2019-10-22, 23:21
Medlem
shbous avatar
Carina Berg och hennes fyritoårskris köper vad som närmast verkar vara en tidigare osedd och minst sagt nedgången villa i skärgården. Klassisk "fixer upper-tema". Läste nån intervju och de verkar väldigt angelägna med att påpeka att de själva betalar entreprenörerna pga skatteregler (?). Men betalt får de väl. Jag kände att jag började leta efter skämskudden. Vad tyckte ni?

https://www.dplay.se/program/bergs-dromkak

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bergs_dr%C3%B6mk%C3%A5k_(TV-program)
Citera
2019-10-22, 23:51
Medlem
Hon verkar vara ett riktigt äckel.
Citera
2019-10-23, 00:25
Medlem
Carina är skön, säger vad hon tänker och bjuder på sig själv
Citera
2019-10-23, 00:58
Medlem
Baisers avatar
Men det fattar man väl att, det är ett produktionsbolag som brainstormat Idén. Oj, hon (de) impulsköper en helt fallfärdig kåk i skärgården, utan att kollat toaletten, eller en besiktning för den delen, dessutom råkar dom bara ha ett TV team med sig på första besöket....
Citera
2019-10-23, 01:01
Medlem
Är hon inte gravid dessutom? Med en graviditet i hennes ålder så borde hon väl ta det lugnt och inte gå in i ett sånt här vansinnesprojekt? Skilsmässa om 3 månader gissar jag på.
Citera
2019-10-23, 01:29
Medlem
Baisers avatar
Vill tillägga att efter att ha sett halva första avsnittet så är jag otroligt glad att jag singel.
Citera
2019-10-23, 04:32
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunalarbetaren
Hon verkar vara ett riktigt äckel.

En riktig liten mediahora. mobbare.
Citera
2019-10-23, 05:15
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrnian
Carina är skön, säger vad hon tänker och bjuder på sig själv

Håller med, skön och charmig kvinna. Erik verkar också vara sympatisk.
Citera
2019-10-23, 07:21
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Är hon inte gravid dessutom? Med en graviditet i hennes ålder så borde hon väl ta det lugnt och inte gå in i ett sånt här vansinnesprojekt? Skilsmässa om 3 månader gissar jag på.

Det är väll som vanligt i den här typen av program, att "programledaren" håller i hammaren när de filmar. När de stänger av kamerorna så kommer hantverkarna fram som gör jobbet.
Citera
2019-10-23, 07:32
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Det är väll som vanligt i den här typen av program, att "programledaren" håller i hammaren när de filmar. När de stänger av kamerorna så kommer hantverkarna fram som gör jobbet.

Det är ju en fördel om man tittar på programmet. De är ju helt öppna med att de är totalt värdelösa på att renovera och därför kommer ha hantverkare till allt. Han som organiserar bygget är med lika mycket som Berg & Berg.

Bra program i utbildningssyfte om vad som kan hände om man köper hus utan att ha köpt en egen besiktningsman innan man lägger sista budet.
Citera
2019-10-23, 13:39
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Typisk Stockholms kvinna med en massa inavlade 08a följare. Totalt ointressant individ.
Citera
2019-10-23, 13:41
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Typisk Stockholms kvinna med en massa inavlade 08a följare. Totalt ointressant individ.
Med ett väldigt märkligt utseende.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in