2019-10-28, 18:50
Medlem
Sjukt vilket jävla straff för något som kommer från självaste moder jord och som inte gör en endaste människa illa, men istället så springer våldtäktsmän, rånare och kriminella fritt runt i samhället utan att straffas (lindrigare straff om dem skulle straffas). Men men hur fan tänkte hon när hon beställde kilovis via post från utlandet?
Senast redigerad av flugsv4mp 2019-10-28 kl. 18:53.
Citera
2019-10-28, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Jösses vilken tappad brud, finns det verkligen killar som gillar dessa IQ befriade brudar?

"Jag trodde att jag skulle bli så jävla känd, men vad blev det? Jag är knappt med i programmet, ingen vet vem jag är. "

"– Jag sålde min själ till TV3 för att bli känd och komma någonstans i mitt liv,"

wow säger jag bara. vad pantade flickorna är nuförtiden.

Jag har läste igenom fupen också. Vem beställer några kg knark via tull och kan sen inte ens vara kapabel till att hämta ut det? Gapskrattade när jag läste de sista sidorna där de fick problem med att hämta ut paketet.. Rikspuckon som hon är det bara att sterilisera. Fy fan säger jag bara.
Kvinnor alltså.. och finns gott om sådana som henne.
Citera
2019-10-28, 23:53
Medlem
Någon som sitter på resten av fupen?
Vill läsa förhör m.m. Den som är upplagd innehåller inget sådant
Citera
2019-10-29, 07:19
Medlem
Hissen verkar inte gå ändå upp på henne
Citera
2019-10-29, 07:38
Medlem
Så pantad brud. Oväntat att en så kallad "influenser" gör allt för att få lite extra pengar för att kunna visa upp sig på sin fina Instagram.

Hoppas hon njuter bakom galler.
Citera
2019-10-29, 08:04
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/g7xP2J/paradise-hotel-profil-far-fyra-ar-i-fangelse

15kg! = 4år
Senast redigerad av Funkislgh 2019-10-29 kl. 08:18.
Citera
2019-10-29, 09:48
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Så pantad brud. Oväntat att en så kallad "influenser" gör allt för att få lite extra pengar för att kunna visa upp sig på sin fina Instagram.

Hon verkar inte vara speciellt smart, nej. Hennes stora plan var att vara med i knullsåpan Paradise Hotel, bli känd och allt skulle helt plötsligt lösa sig. Nu kan man väl åtminstone säga att hon uppfyllt drömmen att bli känd, så grattis?
Citera
2019-10-29, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Någon som sitter på resten av fupen?
Vill läsa förhör m.m. Den som är upplagd innehåller inget sådant

https://minfil.com/g3fdya9cnd/G_teborgs_TR_B_8846-19_Aktbil_94_pdf
Citera
2019-10-29, 10:32
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
I kväll går finalen av stapeln i årets upplaga av "Paradise hotel". Men en av årets deltagare, Angelica Gillholm, är minst sagt besviken på vad programmet medfört. – Det enda jag fått är några följare på Instagram och ett mejl från en kille som ville betala mig för att suga av honom, säger hon.

Hon gråter för hon inte fått nå jobberbjudanden.

https://www.hant.se/noje/deltagaren-besviken-efter-ph-jag-salde-min-sjal-till-tv3/

Fast hon fick ju åtminstone ett jobberbjudanden efter PH, enligt artikeln.
Citera
2019-10-29, 16:27
Medlem
Vilka jävla stolpar... och vad förvånad man inte blir att sminkbögen Mattiaz från Ullared var kompis med AG. FoffiCoffi med familj verkar ju vara riktiga kompetensberikare, brorsan har psykiska problem och lever djävul. Charmigt.

Blir nästan mest förvånad över att polisen inte verkar ha en susning om vad Melanotan är och att det är olagligt att sälja.
Citera
2019-10-29, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktor-dangrot
Vilka jävla stolpar... och vad förvånad man inte blir att sminkbögen Mattiaz från Ullared var kompis med AG. FoffiCoffi med familj verkar ju vara riktiga kompetensberikare, brorsan har psykiska problem och lever djävul. Charmigt.

Blir nästan mest förvånad över att polisen inte verkar ha en susning om vad Melanotan är och att det är olagligt att sälja.

Det är denna bror till foffi som är dömd för våldtäkt och även försökt ta sitt liv genom att hoppa från en bro men misslyckats. Ali Coaney på Facebook
Citera
2019-10-29, 20:15
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktor-dangrot

Ja, det var minst sagt en twist som heter duga i d-kändisträsket!

Jag tror det inte är så att polisen inte har en aning om vad melantonan är, utan att det inte är det som fallet trots allt gäller. Men kul att förhörspersonerna sitter så öppet och obekymrat pratar om det! Jezuz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in