2019-10-22, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebusbuse
Med tanke på hur ung han är så lär han väl inte sitta inne särskilt länge, oavsett om han får vård eller fängelse? Obehaglig tanke att ha den här psykopaten ute och rännandes fritt i samhället om några år.
Tror inte att han kommer att släppas innan han är stabil och frisk. Jag litar på våra myndigheter (kriminalvården), men jag kanske är naiv?
Citera
2019-10-22, 14:26
Medlem
Eastmancolors avatar
Då har åtalet väckts. Låt oss hoppas att det blir en rättvis rättegång och att den åtalade befinnes oskyldig!
Citera
2019-10-22, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Då har åtalet väckts. Låt oss hoppas att det blir en rättvis rättegång och att den åtalade befinnes oskyldig!

På vilka grunder skulle han vara oskyldig menar du? Det råder väl inget tvivel om att han är gärningsmannen?
Citera
2019-10-22, 14:42
Medlem
Snobben06s avatar
Citat:

Oskyldig? Vad menar du?
Citera
2019-10-22, 15:47
Medlem
Rebusbuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erty0192
På vilka grunder skulle han vara oskyldig menar du? Det råder väl inget tvivel om att han är gärningsmannen?

Citat:
Ursprungligen postat av Snobben06
Oskyldig? Vad menar du?
Killen har trollat i tråden sen början, ignorera honom bara.
Citera
2019-10-22, 16:08
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otroligtmesig
Tror inte att han kommer att släppas innan han är stabil och frisk. Jag litar på våra myndigheter (kriminalvården), men jag kanske är naiv?
Det kräver LRV, vilket inte utdöms så lätt. Knappt så att han ska vara förmögen att vara med på en rättegång för att dömas till detta. Nej, straffrabatt och högst 7 år tippar jag på, om inte LRV.
Citera
2019-10-22, 16:42
Medlem
Eastmancolors avatar
Tråden har övertygat mig: hetsen mot den nu åtalade i denna tråden har bedrivits av en enl mitt förmenande obildad och korkad pöpel som inte rimligtvis kan ha rätt. Den åtalade har således erhållit mina sympatier; det är något lurt med detta fallet att döma av den information som hittills framkommit.

Det är en märkvärdig historia.
Senast redigerad av Eastmancolor 2019-10-22 kl. 16:45.
Citera
2019-10-22, 16:45
Medlem
Citat:
Tråden har övertygat mig: hetsen mot den nu åtalade i denna tråden har bedrivits av en enl mitt förmenande obildad och korkad pöpel som inte rimligtvis kan ha rätt.
Det må du tycka. Dina rader är dock inte smickrande för din intelligens. Antar att du hellre trollar för uppmärksamhet, än att uppfattas som seriös. Din förlust, ingen annans.
Citera
2019-10-22, 17:25
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurorasangel
Fup ska först sekretessprövas lr vad det heter.
Lägger upp den så fort jag fått den

Tack! Hyggligt av dig!
Citera
2019-10-22, 17:38
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Tråden har övertygat mig: hetsen mot den nu åtalade i denna tråden har bedrivits av en enl mitt förmenande obildad och korkad pöpel som inte rimligtvis kan ha rätt. Den åtalade har således erhållit mina sympatier; det är något lurt med detta fallet att döma av den information som hittills framkommit.

Det är en märkvärdig historia.

Om det är någon som har suttit och bedömt i denna tråden, så är det du. Påstår att andra här sitter och hetsar, du beter dig som en infantil översittare. Patetiskt. Tyck vad du vill i saken, men håll dig ifrån att hoppa på andra flashbackare med din nedvärderande attityd. Du gör dig bara löjlig.

OnT:

Är det den 25:e som FUP släpps?
Citera
2019-10-22, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Om det är någon som har suttit och bedömt i denna tråden, så är det du. Påstår att andra här sitter och hetsar, du beter dig som en infantil översittare. Patetiskt. Tyck vad du vill i saken, men håll dig ifrån att hoppa på andra flashbackare med din nedvärderande attityd. Du gör dig bara löjlig.

OnT:

Är det den 25:e som FUP släpps?
Åtal har redan väckts. Det pågår en sekretessprövning av förundersökningsprotokollet just nu, vilket inte bör ta så lång tid.
Citera
2019-10-22, 17:59
Medlem
godhetsapostelns avatar
Jag har svårt att se att han skulle vara psykotisk. Psykotiska människor som jag träffat tror sig vara förföljda, tror att andra vill göra dom illa. Om dom mördar tror dom sig göra det i självförsvar.

Att vilja döda någon random bara för att se hur det är (man vet alltså mycket väl vad döden är, att syftet är att döda någon och man vet mycket väl vad han gör). Det låter som en helt annat kategori patienter.

Man kan ju också ställa frågetecken till de i början av tråden skrev hur välartad han var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in