2019-10-23, 20:08
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det har skrivits väldigt mycket om svartingen, verkar som det gått obemärkt förbi.. Så ditt trams om hudfärg är irrelevant....

inte lika mycket som det snackas om läkaren. varför är det bara för hon är läkare?
Citera
2019-10-23, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Enligt min mening så är person på bilden extremt lik AM och skulle mycket väl kunna vara han. Det som får mig och tveka är dock AMS situation, efterlyst och ska enligt uppgift befinna sig i nordafrika, sedan känns tillvägagångssättet inte riktigt som honom, som någon nämnde så har han ju betalat för de senaste mord han vart invlandad i, skulle han då komma tillbaka trots sin efterlysning och mörda en kvinna?
Enligt uppgifter i början av tråden och filmen på en maskerad man som springer till fel bil så är GM extremt kort med lång överkropp och korta ben. AM brukar väl beskrivas så? Jag är inte helt säker på att AM är samma person på AB bilder men jag känner inte AM personligen.
Citera
2019-10-23, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
inte lika mycket som det snackas om läkaren. varför är det bara för hon är läkare?

Det och för att hon bar på ett oskyldigt barn....
Citera
2019-10-23, 20:13
Medlem
yz44s avatar
Citat:
För att hon tillhörde den etablerade delen av samhället.
Citera
2019-10-23, 20:15
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
För att hon tillhörde den etablerade delen av samhället.
precis, men ändå var hon dum nog att ta en kriminell som make.
Citera
2019-10-23, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Enligt uppgifter i början av tråden och filmen på en maskerad man som springer till fel bil så är GM extremt kort med lång överkropp och korta ben. AM brukar väl beskrivas så? Jag är inte helt säker på att AM är samma person på AB bilder men jag känner inte AM personligen.
Jo han brukar ju ofta hånas för sin längd här på FB....
Citera
2019-10-23, 20:16
Medlem
Citat:
ja ok. ändå så tycker jag att de drar ut på händelsen för mycket.

det finns viktigare saker.

som tex att avskaffa feminismen och regnbågsflaggan.

Ja det håller jag med om, det viktigaste är att vi lyssnar på Greta, hon har svaret på allt det lilla unikumet....

Skämt å sido, oavsett vad så berör det här fallet fler människor iom omständigheterna kring det...
Citera
2019-10-23, 20:25
Medlem
Dwight.Schrutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Men svenska kvinnor som avlar fram barn med kriminella svenskar det går bra va
Nope, det har jag aldrig sagt. Men jag antar att du tycker det.
Citera
2019-10-23, 20:33
Medlem
Den bilden på polisens hemsida liknar personen Tar•k. Likheten är stor både med ansiktet och kroppen. Personen i fråga är ju redan häktad.
Senast redigerad av Loxxa 2019-10-23 kl. 20:35. Anledning: Fel
Citera
2019-10-23, 20:44
Medlem
Har gjort flera sökningar på bilen, Mercedes Benz 200 årsmodell 2001 (uppgift från en nyhetsartikel, stämmer också väl med bildjämförelser) och får upp två varierande siffror på höjden, vissa säger 140 cm och andra 142 cm. Så säg 141 cm +- 1 cm.

Försökt mäta i Paint med olika linjer hit och dit och bilens höjd verkar ligga en aning under halva huvudets längd. En människas längd är, enligt vad jag hittat, ca 7,5 gånger huvudets längd. Gissar på 21 cm i hans fall. Står nästan helt rakt med ryggen, sannolikt även med benen, men låt säga att om han står helt rakt blir någon enstaka cm längre, så att 2/3 av huvudet skulle vara över bilens tak. 2/3 av 21 cm blir 14 cm. 141 +14 = 155.

Så han verkar vara endast 155 cm (!?), vilket ju kan vara en viktig ledtråd.
Citera
2019-10-23, 20:45
Medlem
Låt säga att MGM nu är denna A.M.
Då måste detta vara OERHÖRT personligt för honom eftersom han utför det här personligen och ibte betalar någon.

Då är frågan. Vad skulle motivet kunna vara? Vad har A.M för kopplingar till Karoline och hennes man?
Citera
2019-10-23, 20:49
Medlem
ozyrecons avatar
En bild som säger lite till den efterlysta bilden av Svensk polis men Spanien letar efter denna herre

https://minfil.com/jfcab89en4/3413B469-5F5E-4C22-A613-985BDA120693_jpeg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in