2019-10-26, 20:43
Medlem
Cloecuds avatar
Jag vet att jag har sett den där kåken någonstans men jag kan för mitt liv inte minnas var! Någon som vet vilken ö det är?
Citera
2019-10-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloecud
Jag vet att jag har sett den där kåken någonstans men jag kan för mitt liv inte minnas var! Någon som vet vilken ö det är?

Trångholmen, rätt nära ångbåtsbryggan
Citera
2019-10-26, 21:32
Medlem
Cloecuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matteau
Trångholmen, rätt nära ångbåtsbryggan
Tack så mycket! Jag höll på att bli tokig på det där!!
Citera
2019-10-26, 22:06
Medlem
girigfans avatar
blir såfrustrerad på hur mycket erik berg kostat djurgården, spela fotboll kan han inte göra men spela in ett tv program - inga problem
Citera
2019-10-26, 22:23
Medlem
Gillar inte riktigt att ifrågasätta och klanka ner på folk för deras lyten och men, men måste fråga, det här med hennes kinder ska det vara så där eller är det något som gått snett hos någon plastikkirurg?

Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Det är självklart att det är ett sätt att finansiera ett husköp. De köper ett ruckel på en fin tomt, och gör business via programmet. De skulle aldrig gjort detta "impulsköp" om de inte haft ett fillmteam och genom det en hög hantverkare bakom sig. De skulle aldrig haft tid och kompetens nog själv för att renovera upp ett sånt hus från grunden. Många idag som gärna fläker ut sig själva och sina privatliv i media jämt och ständigt.

Går säkerligen även att plussa en halv till en miljon på slutpriset när det är dags att skilja sig igen pga att kåken är omtalad på det här viset.
Citera
2019-10-27, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hetsmongo
Norra bohusläns skärgård är bättre på alla sätt.

Västkusten saknar skärgård.
Citera
2019-10-27, 15:29
Medlem
HerrAnderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggagym
Västkusten saknar skärgård.

Precis som Berg saknar överläpp.
När hon ändån plastikopererar kinder etc så kunde hon väl fylla ut läppen lite.
Hennes kranium kommer för övrigt se likadant ut levande som död vilket är rätt fascinerande.
Mycket lik dödskallen på en piratflagga.
Huset är piss och självklart kommer dom riva skiten efter programmet och bygga ett nytt med pengarna dom får,
Citera
2019-10-27, 16:21
Medlem
Nintendokids avatar
Det är så härligt att se när de aningslösa stadsmänniskorna ska bygga hus. De är helt borta när det gäller att förstå hur mycket jobb som ligger bakom.
Citera
2019-10-27, 16:50
Medlem
Isnatts avatar
Hade varit bättre att bränna det där tror jag.

Kollade bara med ett öga, byggubbarna som flyttade in i gäststugan - var det nåt dom bara gjorde utan att fråga innan? Berg och pojken verkade lite förvånade över det, och att dom bajjat ner deras hinktoa.

Jävla dåligt att dom cencurerade Bergs mammas pattar, såg fina ut
Citera
2019-10-27, 20:48
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hade varit bättre att bränna det där tror jag.

Kollade bara med ett öga, byggubbarna som flyttade in i gäststugan - var det nåt dom bara gjorde utan att fråga innan? Berg och pojken verkade lite förvånade över det, och att dom bajjat ner deras hinktoa.

Byggarna är det litauer eller?

Eftersom det är två mindre begåvade individer och ett program som går på 5:an, undrar jag, hur fejk är detta?

Är det inte lite förnedring av första klass att ställa upp (själva kontakta?) i rutan för att det hela ska verka som en...kul grej?

Kommer inte se mer av det här, vet någon hur det gick sen?
Citera
2019-10-27, 21:00
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Utan att veta om CB har ett eget produktionsbolag så känns det ju rätt smart rent skattemässigt att köpa ett ruckel, betala för renovering och sedan få tillbaka insatsen via ett tv-program utan att bli förmånsbeskattad för det.
Citera
2019-10-27, 23:04
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt

Asså va? På den blurrade bilden från när Carina var ung? Såg fina ut? Där var väl inte ett uns som man såg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in