2019-10-23, 21:39
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Det är en fotbollskropp.
Villket lag då? Dvärg landslaget.
Eller juniorerna i Kina ?
Citera
2019-10-23, 21:46
Medlem
Otroligt att inget hänt här ännu!!

Detta fall trodde man polisen eller andra kriminella skulle lösa relativt snabbt!

Varför avvaktade polisen 2 månader med att publicera en relativt dålig bild på GM kan man ju undra??
Citera
2019-10-23, 21:48
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozyrecon
https://minfil.com/MfNfaf96n3/9ABD98F1-14AC-4511-9AA7-6411B6C18F14_jpeg

Fläsk-Mekky måste levt lite oroligt senaste tiden isåfall eftersom kroppen på han som sprang var väldigt pinnig.

Onekligen lite likt. Hans fetlagda läpp är fan svår att skoja bort.
Citera
2019-10-23, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Otroligt att inget hänt här ännu!!

Detta fall trodde man polisen eller andra kriminella skulle lösa relativt snabbt!

Varför avvaktade polisen 2 månader med att publicera en relativt dålig bild på GM kan man ju undra??

Prestige. Dom vill nog gärna lösa det utan allmänhetens hjälp.
Senast redigerad av Stockholmskisen 2019-10-23 kl. 21:49. Anledning: Fel
Citera
2019-10-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Han är redan häktad i detta fallet 26/8.
ja men kom igen! Varför skulle polisen gå ut med en bild på en som redan sitter häktad för samma mord haha!
Citera
2019-10-23, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Prestige. Dom vill nog gärna lösa det utan allmänhetens hjälp.

Ah är väl så. Vilket är ännu sjukare!
Citera
2019-10-23, 21:54
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Vad är det du inte förstår? Umgicks hon med kriminellt pack eller inte, enligt dig? Om så var fallet så har hon utsatt sig, och bebisen, för livsfara. Eller hur?

Är du efterbliven på riktigt?

Vem fan har påstått motsatsen?
Du väljer att spela trög och totalt tom i huvudet - och gråter över mängden inlägg i denna tråd, det var DET jag svarade på.

Ta en banan. Du verkar lida av mineralbrist.

Hur går det med grävandet efter alla andra liknande mord, som händer ofta (enligt dig)?
Citera
2019-10-23, 21:54
Medlem
Jag tror polisen identifierade denna person för länge sedan. Det är nått annat syfte som är bakomliggande med publiceringen. Att kanske röra runt lite i grytan och visa att Mekky är tillbaka? Hur lågt han sjunkit denna gång, att röra runt bland övriga kriminella? För det är osanoligt att han faktiskt inte skulle vara identifierad lol.
Citera
2019-10-23, 21:57
Medlem
Här är filmen när gm springer. Han är helt klart väldigt kort med konstiga proportioner. Det ser också ut som att han har dubbla byxor på sig https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/polisen-slapper-bild-pa-karolin-hakims-mordare/
Senast redigerad av Ze123 2019-10-23 kl. 22:04.
Citera
2019-10-23, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Blev fel där. Jag undrade inte vem Tar*k är nu, det vet jag, utan bilden på snubben i bilen som jag laddade upp, och som är markerad på bild.

https://minfil.com/h2j2bb98n4/vem_jpg

Den du postar bild på heter Bilal och va aktuell i mordet på Nydala men blev frisläppt.
Citera
2019-10-23, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen444
Över 8000 inlägg i denna tråden. Mer än i många andra trådar kopplade till grova brott mot tjejer/kvinnor, helt oskyldiga. Ber om ursäkt om detta är off topic, hoppas såklart att förövaren grips och straffas men kan inte låta bli att fundera på vad det är som gör att engagemanget är så stort i just detta fall båda på fb o irl🤔
Är det för att hon var läkare? Jag menar tjejer, kvinnor o mammor har tyvärr drabbats många gånger men uppståndelsen i detta fallet är extrem. Den här kvinnan valde att leva med och skaffa barn med en grovt kriminell person. Är man helt oskyldig då? Är det inte att utsätta sig själv o sitt barn för onödiga risker o fara?!
Personligen tycker jag mest synd om barnet 💗
R.I.P alla tjejer/kvinnor som Oskyldigt bragts om livet av dårar. Ni förtjänar kärlek o uppståndelse mer än någon som gifter sig med en grovt kriminell, just sayin....

Om du tycker att ca 8000 (just nu) inlägg i denna tråd är mycket så kan du ju titta på trådarna/morden av exempelvis Elin Krantz (20000), Kim Wall (62000), Marina Johansson (84000), Vatchareeya Bangsuan (100000), Lena Wesström (66000) m.fl. för att få lite perspektiv. En ganska nybliven ung mamma som en förmiddag blir avrättad på gatan med pistolskott inför andra människor när hon bär sitt lilla barn i famnen är väl högst anmärkningsvärt. När det sedan kanske handlar om grovt yrkeskriminella som är inblandade så blir det ju än mer intressant för oss som följer tråden att mordet kan klaras upp.
Citera
2019-10-23, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadsagerman
https://minfil.com/Aekfb29anb/20191023_213210_jpg

Identiskt!

Vad heter den killen? Fb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto