Citat:
Så du som inte kände L*ena ska berätta för @Blessedfruit hur det ligger till?
Jag förmodar att du då också har haft samtal med L*ena om detta?
@Blessedfruit har tidigare skrivit att h*n behövde en sekund på vad som kunde ha hänt L*ena. Den sekunden ledde till SD. Detta för att att Blessedfruit visste saker som du inte vet. Långt innan du kände till att L*ena ens existerade.
Fast du påstår ju att du vet.
Det verkar som att du inte bara satt i bilen vid misshandeln, utan du har bott hemma hos L*ena.
Jag förmodar att du då också har haft samtal med L*ena om detta?
@Blessedfruit har tidigare skrivit att h*n behövde en sekund på vad som kunde ha hänt L*ena. Den sekunden ledde till SD. Detta för att att Blessedfruit visste saker som du inte vet. Långt innan du kände till att L*ena ens existerade.
Fast du påstår ju att du vet.
Det verkar som att du inte bara satt i bilen vid misshandeln, utan du har bott hemma hos L*ena.
Dina fördömanden har inte bara gällt L*ena utan sträcker sig till NW. Där har vi fått "inside information" om hur NW levde. Den bilden du gav oss (och NW med kompisar som läser) var inte fager. Hur en vuxen människa kan sitta bakom sin skärm och skriva så nedlåtande saker om kropp och själ till ett sörjande barn till en mördad mamma, det övergår mitt förstånd.
Jag tror nästan det är det som jag har svårast att stå ut med (förutom att L*ena blev på ett så hemskt sätt mördad) och som förföljer mig varje gång jag tänker på honom.
Jag tror nästan det är det som jag har svårast att stå ut med (förutom att L*ena blev på ett så hemskt sätt mördad) och som förföljer mig varje gång jag tänker på honom.
Javisst är det skrattretande uppenbart att det mest troligen finns en koppling!
I min bok häckar man inte i 1 st. tråd och skriver inte tusentals inlägg- i bara 1 enda tråd på fb om det inte finns ett speciellt intresse.
Dessa postare har troligen känt Lena (nej jag gör ingen koppling mellan nån person och nåt konto) upplevt sig svikna av henne. Upprördheten känns oproportionerligt stor.
Jag upplever det som att dessa påhopp och smutskastning mest troligen handlar om vrede och hämnd (nej det är 0.09 eller 1.08 då så jag inte påstår att så är fallet utan att jag misstänker/tror)