2019-02-27, 14:27
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Häktningsframställningar:

https://minfil.com/e6Kak9v5b5/G_teborgs_TR_B_15670-18_Aktbil_21_H_KTNINGSFRAMST_LLAN_betr._Mat_pdf

https://minfil.com/dbK1k0vbb9/G_teborgs_TR_B_15670-18_Aktbil_20_H_KTNINGSFRAMST_LLAN_betr._Eli_pdf

https://minfil.com/ccKek5v1b3/G_teborgs_TR_B_15670-18_Aktbil_19_H_KTNINGSFRAMST_LLAN_betr._Ere_pdf

https://minfil.com/bdK5k5vcbe/G_teborgs_TR_B_15670-18_Aktbil_18_H_KTNINGSFRAMST_LLAN_betr_ffan_pdf

2 svenska tjejer för skyddande av brottsling (M är även misstänkt för grovt vapenbrott), 1 zigenare är häktad för mord på sannolika skäl samt 1 alban för grovt vapenbrott (antagligen tillsammans med M) samt mord på sannolika skäl.

Math*lda Rumell samt Erel*in Rush*t* är med all önskvärd tydlighet kärleksparet som avses i denna artikel:

https://www.expressen.se/gt/karleksparet-misstanks-for-delaktighet-i-dodsskjutning/

Bilder på 3 har jag hittat på Facebook, inte på zigenaren Antonio.

vad oväntat att en taikumer dök upp
Citera
2019-02-27, 14:36
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
vad oväntat att en taikumer dök upp

Ja, det var verkligen en ”shocker”. Hört via ryktesvägen att det skall ha betalats väldigt lite för detta mord även (5 siffror) där denne Taikumern har varit den som mördat BO, men det kanske skall tas med en nypa salt.
Citera
2019-03-01, 05:44
Medlem
TonyTucker12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Ja, det var verkligen en ”shocker”. Hört via ryktesvägen att det skall ha betalats väldigt lite för detta mord även (5 siffror) där denne Taikumern har varit den som mördat BO, men det kanske skall tas med en nypa salt.

Onekligen ett fullständigt vidrigt släkte det där. Hört samma ang betalningen skulle dock fått mer om han inte haft ihjäl fel snubbe. Får vänta och se vad för intressant information fupen kan visa... men det dröjer säkert ett antal månader till
Citera
2019-10-30, 12:48
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.expressen.se/gt/man-atalas-for-mord-och-forberedelse-till-mord-/

"En 18-årig man har åtalats för bland annat mord – i mitten av november förra året sköts en man ihjäl i Biskopsgården.

18-åringen åtalas också tillsammans med en annan tonåring för förberedelse till mord på en gängkriminell man i Göteborg. "

"Nu har en 18-årig man åtalats för mordet och ytterligare en person, också han en tonåring, för skyddande av brottsling.

De båda tonåringarna misstänks också för förberedelse till mord på en gängkriminell man och en av polisens teorier är att den mannen som sköts var fel person."
Citera
2019-10-30, 14:40
Medlem
Någon som löser FUP?

Edit:
Jag mailade och dem påstår att det inte finns någon FUP till målnumret som är i häktningsframställan?
Senast redigerad av Thuglife187 2019-10-30 kl. 14:53.
Citera
2019-10-30, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Någon som löser FUP?

Edit:
Jag mailade och dem påstår att det inte finns någon FUP till målnumret som är i häktningsframställan?

Det e samma målnr. Annars ta antonios personnummer.

Antonio snackar hur mycket som helst. Huvudprotokoll på nästan 3000 sidor. Snubben golar ner sig själv helt åh hållet. Galen pundare. Ni kmr skratta.
Citera
2019-10-30, 21:10
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Det e samma målnr. Annars ta antonios personnummer.

Antonio snackar hur mycket som helst. Huvudprotokoll på nästan 3000 sidor. Snubben golar ner sig själv helt åh hållet. Galen pundare. Ni kmr skratta.

Vem var måltavlan egentligen?
Citera
2019-10-30, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Vem var måltavlan egentligen?

Bra fråga. Men det kontrolleras somalier i närheten av mordet som har direkt koppling till norra iaf, förmodligen de, de har tur att de var på ”rätt plats” om än bara 100m ifrån.

Men han här var ej från Biskop (Antonio) så hur fan ska han veta. Jag tror helt ärligt han bara tänkte ”ok han här e svart nu skjuter jag”. Så dåligt genomfört.

Folk i A-falangen har utnyttjat skiten ur honom medans han röjde en som var bästa vän med en som har tydliga kopplingar till södra...
Citera
2019-10-30, 21:17
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Bra fråga. Men det kontrolleras somalier i närheten av mordet som har direkt koppling till norra iaf, förmodligen de, de har tur att de var på ”rätt plats” om än bara 100m ifrån.

Men han här var ej från Biskop (Antonio) så hur fan ska han veta. Jag tror helt ärligt han bara tänkte ”ok han här e svart nu skjuter jag”. Så dåligt genomfört.

Folk i A-falangen har utnyttjat skiten ur honom medans han röjde en som var bästa vän med en som har tydliga kopplingar till södra...

Men de är ju misstänkte för försök till mord också. Där framgår väl måltavlan. Det är väl samma tänkta måltavla i mordet.

Får du intrycket att han är förståndshandikappad eller liknande?
Citera
2019-10-30, 21:22
Medlem
Citat:
Men de är ju misstänkte för försök till mord också. Där framgår väl måltavlan. Det är väl samma tänkta måltavla i mordet.

Får du intrycket att han är förståndshandikappad eller liknande?

Antonio har många diagnoser inget snack, och kan aldrig hålla käft så han har över 15 förhör. Han vill vara en gangster. Han tog ett liv för att klättra i rank på gatan säger han. Att djävulen tog över honom. Han hade campat i 2 timmar och väntat på Bl3r1m i ett garage (han klottrar ner detta i en häktescell) med en Mp5, 2-3 dagar innan mordet.

Gällande försök till mord är det på en helt annan, det är Bl3r1m han försökt mörda då.

Mordet var riktat mot en somalie, det var nån svart som skulle dö den kvällen helt enkelt.
Senast redigerad av Intellectuo 2019-10-30 kl. 21:37.
Citera
2019-10-30, 22:02
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Antonio har många diagnoser inget snack, och kan aldrig hålla käft så han har över 15 förhör. Han vill vara en gangster. Han tog ett liv för att klättra i rank på gatan säger han. Att djävulen tog över honom. Han hade campat i 2 timmar och väntat på Bl3r1m i ett garage (han klottrar ner detta i en häktescell) med en Mp5, 2-3 dagar innan mordet.

Gällande försök till mord är det på en helt annan, det är Bl3r1m han försökt mörda då.

Mordet var riktat mot en somalie, det var nån svart som skulle dö den kvällen helt enkelt.

Hur blev de misstänkta för försök till mord och vad för bevisning är emot dom?

Berättar vem hans arbetsgivare är och motivet?
Citera
2019-10-31, 00:15
Medlem
Citat:
Hur blev de misstänkta för försök till mord och vad för bevisning är emot dom?

Berättar vem hans arbetsgivare är och motivet?

Arbetsgivare, det var roligt skrivet ! Jag fick läsa det två gånger innan jag fattade vad du menade. Hoppas nu bara att arbetsgivaren betalar arbetsgivaravgifter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in