2019-10-23, 15:05
Medlem
Pål Hollender är väl uppväxt i Borås, var med i Robinsson tror jag. Minst sagt en skum typ.
Citera
2019-10-23, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergling
Just det, har nog bara förträngt det. Finns nog en äldre syster. Vet att det finns en äldre bror också. Har bara fått för mig att jag läste yngsta dottern i artikeln.

JB har väl blivit av med kåken exekutivt för ett antal år sedan, jobbat med reklamförsäljning, och har väl både äldre och ”yngre” barn.
Det har väl vart rejält struligt ekonomiskt genom åren med honom vad jag hört genom bekanta i trakten.
Citera
2019-10-23, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zniko
Pål Hollender är väl uppväxt i Borås, var med i Robinsson tror jag. Minst sagt en skum typ.

Ja han verkar knepig men har ingen dotter, en son som är född -89
Citera
2019-10-23, 19:55
Medlem
Hans personliga sak var frisyrgelé.
Citera
2019-10-24, 09:13
Medlem
LazyBlues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniko

Ja han var väldigt underlig när han gick på Bodaskolan. Allmänt känd som lipsilen så.... fast å andra sidan blev han ju utsatt för ett och annat prank då. Ungdomar är inte snälla och han var ett lätt offer.

Filmade sina horbesök och kallade det konst lol
Citera
2019-10-24, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LazyBlue
Ja han var väldigt underlig när han gick på Bodaskolan. Allmänt känd som lipsilen så.... fast å andra sidan blev han ju utsatt för ett och annat prank då. Ungdomar är inte snälla och han var ett lätt offer.

Intressant att du skriver om honom när inte ens har koll på vilken skola han gick på.
Citera
2019-10-24, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wisp
JB har väl blivit av med kåken exekutivt för ett antal år sedan, jobbat med reklamförsäljning, och har väl både äldre och ”yngre” barn.
Det har väl vart rejält struligt ekonomiskt genom åren med honom vad jag hört genom bekanta i trakten.

Jag vet ju att de flyttade in till stan för ett par år sedan. Trodde bara att de sålt huset för att det blev för stort. Men har ju heller inte sett honom på någon match på länge, tidigare brukade han vara med och titta ganska ofta. Kanske har sina förklaringar då.
Citera
2019-10-25, 01:39
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Ja han verkar knepig men har ingen dotter, en son som är född -89

Jo, han har en dotter tillsammans med Jessika Gedin, men hon är ung, född 2004, så det känns otroligt att det skulle kunna vara han.
Citera
2019-10-25, 12:02
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LazyBlue

Det är klart att det inte är han. Han har bott i Stockholm i många många år och skulle inte kallats för dokusåpakändis (han är tv-producent bla jobbat med Filip och Fredrik) eller stått från Sjuhärad.
Citera
2019-10-28, 09:59
Medlem
Cosmo08s avatar
JB har en dotter som är född 1992 och det är hon som är den drabbade. J*uli*a E**e Bengtsson heter hon.
Citera
2019-10-29, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo08
JB har en dotter som är född 1992 och det är hon som är den drabbade. J*uli*a E**e Bengtsson heter hon.
Det säger mycket om en människa när man lurar o förstör livet medvetet för sin dotter🤬🤬Det går nog inte vara ett större svin 🤬
Citera
2019-10-30, 09:20
Medlem
Cosmo08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking632
Det säger mycket om en människa när man lurar o förstör livet medvetet för sin dotter🤬🤬Det går nog inte vara ett större svin 🤬

Jag hoppas det finns en särskild plats i helvetet för såna människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in