Att jag håller mig i form för att vara attraktiv för män.
När män har gått utan sex tillräckligt länge då raggar de på
allt. Många av de här männen ser ut som att de inte har haft sex sen de gjorde sina fruar gravida.
Självklart tror medelåldersmän att de kan få ligga med unga Instagram-tjejer.
Om du älskade honom hade du tagit honom till en bordell och sett till att han hade sex med andra kvinnor.
1) Jag är 166 cm. Du har kanske 15 kilo mer fett på kroppen än mig proportionellt räknat.
2) Ja du är fet och ingen gillar feta kvinnor.
Go ahead. Själv ska jag gå och träna lite.
Maximum Cope. Det är nåt som män säger för att få tjockisar att ha sex med dem.
1) Jag har just kommit ner på 12% så inga bakelser för mig,
https://images2.imagebam.com/09/6f/75/b2f2261323974400.JPG
2) Ja jag har också hört om "socker är bra för hjärnan" trenden. Låter som en ursäkt för tjockisar att trycka i sig mat.
Ja de tror att jag är ung det gör dem ännu mer frustrerade.
Det är legit. Att en kvinnas fertilitet minskar triggar mäns medelålderskris. Det finns minst en studie på det.
Jag är nästan 40 for the record.
Min man har inte ens Instagram. Vad ska han se där? Kvinnor som är fetare och har sämre definition än mig? En man som har vant sig vid lågt bf kan inte gå tillbaka till fläskisar.
Om du inte kunde räkna ut det själv måste du vara väldigt naiv.
1) Inser du att det finns män 70 års åldern som köper sex?
2) Jag umgicks en man i sena 70 års åldern för ett tag sen, han är en bekant till en bekant. Han var med sin fru. Nu skriver han till mig på whatsapp.
a) Funny story: han tog tom en bild på mig brevid sin fru. Så han kunde jämföra.
Det har man inte alls. Det är nåt som feminister hittar på.
1) Du menar en torsk är butthurt för att tjejerna har pojkvänner?
2) Du inser att tjejerna inte behöver en hallick om de jobbar på FKK? Det är hela poängen med systemet.