Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Vad menar du med det fetade? Spara yxan? Menar du att han Jack gör anspråk på det beslaget? Om man tittar närmare så gör han anspråk på alla beslag utom tre. Det han gör anspråk på är:
T-shirt
tröja
strumpor
skor
nyckel
Solglasögon
munskydd
yxa
shorts
hammare
cykel
kniv
handduk
hjälm
sax
ryggsäck
ipod
etc, etc, etc.
Han vill ha tillbaka sina prylar helt enkelt - det kommer ju naturligtvis inte att ske. Betänk nu att killen är nyss fyllda sexton år. Han har inte koll på saker och ting. Han vill ha tillbaka grejerna för det är hans. Yxan är endast en av bitarna - men det är den du fokuserar på och spinner runt. Varför?
Och nej, han har inte planlagt detta i ett års tid, och nej, han verkar inte haft några aggressioner. Hade han haft det så hade man kanske kunnat begripa det hela. Men detta är en tanke som poppade upp strax innan sommaren efter ett års tittande på mordklipp. Iskall.
Jag har inte fetat någonting!
Tänk att så många människor måste vara så jäkla elaka och tjafsa med någon de inte känner alls!
Jag tror det finns många sjuka människor här, alltså sjukskrivna o många har tydligen sjukpension. Det kan vara så att vissa av dessa människor inte orkar skriva lika mycket som andra orkar.Jag vill iallafall göra min röst hörd om vad jag anser om detta fall!!
Ok, var har jag SKRIVIT att han har planlagt mordet i ett år! Sätt inga ord i munnen på mig som jag inte utalat!
Slår man en kille 7 ggr i huvudet och en gång i ryggen, då jäklar har man aggressioner!
Han gör anspråk på det beslagna o jag ORKAR INTE skriva upp såg, sax m.m
Cykel m.m så är klart att han får tillbaka! Läs fupen.