Är xyzxgdydydy är onion eller ej? Om ej bör du få exakt samma resultat som om du skulle besöka den med vilken annan browser som helst, om inte sidan har speciella regler uppsatta för besökare som kommer från tor nätverket.
Okej så för att göra saken mer klar. Jag har denna hemsida https "://www.deepwebsiteslinks.com/deep-web-hitman-escrow-rent-hacker-documents-deep-web-links/ " med olika länkar till darknet. När jag kopierar vissa och försöker skriva in dem på tor så får jag upp andra grejer, jag vill direkt till hemsidan.
Okej så för att göra saken mer klar. Jag har denna hemsida https "://www.deepwebsiteslinks.com/deep-web-hitman-escrow-rent-hacker-documents-deep-web-links/ " med olika länkar till darknet. När jag kopierar vissa och försöker skriva in dem på tor så får jag upp andra grejer, jag vill direkt till hemsidan.
...Se till att där inte är mellanslag mellan domänen och .onion när du kopierar från sidan, då duckduckgo:ar webbläsaren vad du skrivit in istället för att ansluta till TOR-hosten i fråga.
...Se till att där inte är mellanslag mellan domänen och .onion när du kopierar från sidan, då duckduckgo:ar webbläsaren vad du skrivit in istället för att ansluta till TOR-hosten i fråga.
Hej hå,
Finns det någon bra guide eller någon sida man kan läsa om hur man fixar Tails och sen kör tor genom whonix?
Är det här en bra setup för att behålla sin anonymitet på internet?
Tack på förhand!
Har kört beställningar rån FS via TOR rakt av utan vpn och btc-mellanhand. Hittills har allting gått smidigt, alla vendors har levererat och alla varor har kommit fram till mig... MEN, känner att detta kanske inte håller i längden.
Är tyvärr totalt tekniskt efterbliven och kan knappt stava till vpn. Bara att ens ordna en wallet för btc var ett hästjobb. Kan någon som faktiskt kan sånthär förklara vad jag skulle behöva göra för att öka säkerheten? Förklara gärna som för ett barn med exakthet, typ inte "skaffa en bra vpn" utan isåfall typexempel. Är totalt novis på detta... Missade nog tekniska revolutionen när jag belägrade brudar och såg mig om i världen.
Fattar inte "nya" (var länge sedan jag använde) NoScript som kommer med tor browser. Förr var det ett S ikonen när skript tilläts och ett överkryssat S när skript förbjöds.
Är det omvänt i tor browser? Om inte, hur får jag global block? Förr var det bara att klicka på ikonen och välja block globally.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!