2019-10-27, 21:50
Medlem
Dimpens avatar
Jag fattar inte varför det är så många trådar mot judar här på FB. MUSLIMER är emot judar. Så ska vi stötta MUSLIMER i kampen mot judar eller STÅ UPP mot islam och FÖR judar som ändå är en grund för våra civiluserade ideer och vårt samhälle? Välj nu sida ni som kritiserar judar.
Välj sida mellan ISLAM eller JUDENDOM och därmed KRISTENDOM och det samhälle som vi lever i med lagar och paragrafer. För mig är det lätt ISLAM - nono
Judendom och vårt kristna samhälle med moderna värderingar -
Så vad väljer ni? Islam eller västvärlden?
Senast redigerad av Dimpen 2019-10-27 kl. 21:52.
Citera
2019-10-27, 21:56
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikudo
Flashback är höger är man höger hatar man judar av nån konstig anledning.
Men inte MUSLIMER av nån kobstig anledning? 🤔
Citera
2019-10-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Men inte MUSLIMER av nån kobstig anledning? 🤔

Jo man måste hata muslimer också.
Citera
2019-10-27, 21:57
Medlem
varför hatar man inte båda?
Citera
2019-10-27, 21:58
Medlem
Idiothögern har blivit (med rätta) utsparkad från andra forum. Jag önskade kunde sitta och tjata på sina judar i si egna forum. Det blir så tröttsam när man ska höra alla fåniga konspirationsteorierna från anglosaxiska judehatare upprepas här gång på gång.

Ingen bearbetning, bara copy-paste.
Citera
2019-10-27, 22:22
Medlem
Citat:
Jag fattar inte varför det är så många trådar mot judar här på FB. MUSLIMER är emot judar. Så ska vi stötta MUSLIMER i kampen mot judar eller STÅ UPP mot islam och FÖR judar som ändå är en grund för våra civiluserade ideer och vårt samhälle? Välj nu sida ni som kritiserar judar.
Välj sida mellan ISLAM eller JUDENDOM och därmed KRISTENDOM och det samhälle som vi lever i med lagar och paragrafer. För mig är det lätt ISLAM - nono

Det är kanske skönt att hitta en syndabock för allt elände i världen. Då slipper man tänka och det kan ju vara jobbigt och ansträngande. De förstår inte att det är våra riksdagspolitiker som bestämt att vi ska ha massinvandring. De tror att det är judarna som bestämmer Sveriges invandringspolitik. Men i själva verket var Fredrik Reinfeldts ambition med det hela att försöka krossa välfärdssystemet. Hans tankegångar handlade inte om rasblandning
Citera
2019-10-27, 22:23
Medlem
Dimpens avatar
Israel.... Judar mot Muslimer....
Västvärlden gillar inte muslimer....
Vad har det med Judar att göra? Vi borde stå upp för judarna MOT islam....???
Citera
2019-10-27, 22:32
Medlem
SnilleFixs avatar
För att dom vita ashkenazijudarna som hijackade våra vita gener (goyimjudar, falska judar) som hatar oss vita Européer, vi är i vägen för deras onda planer att härska över västvärlden/världen. Det är en KAMP som pågår just nu. FATTA att dom kämpar för sitt folk och inte ett dugg för oss vita europeer även fast dom lever bland oss, genom historien har dom i princip bara förstört för oss vita Européer. Högt IQ och ett religiöst tänk är en farlig kombination som dom innehar. Judarna är dom största förrädarna till den vita rasen.

BÅDE JUDENDOMEN OCH ISLAM SKA BORT FRÅN EUROPA/Västvärlden IMO.
Senast redigerad av SnilleFix 2019-10-27 kl. 22:50.
Citera
2019-10-27, 22:40
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
För att dom vita ashkenazijudarna som hijackade våra vita gener (goyimjudar, falska judar) som hatar oss vita Européer, vi är i vägen för deras onda planer att härska över västvärlden/världen. Det är en KAMP som pågår just nu. FATTA att dom kämpar för sitt folk och inte ett dugg för oss vita europeer även fast dom lever bland oss, genom historien har dom i princip bara förstört för oss vita Européer.
Och dom kämpar mot ISLAM precis som vi...
Så vilken sida tar vi? Judarna eller Islam?
För mig är valet lätt - mot islam 365 dagar per år. Judendomen är grund för kristendomen och de normer och värderingar vårt västsamhälle bygger på. Valet synes tämligen lätt eller...?
Citera
2019-10-27, 22:42
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Och dom kämpar mot ISLAM precis som vi...
Så vilken sida tar vi? Judarna eller Islam?
För mig är valet lätt - mot islam 365 dagar per år. Judendomen är grund för kristendomen och de normer och värderingar vårt västsamhälle bygger på. Valet synes tämligen lätt eller...?
Jag tar ingens sida! Vi behöver ingen religion här i Sverige.
Citera
2019-10-27, 22:44
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Jag tar ingens sida!
Heder åt dig men många gör det och som dessutom inte svarar i tråden
Citera
2019-10-27, 22:46
Medlem
Citat:

Håller med, fattar inte ett skit av judehatet, patetiska människor som går hand i hand med extrem-vänstern och muslimerna, jävla trams
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in