Citat:
Ursprungligen postat av
BroderQuetzalcoatl
Nej det är precis det som är grejen. En del verkar tro att avtändningen kickar igång igen så fort effekten av de opiater man tar avtar. Men för mig var det såhär: Hade gått på heroin nån månad. Redan när jag med avsikt slutade ta de frekvent kände jag att en mega AT är på väg, så tog mina små linor för att hålla igång. När det sedan tillslut var slut så kom efter några timmar kallsvetningarna me diahre och rinnande ögon med full fart, precis som de ska göra. Då jag mådde hemskt brygde jag därför upp en extra potent kopp vallmo te, drack de. Inom 10 minuter känndes de som en lättnad i hela kroppen, och ja övergick i eufori. Och här är dealen, när jag sedan vaknade nästa dag hade jag ingen AT överhuvudtaget. Hela dagen. Så det är inte att man bytar ett beroende mot ett annat eller att man måste vara hög konstant. Jag kan inte förklara de exakta processer som sker i hjärnan men de verkar som att ta en annan form av opiat "slår ut" heroienet helt och man slipper att få sig en avtändning av det. Dock måste de vara en någorlunda långvarig/stark opiat för att det ska funka t.ex metadon eller vallmo te. När jag tog en oxy på en H avtänding en gång (10 mg) så fick jag en lättnad i en halvtimme för att sedan gå in i WD igen.
Jag förstår inte ens hur man medvetet någonsin väljer AT i sitt liv igen efter att lära sig denna tekniken, guys det FUNKAR. Ni kan gå från ett tungt heroin missbruk till att vakna med en skön nykter glow i kroppen inom ramen av 24 timmar, möjligtvis vill inte industrin att denna kunskapen kommer ut? Hursomhelst, det FUNKAR och nej det är inte färsking krafter, detta har upprepats gång på gång och även upptäckt en del "videos" på youtube me folk som svär på samma metod!
Lol inget gick in, märker jag. Sluta stötta dig mot youtube som källa. Att den avbröt din förväntade avtändning var för att den var just ”förväntad”. Lite längre fram i ditt missbruk kommer du att märka att avtändningen kommer med full kraft när ditt te slutar verka, din lilla afterglow kommer att ersättas med rejäl ångest och lös mage.
Det är väldigt tydligt att du precis har upptäckt opiater, gjort en snabb karriär till horse och letar krampaktigt efter nåt ”smart” sätt att legitimera ditt bruk.
Fråga vem som helst som helst som pysslat med opiater lite längre tid, du kan inte lura avtändningen, du skjuter ALLTID din kommande avtändning i liten vagn framför dig.
Om du bara visste vad mycket energi det lagts på det du nu tror är en ny upptäckt.
Ha en skön smekmånad!