Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
En tolvårig dotter till en av mina bekanta befann sig på Drottninggatan när lastbilen kom farande. Hon flydde för sitt liv i alla fall, in i en butik hon inte lämnade förrän polisen kom och hittade henne plus de andra som tagit skydd där. Ingår även hon i konspirationen? Är hon hemlig agent eller hur förklarar du hennes upplevelse?
Finns det bilder på denna ”folksamling” runt lastbilen menar du?
Jag kan även föreställa mig en viss nivå av kaos minuterna efter dådet, så att någon kan slinka undan finner jag inte alls konstigt. Det var ju med facit i hand även exakt vad som skedde.
Syftade på att INGEN på videon ses fly för sitt liv, efter att "terroristen" hade "kraschat" in i Åhléns...
Syns inte någon som helst klunga av människor som samlats kring den "kraschade" lastbilen i arab-filmen på Youtube (nån får leta fram den, finns säkert länkar till den i denna digra tråd), och än mindre flyende eller chockade människor...
Tvärtom, så syntes det i videon bl.a. ivå tonårstjejer som skrattandes gick förbi i närheten, knappast något normalt beteende om det strax före kört in en lastbil i Åhléns, som dödat en massa människor...
Nån som kan vara snäll och leta fram den mycket avslöjande arab-videon på Youtube?
Själv tänker jag inte ödsla nåt mer av min värdefulla tid på denna uppenbara psy-ops, så ni förnekare får ta vid...