2019-10-19, 18:25
Avslutad
låter som om att svenskarna har blivit lite självmords benägna, och alla röstar på detta galenskap

GJ vänster folket, ni har hjärntvättat en hel nation.
Citera
2019-10-21, 20:10
Medlem
Sprengtports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeptalker
Äh, snacka skit. Och det vet du.

Finländarna stod alltid, och då menar jag verkligen alltid, i främsta ledet med sitt lätta kavalleri när det var dags för batalj - så är det bara; det är inte för skojs skull som det bästa vinterdäcket i Sverige döps till: Hakkapeliitta (Slå på!) bara så att ni vet.

Sura araber ... ens orka namn.
Eh, snackar skit? Hur historielös får man vara?
Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedia
Efter att sedan medeltiden och den svenska statsetableringen ha varit en integrerad del av Sverige – en parallell till Svealand, Götaland och Norrland – erövrades Finland 1808 av den ryske tsaren Alexander I:s styrkor och blev ett storfurstendöme med mycket långtgående autonomi inom det ryska imperiet 1809.
Innan 1808 så var Sverige ett land som innefattade det territorium som idag kallas Finland. Ordet Finland som beteckning för ett land/stat fanns inte innan år 1808.
Citera
2019-10-22, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengtport
Eh, snackar skit? Hur historielös får man vara?
Innan 1808 så var Sverige ett land som innefattade det territorium som idag kallas Finland. Ordet Finland som beteckning för ett land/stat fanns inte innan år 1808.
Vem fan bryr sig om det, dom flesta etniska svenskar kommer inom 50 år att vara svartskallar. Inom 100 år är det gjort seriösa studier att inga blonda kommer finnas kvar på jorden. Underbart!
Citera
2019-10-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Då är du nog tyvärr en del av problemet.
Nej, snarare du. Du är väl själv Syrian om jag inte har fel? Försök inte med något annat...
Citera
2019-10-22, 15:29
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z08
Vem fan bryr sig om det, dom flesta etniska svenskar kommer inom 50 år att vara svartskallar. Inom 100 år är det gjort seriösa studier att inga blonda kommer finnas kvar på jorden. Underbart!

Du borde väl bry dig. Vem ska ta hand om sådana som dig i framtiden. Svartskallarna? Jag är svartskalle och jag hatar svartskallar. Tycker inte synd om dig bara för du är så jävla värdelös.
Citera
2019-10-22, 16:33
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VKontakte
Vem ska mata Ahmed och hans 5 barn när Svenne är utdöd och bidragskranen stängd? Förstår att du hoppas på ett Wakanda-scenario men det är mer troligt att Sverige blir som ännu ett arabland.
Du sa det. Det är ju presic så det kommer att blir,KATASTROFF, i takt med att välfärden dras in mer och mer.

Och moderaterna vill ju dra in bidragen helt. Men det i sig ändrar inte jobb marknaden . Det blir fortfarande lika svårt för amhad att skaffa ett jobb utan utbildning . Dom jobben som inte kräver utbildning , kan man räkna på en hand.

Jag förstår logiken, men det tror jag , kommer att skapa ännu mer klyftor. I takt med att svensken utrotas mer och mer i sitt egna land och folk i från arab länder svämmar över.

Ja du ser själv . Det ser inte så speciellt ljust ut! Redan nu klagas det på otrygghet och utanförskap, och våldtäckter hit och ditt.

Och missnöjet i samhället ökar . Och landet (nationen) splittras ju mer och mer.
Citera
2019-10-22, 23:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Jag är inte svartskalle. Har mycket pengar, stor hänsynsfull släkt, hälsan i topp, mina släktingar brukar leva väldigt länge och friska. Du är patetisk, oduglig, kass, av noll och intet värde.

Din jävla clown. Det var ju du som startade tråden "Var kommer du ifrån är rasistisk fråga".

Sen så handlar alla dina inlägg i övrigt om att blondiner, svenskar, vita ska försvinna. Och det tycker du är bra. Det är ju jävligt tydligt att du inte förstår någonting. Det är INTE bra för dig om det skulle hända, garanterat. Men finns nog ingen framtid för dig i alla fall. Spelar ingen roll om dina släktingar lever länge och är friska. Du är inte frisk och du kommer inte leva länge.
Citera
2019-10-23, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Din jävla clown. Det var ju du som startade tråden "Var kommer du ifrån är rasistisk fråga".

