2019-10-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
S.favela privat instagram och 1 bild kvar på sitt konto. Nu när shottaz muckar..
Hehe vet ej hur pass involverad han är, men om shottaz vill ta allt de får tag i så
Lär ju han Vasa ett alternativ ...
Citera
2019-10-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Hehe vet ej hur pass involverad han är, men om shottaz vill ta allt de får tag i så
Lär ju han Vasa ett alternativ ...

Hur är det med han shifty förresten? Han som rappar engelska. Ska ju tydligen vara på jaffar och yasins sida.
Såg någon engelsk artikel om honom för några år sedan att han åkt dit. Har han åkt in igen? Hans instagram va längesen han la ut 2017 senast.
Citera
2019-10-27, 20:25
Medlem
Citat:
Hur är det med han shifty förresten? Han som rappar engelska. Ska ju tydligen vara på jaffar och yasins sida.
Såg någon engelsk artikel om honom för några år sedan att han åkt dit. Har han åkt in igen? Hans instagram va längesen han la ut 2017 senast.
Jag har ingen koll på honom faktiskt. Däremot såg jag en annan intressant sak, om du kollar jaffars instagram, så har han i sina två senaste inlägg delat ett konto till en person som går under användarnamnet _donkeey videos där han rappar och öppet yttrycket sitt stöd för yasin, Jaffar, aye och farhan, han nämner även att shottaz är ”hans lag”
Citera
2019-10-27, 20:55
Medlem
Citat:
Jag har ingen koll på honom faktiskt. Däremot såg jag en annan intressant sak, om du kollar jaffars instagram, så har han i sina två senaste inlägg delat ett konto till en person som går under användarnamnet _donkeey videos där han rappar och öppet yttrycket sitt stöd för yasin, Jaffar, aye och farhan, han nämner även att shottaz är ”hans lag”
Skulle precis skriva samma sak du skrev precis men du var snäppet snabbare. Sett donkey ett tag nu och han stöder verkligen jaffar och Shottaz 100 som de står på hans insta.. Eftersom han nämner i senaste videon free ayye farre så borde dom inte muckat ännu?
Citera
2019-10-27, 21:11
Medlem
Citat:
Skulle precis skriva samma sak du skrev precis men du var snäppet snabbare. Sett donkey ett tag nu och han stöder verkligen jaffar och Shottaz 100 som de står på hans insta.. Eftersom han nämner i senaste videon free ayye farre så borde dom inte muckat ännu?
Precis min tanke också, han är kg förmodligen en medlem i shottaz, ja tänkte också på de han nämner free Aye o farhan.(kan iofs va att han spelade in låten i sommras eller nåt o la upp den först nu) undrar vad han heter på riktigt han ser nästan svensk ut av de lilla man ser bakom masken
Citera
2019-10-27, 21:14
Medlem
Citat:
Precis min tanke också, han är kg förmodligen en medlem i shottaz, ja tänkte också på de han nämner free Aye o farhan.(kan iofs va att han spelade in låten i sommras eller nåt o la upp den först nu) undrar vad han heter på riktigt han ser nästan svensk ut av de lilla man ser bakom masken
Ja han ser svensk ut men man vet aldrig. Lugnt med skottlossningar på ett tag nu iallafall?
Citera
2019-10-27, 21:17
Medlem
Citat:
Ja han ser svensk ut men man vet aldrig. Lugnt med skottlossningar på ett tag nu iallafall?
Verkar så, däremot e ju shottaz killarna på g ut, sen får vi se hur de går i rättegången i CPH, om någon eller några av grababrna skulle gå loss där, kan de nog smälla en del
Citera
2019-10-27, 21:33
Medlem
Citat:
Verkar så, däremot e ju shottaz killarna på g ut, sen får vi se hur de går i rättegången i CPH, om någon eller några av grababrna skulle gå loss där, kan de nog smälla en del

Ja men frågan är ju nät rättegången är?
Men det skrevs ju en del att farre åkt in igen efter krog bråket stämmer verkligen det? Aftonbladet skrev ju mannen som shottaz ledare så jag är tveksam...
Citera
2019-10-27, 22:04
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Jo jag vet inte riktigt hur de är ute nuförtiden, men brukar inte vakterna muddra en vid entren? Har för mig att det var så förr i varje fall men kan ha fel...dock så har jag funderar på vilka knytna till dp de kan vara( om de ens är dom) men är de springisar som är ute i de fris verkligen 18+? Tyckte mig dessutom läsa att denna krog skall ha 23+( kan ha fel på denna oxå)

Ne du blir inte muddrad, det är vid konverter, fotbollsmatcher etc.

Du blir ju inte ens muddrad när du ska flyga...
Citera
2019-10-27, 22:17
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Med tanke på att shz klippte capones bror så är dol verkligen kapabla till att gå på familjen. Men vem var det som sköt? Är det säkert de var shottaz eller chansar vi bara?

Jag undrar hur stort detta kan bli egentligen för som många vet så är Somalia ett klansamhälle där lojaliteten ligger hos klanen och inte staten.

Känner många somalier och dom har samma tänk här, om vi pratar om en viss person tex så kan somalier säga "kännerhan inte men vi tillhör samma klan".

Om nu dom kommer gå över gränser och knäppa farsor, systrar what ever så kanske hela klaner dras in i skiten... Mogsdishu style
Citera
2019-10-27, 22:21
Avslutad
Citat:

Shifty är på Kumla bram
Citera
2019-10-27, 22:23
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Att blåsa av kriget kommer vi aldrig se ske. Dessa grabbar är riktiga soldater de handlar om att äta eller ätas, aldrig att dom går runt och väntar på att bli skjutna dom vet mycket väl att de olika sidorna vill döda en så det kommer smälla när alla är ute de är 110% säkert.

Det handlar om blodshämnder... Därför är det så svårt att stoppa.

Om någon mörda min lillebror och polisen inte kunnat ta han hade jag till 100% plockat han själv. Korkat? Ja. Spelar 7ngen roll, du ska känna samma smärta jag känner.

Det säger jag inte för att vara tuff. Det är bara så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in