Förvånansvärt bra om ja får säga min mening. Kul koncept, lagom tempo och puttriga "intervjuer". Att Carina är något jag gärna hänger ögonen på gör definitivt inte saken sämre. Vansinnigt vacker.
Självfallet är det så att produktionsbolaget står för en del av fiolerna och att en del dramatiseras och regisseras. Men i vilken produktion är det inte så? De är åtminstone ärliga med att de är riktiga jävla stadsråttor som aldrig gjort ett redigt handtag i sina liv.
Slutligen bör tilläggas att huset är(en gång i tiden var) otroligt fint. Någon som har koll på vad det gick för? Kan inte påminna mig att de sa det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Baiser
Men det fattar man väl att, det är ett produktionsbolag som brainstormat Idén. Oj, hon (de) impulsköper en helt fallfärdig kåk i skärgården, utan att kollat toaletten, eller en besiktning för den delen, dessutom råkar dom bara ha ett TV team med sig på första besöket....
Att morsan och ett helt filmteam var med "på första besöket" beror förmodligen på att det inte var första besöket. De säger själva att de varit på visning. Det man får se i serien är följdaktligen (minst) andra besöket.