Sen så handlar alla dina inlägg i övrigt om att blondiner, svenskar, vita ska försvinna. Och det tycker du är bra. Det är ju jävligt tydligt att du inte förstår någonting. Det är INTE bra för dig om det skulle hända, garanterat. Men finns nog ingen framtid för dig i alla fall. Spelar ingen roll om dina släktingar lever länge och är friska. Du är inte frisk och du kommer inte leva länge.
Kretin, väst och Sverige som del av det är dödsdömt inom en snar framtid definitivt, mycket bra för mänskligheten, tragedi för kretiner som dig, men du är för korkad att fatta det.
Citera
2019-10-23, 10:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Kretin, väst och Sverige som del av det är dödsdömt inom en snar framtid definitivt, mycket bra för mänskligheten, tragedi för kretiner som dig, men du är för korkad att fatta det.

"Man biter inte den hand som föder en." Men det är ju precis det du och andra efterblivna missanpassade invandrare gör. Du tycker att det är rasism att fråga ickesvenskar varifrån dom kommer. Det tyder ju på att du själv ser vissa länder som underlägsna. Underlägsna Sverige och västländerna. Och visst är dom det. Och det beror på att folket där är underlägsna. Det är ingenting som ändras när dom kommer hit. Är ju bara ta dig som exempel. Västländerna trodde ju att bara ni fick komma hit så skulle det bli ordning på er. Men det fungerar ju inte. Ni skulle nog fungera bättre som invandrare i muslimska länder där ni tvingas leva som folket där gör. Så flytta till ett muslimskt land och konvertera till Islam.
Citera
2019-10-23, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
"Man biter inte den hand som föder en." Men det är ju precis det du och andra efterblivna missanpassade invandrare gör. Du tycker att det är rasism att fråga ickesvenskar varifrån dom kommer. Det tyder ju på att du själv ser vissa länder som underlägsna. Underlägsna Sverige och västländerna. Och visst är dom det. Och det beror på att folket där är underlägsna. Det är ingenting som ändras när dom kommer hit. Är ju bara ta dig som exempel. Västländerna trodde ju att bara ni fick komma hit så skulle det bli ordning på er. Men det fungerar ju inte. Ni skulle nog fungera bättre som invandrare i muslimska länder där ni tvingas leva som folket där gör. Så flytta till ett muslimskt land och konvertera till Islam.
Kretin. Jag är inte muslim, mitt land och folk var välutvecklat, väst och Israel hjälpte muslimerna ta det ifrån mig och mina landsmän. Största uppfinnaren var "svartskalle" och många andra genier som inte var västliga har bidragit betydligt mer till mänskligheten än anglofilska, germaner osv. Det är ju ni som hjälpte muslimerna att ta våra länder. USA var redan upptäckt, fanns folk där redan som ni bestialiskt utrotade.
Citera
2019-10-23, 13:31
Medlem
KTKs avatar
19,1% alltså och ev mycket mer... Ja jag ser det som mycket märkligt för det har ju inte kommit nåt gott av det sen man började importera ulands asylinvandring (där drar röda negativa siffror (sossesiffror) ordentligt ner betyget. Dom svamlade nåt om pensionsräddare samt nåt trams om att sjukvården behöver assistans. Hur ser rapporten ut ... hur många är i arbete i osubventionerade jobb på företag och sen landsting och hur många pensionärer av svensk ursprung får bättre och billigare vård? Ops inga i stort sätt, var är rapporten och vilka oberoende instanser har granskat detta ?

När ska frukten skördas ? alltså plus i kassa om 100 år -200 - 300 år ?? Nä skicka hem pack-slöddret.
Gör om gör rätt
Citera
2019-10-23, 13:55
Medlem
Fan vad nice
Etniska svennar är ett minne blott snart
Kommer bli ett trevligare, roligare och mer socialt land när sista svennen har utrotats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in