2019-10-31, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Sådär, nu har jag provat Löwengrips torrschampo. (Det finns flera varianter)

Helt ok, sticker inte ut åt något håll. Mao fyller sin funktion och känns ordinärt.
Men priset är väl högt för detta, det ger inte den känsla av lyx som priset vill antyda. De borde sänka med 50 kr för att hamna i rätt segment.

Sedan funderar jag på Kardashians mm som också har skönhetsprodukter. Inte tror jag att de är engagerade i produktutvecklingen, möjligen doft och färg. Det är nog snarare en tillverkare som är intresserad av samarbete för en produkt.

Kanske är det så här också eller också är det så att Isabella tagit kontakt med tillverkare för att få till sin linje. Det är ju skillnad på att vara Isabella Löwengrip i Sverige och att vara Kylie Jenner i USA.

Vad tusan är torrschampo och varför har alla tjejer i tråden provat det?
Citera
2019-10-31, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Vad tusan är torrschampo och varför har alla tjejer i tråden provat det?

Torrschampo är som namnet antyder ett torrt schampo (tänk vetemjöl) som sprayas på håret och sedan skakar man på det och det ser nytvättat ut och doftar gott. Används inte bara av folk som snabbt får fett hår eller behöver fixa till sig snabbt under dagen av någon anledning utan även av tjejer som redan tvättat håret för att torrschampot ger volym till håret. Det syns alltså inte, men får håret att se större ut. Det finns lika olika typer. Traditionellt ska det inte vara spray i (alltså klistrigt) utan ett lätt puder, populärt utomlands också som i Frankrike. Har funnits i evig tid. Nuförtiden har vissa svenska märken spray i också och det används av tjejer mer för att sätta håret på plats samtidigt som det ser tjockare ut.

Jag har inte testat Löwengrips torrschampo så jag vet inte hur den är i jämförelse med andra märken, men produkten i sig är alltså väldigt populär och vanlig. Det skulle vara svårt att hitta en tjej idag som inte vet vad torrschampo är.
Senast redigerad av Loqita 2019-10-31 kl. 08:48.
Citera
2019-10-31, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Torrschampo är som namnet antyder ett torrt schampo (tänk vetemjöl) som sprayas på håret och sedan skakar man på det och det ser nytvättat ut och doftar gott. Används inte bara av folk som snabbt får fett hår eller behöver fixa till sig snabbt under dagen av någon anledning utan även av tjejer som redan tvättat håret för att torrschampot ger volym till håret. Det syns alltså inte, men får håret att se större ut. Det finns lika olika typer. Traditionellt ska det inte vara spray i (alltså klistrigt) utan ett lätt puder, populärt utomlands också som i Frankrike. Har funnits i evig tid. Nuförtiden har vissa svenska märken spray i också och det används av tjejer mer för att sätta håret på plats samtidigt som det ser tjockare ut.

Jag har inte testat Löwengrips torrschampo så jag vet inte hur den är i jämförelse med andra märken, men produkten i sig är alltså väldigt populär och vanlig. Det skulle vara svårt att hitta en tjej idag som inte vet vad torrschampo är.
Tack för info!
Citera
2019-10-31, 10:47
Medlem
Men herregud, lugna ner er lite!

E kommer nog inte att fria till någon på ett tag, självklart har jag varnat honom oavsett vem det är som han är med så ska han vara försiktig ibörjan! Att han hjälper personen med råd betyder inte en frieri är påväg. Han känner empati för hen och vill finnas där. Det är sån han är, E har ett hjärta av guld!

Ni är så fel ute..☝️

Mvh Tavlan
Citera
2019-10-31, 11:06
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon har med stor sannolikhet genomgått en sk. ansiktsskulptering som förskönar och föryngrar ansiktet och det påpekade jag redan för nåt år sedan vill jag minnas, samma sak med bysten. Den har blivit större och mer markerad än tidigare så något slags ingrepp har alltså hon genomgått.

Ansiktsskulptering, är det fillers eller ett mer bestående ingrepp?
Citera
2019-10-31, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Ansiktsskulptering, är det fillers eller ett mer bestående ingrepp?

Blev du sugen? ;-)
Citera
2019-10-31, 11:21
Medlem
mittenskittens avatar
http://mediepodden.libsyn.com/avsnitt-98-isabella-lwengrips-fejkade-bloggstatistik-avsljad-rapporten-som-visar-avgrunden-fr-lokalt idningar?fbclid=IwAR0me6GsP6qkCM-vMDf9BB52KNwbQqq6QV_C630Y83SqKBfU10Zu7twRgWQ

"Hur många följare har Isabella Löwengrip? Hon själv säger 1,5 miljoner, medan Bonnierägda Tailsweep som representerar henne säger att de når 690 000. Vi har pratat med Bloggbevaknings Camilla Gervide som grävt vidare i siffrorna kring Isabella Löwengrips räckviddssiffror och brist på transparens."

bonnier kommenterar hennes statistik. nu väntar vi bara på Efternamn08's påstådda avslöjande i SvD.
Senast redigerad av mittenskitten 2019-10-31 kl. 11:23.
Citera
2019-10-31, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FancyChloe25

E kommer nog inte att fria till någon på ett tag, självklart har jag varnat honom oavsett vem det är som han är med så ska han vara försiktig ibörjan! Att han hjälper personen med råd betyder inte en frieri är påväg. Han känner empati för hen och vill finnas där. Det är sån han är, E har ett hjärta av guld!

Ni är så fel ute..☝️

Mvh Tavlan
Hen? Du pratar ju om en specifik person, vars kön inte är särskilt obestämt. Varför använder du då hen?
Citera
2019-10-31, 11:59
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:

Ni är så fel ute..☝️

Mvh Tavlan
Varför kallar du Isabella för hen?
Citera
2019-10-31, 12:10
Medlem
Isabella la ut ett instagraminlägg för 20 minuter sedan när hon sätter på sig sina solglasögon med texten:

"Nervous about the end"
Citera
2019-10-31, 12:18
Medlem
IL, kommer inte att svälta eller sakna tak över huvudet. Vi bor ju ändå i Sverige!
Så att E, skulle hjälpa henne med att köpa en bostad som kostar några miljoner är ju ett löjligt påhitt.
Citera
2019-10-31, 12:22
Medlem
Citat:
IL, kommer inte att svälta eller sakna tak över huvudet. Vi bor ju ändå i Sverige!
Så att E, skulle hjälpa henne med att köpa en bostad som kostar några miljoner är ju ett löjligt påhitt.
Det är ett löjligt påhitt, men inte av den anledningen. Alternativet till jättehus är ju inte hemlöshet, det är ingen som tror det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in