2019-10-27, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vegakapten
Ja men oj då! Så tysta alla blev! Får man inte misstänkliggöra rika norrmän?
Joda, tror flertallet i denne tråden ønsker saken løst.

Tror flertallet også tror at en viss milliardær er skyldig.

Men norsk politi er konservative. De har bare én sjanse til å bevise drap i retten. Det kan være saken må bygges på indisier og det tar tid.

Jeg tipper de kunne kjørt på nå, men at politiet er paranoide for å fucke opp dette. Mine two cents
Citera
2019-10-27, 22:22
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarmannen
Kan någon förklara varför denna tråd blivit aktuell igen?

Det nærmer seg ettårsdagen for forsvinningen, og VG publiserte nettopp en slitsom, stor samleartikkel, med flimrende bilder og lyd og video og whatnot.
Citera
2019-10-27, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Joda, tror flertallet i denne tråden ønsker saken løst.

Tror flertallet også tror at en viss milliardær er skyldig.

Men norsk politi er konservative. De har bare én sjanse til å bevise drap i retten. Det kan være saken må bygges på indisier og det tar tid.

Jeg tipper de kunne kjørt på nå, men at politiet er paranoide for å fucke opp dette. Mine two cents

Romerikes Blad skriver:

«En opplevelse av at politiet snarer inn gjerningspersonen(e).

«I norsk kriminalhistorie er det neppe begått en mer utspekulert og bedre planlagt forbrytelse enn det angivelige drapet på AEH mener Magne Storedal. (RB+)

Bak betalingsmur.
Citera
2019-10-27, 22:23
Medlem
Vegakaptens avatar
Du kan ha en poäng där! Tyvärr tyder ju det bara på att Norge har fega och undfallande poliser! Och jag som trodde att Sveriges poliser var de sämsta! Va fan, hur svårt skulle det egentligen va att skruva åt äkta mannen?
Citera
2019-10-27, 22:24
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegakapten
Ja men oj då! Så tysta alla blev! Får man inte misstänkliggöra rika norrmän?

I Norge får vi ikke det, for de som lurer på hvorfor alle vi nordmenn snakker om saken her på Flashback.

I Norge får vi ikke lov til å snakke om eller spekulere i at det kan være ektemannen som står bak det hele, uten å bli sensurert og moderert bort.
Citera
2019-10-27, 22:27
Medlem
KuKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
I Norge får vi ikke det, for de som lurer på hvorfor alle vi nordmenn snakker om saken her på Flashback.

I Norge får vi ikke lov til å snakke om eller spekulere i at det kan være ektemannen som står bak det hele, uten å bli sensurert og moderert bort.

Vadå? Har ni någon egen motsvarighet till Flashback, där man inte får diskutera lika fritt som här?
Citera
2019-10-27, 22:27
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Edit: Jeg fikk nylig en måneds "ferie" fra et forum, fordi jeg snakket om hva 0914-samtalen kunne bety, om det var ektemannen, eller ikke ektemannen, som var mottager.
Citera
2019-10-27, 22:28
Medlem
Vegakaptens avatar
Citat:

Det låter ju helt för jävligt! Fullständigt helt för jävligt!!!
Citera
2019-10-27, 22:30
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuKluxKlan
Vadå? Har ni någon egen motsvarighet till Flashback, där man inte får diskutera lika fritt som här?

Ha ha, nei, her er alle forum eid av private aktører, som forbeholder seg retten til å bestemme hva folk har lov til å snakke om.

Jeg har blitt ganske glad i Flashback nå, av denne grunn...
Citera
2019-10-27, 22:32
Medlem
Bare det at TH ikke har gitt noe intervju om saken synes jeg virker mistenkelig.
Citera
2019-10-27, 22:32
Medlem
Dette er vel nytt, at sporene fra forsvinningen var like innenfor døren, og ikke blir nevnt i tilknytning til noe bad og slepespor.

Citat:
Like innenfor døren gjør han svært urovekkende funn. På en stol i gangen ligger flere av konas eiendeler. Han finner også et tettskrevet brev på flere A4-sider, skrevet på dårlig norsk. På flisgulvet ligger det også en strips.

Under November 2018 er det et fotografi av TH og AEH fra 17. mai-feiring på 80-tallet.

Hun har ringer på ringfingeren på begge hender, og armbåndsur. På bilder offentliggjort tidligere har jeg ikke lagt merke til at hun har brukt smykker.

Det ser ut som om han har en hvit, eller lysere, stripe etter å ha tatt av seg gifteringen.

De sitter litt fra hverandre, og ser hver sin vei.

https://www.vg.no/spesial/2019/lorenskog-forsvinningen-ett-aar/?maaned=november2018
Citera
2019-10-27, 22:33
Medlem
Vegakaptens avatar
Så med andra ord kan TH styra över vad som publiceras?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in