Citat:
Ursprungligen postat av
TVZ
Det tror jag också, men korruptionen mot Trump behöver nog komma ut först till allmänheten. Sedan ställer sig många frågan om varför man gjort detta.
Då kommer Huber och visar varför.
Vad tror du om när Q säger att:
Gold will end the fed??
Själv tror jag ett nytt finansiellt system är redo att tas i bruk redan, och att det kommer bli spiken i kistan för de gamla destruktiva maktstrukturerna.
Kan någon redogöra för med länkar vad Huber gör idag?
Det är knäpptyst om honom.
När det gäller att det monetära systemet skall falla, glöm det
Visst ändras den dominerande valutan över tid, det har varit spanska pesetas, brittiskt pund och nu dollar så det är ju en lågoddsare att dollarn kommer ersättas snart av kanske en världsvaluta?
Det betyder inte att den som hoardar guld blir miljardär över en natt. I USA under depressionen var det olagligt att äga guld och man tvingades lösa in det mot fiat, underskatta inte våra politikers vilja att se till så att dom själva och finanseliten behåller makten.
EUR är ju en stor valuta och det har pratats om en valuta hedgad mot en "valutakorg" där sannolikt EUR, USD och renimbi ingår (gissar jag).
Det som däremot kommer hända är att man startar (eller har startat) kapitalflykt i Kina för dom har vuxit sig för stora. Anglo-amerikansk finans kan nog inte tolerera det länge till.
Kina är smarta, dom har gjort en USA och printat enorma summor fiat och döljt det väl och köpt upp fysiska tillgångar runtom i världen för sin fiatvaluta. Enda sättet att dräpa den draken är att få till en bankrun samtidigt som lågkonjunkturen slår till och Kina dör sotdöden.
Sen kan väst köpa tillbaka allt från Kineserna för "cents on the dollar".