngnstans de såg dem ute på byn, innan de ringer polisen.

Vad är annars huvudsyftet med att hålla teaterbesöket hemligt? Att undvika en sympatistorm i media från de kultiverte og dannede?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in