Citat:
Ursprungligen postat av
trottwell
Hon har fortfarande asymmetriska hängbröst som hålls uppe av en mycket bra BH.
Detta har diskuterats utförligt i tråden.
Som jag har skrivit åtskilliga gånger i tråden "god dag doktorn, jag vill ha asymmetriska hängbröst" är inte ett sannolikt önskemål av Bella.
Men hur vet du att hon har "asymmetriska hängbröst"? Hur hennes tuttar ser ut utan kläder kan väl knappast vara något man kommer fram till genom en "diskussion i tråden"? Eller brukar hon lägga ut bilder på dessa ojämna stalaktiter?
Förslag! - kontakta Balder Balle för expertutlåtande! Sen kan vi förresten fortsätta diskussionen mest om honom, för är det något som är "mystiskt" (många verkar tycka att Blondinbella är "mystisk" och särskilt nu?) så är det hur en person som uppbenbart lyckats väldigt väl i finansvärlden och gjort det därför att han, enligt egen utsago, är mycket försiktig när han gör affärer, kan utsätta sig för de faktiskt ganska stora risker jag ser med Blondinbella. Att han saknar emapti och behandlar sin fru och sina barn som skit, det är sen gammalt. Att han är kåt också (någon kärlek tror jag inte på, även om detta slutar med äktenskap, det handlar om kuken helt enkelt, något som Blondinbella säkerligen är väl medveten om eftersom hon byggt om sitt utseende för att försöka fånga en rik, äldre man). Men varför tar han riskerna? Kanske lite off topic men samtidigt är ju de här två, åtminstone om man får tro Blondinbella (vilket man iofs aldrig ska göra) ett "par" så han hör ju till Blondinbella-bilden.