2019-10-22, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Runkove
Isabelle är snart Eriks fru grattis belle 29 vårar.
Ja det vore en glädjens dag och finns 22 miljarder anledningar att fira ett sådant äktenskap
Citera
2019-10-22, 09:34
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Ja det vore en glädjens dag och finns 22 miljarder anledningar att fira ett sådant äktenskap

Det ser vi alla fram emot. 22 miljarder stick i ögonen på Tok-Dora och alla andra tvivlare. Det vore även ett bevis på att Isabella vet precis vad hon håller på med, för utan hennes verksamhet hade hon aldrig funnits på Eriks radar.
Citera
2019-10-22, 09:49
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otagetalias
MUAn verkar ha fått gå. Nu annonserar hon på instagram om någon kan göra hennes hår och make vid två tillfällen i november. Hon skrev på bloggen i helgen att hon fick locka håret, helt själv!
Hon som skulle göra ALLT för att behålla sin personal. Borta är barnflickan, kocken, mua:n, stylisten, "säkerhetsteamet", och vad händer med head of stiftelse (Marisol) när stiftelsen som aldrig fanns verkar ha gått i graven?

Fast om hon haft barnflicka så har man ju någon som lagar maten iallafall till barnen? eller hon gjorde missen att anställa en svensk barnflicka istället för en au-pair från Filippinerna?
Citera
2019-10-22, 09:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Det ser vi alla fram emot. 22 miljarder stick i ögonen på Tok-Dora och alla andra tvivlare. Det vore även ett bevis på att Isabella vet precis vad hon håller på med, för utan hennes verksamhet hade hon aldrig funnits på Eriks radar.

Exakt detta har jag också flaggat för! Hon är i mål när hon fångar en miljardär!

Mission completed.
Citera
2019-10-22, 10:14
Medlem
Citat:

Hör du själv vilken kvinnosyn du ger uttryck för? En kvinna ska alltså anses lyckad om hon har eller har haft en "verksamhet" som ger utslag på "en mans radar" och som sedan "får henne gift". Du borde skriva en roman och liva upp 1800-talet! Och dessutom - vad har hans miljarder med henne att göra?
Citera
2019-10-22, 10:47
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Hör du själv vilken kvinnosyn du ger uttryck för? En kvinna ska alltså anses lyckad om hon har eller har haft en "verksamhet" som ger utslag på "en mans radar" och som sedan "får henne gift". Du borde skriva en roman och liva upp 1800-talet! Och dessutom - vad har hans miljarder med henne att göra?

Visst finns det undantag med kvinnor som är vassa på riktigt, som Margaret Thatcher. Men när det gäller kvinnor på mer normal nivå (Isabella, Tok-Dora) gäller det att maxa sina förutsättningar och det gör Belle.

En har halvmiljonen följare och en miljardär på kroken. En gör fyrahundra inlägg i en skvallertråd på Flashback. Jag vet vem jag helst spänner upp i borrbänken.
Citera
2019-10-22, 11:25
Medlem
precixs avatar
Bella skrev precis på sin blogg att hon är bra på att ge snabba råd.

W
H
A
T
Citera
2019-10-22, 11:56
Medlem
Hor-Ullas avatar
Bloggbevakning skriver lite om Bellas statistikbluff:

https://bloggbevakning.se/2019/10/22/varning-for-lang-text-om-tailsweep-och-lowengrip/

Bloggbevakning har försökt få statistik på hur många besökare bella har på sin blogg, men TAILSWEEP (där hennes blogg ligger) Har valt att inte återkomma med den infon eller för den delen inte heller redovisa bellas statistik (vilket man gör med dom andra bloggarna)

Nu har bloggbevakning kommit över statistik över SAMTLIGA Tailsweeps bloggar, den visar på totalt 690 000 unika besökare/veckan. Det är då för ALLA bloggare, Molly Rustas, Johanna Toftbys, Magdalena Graafs och löwengrip.

Vem knullar eller suger Bella av för att få dom att inte lämna ut statistik över just hon?
Citera
2019-10-22, 12:11
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Bloggbevakning skriver lite om Bellas statistikbluff:

https://bloggbevakning.se/2019/10/22/varning-for-lang-text-om-tailsweep-och-lowengrip/

Bloggbevakning har försökt få statistik på hur många besökare bella har på sin blogg, men TAILSWEEP (där hennes blogg ligger) Har valt att inte återkomma med den infon eller för den delen inte heller redovisa bellas statistik (vilket man gör med dom andra bloggarna)

Nu har bloggbevakning kommit över statistik över SAMTLIGA Tailsweeps bloggar, den visar på totalt 690 000 unika besökare/veckan. Det är då för ALLA bloggare, Molly Rustas, Johanna Toftbys, Magdalena Graafs och löwengrip.

Vem knullar eller suger Bella av för att få dom att inte lämna ut statistik över just hon?

Svaret ligger i namnet på bolaget. Den som kommer med förtal mot Isabella kan vänta sig vedergällning av hennes svans – en så kallad tailsweep. Jag säger som Johan Falk: "If you ever hota mig or min familj again..."
Citera
2019-10-22, 12:13
Medlem
Giant Squids avatar
Räddningen kan vara en såpa a'la desperate houswifes, hollywoodfruar,

Bella & Balle får en Bulle
Citera
2019-10-22, 12:14
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Svaret ligger i namnet på bolaget. Den som kommer med förtal mot Isabella kan vänta sig vedergällning av hennes svans – en så kallad tailsweep. Jag säger som Johan Falk: "If you ever hota mig or min familj again..."

Ja men varför redovisar man dom andra bloggarna men inte just hennes? Vad har hon för hållhake på dom?
Citera
2019-10-22, 12:30
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Räddningen kan vara en såpa a'la desperate houswifes, hollywoodfruar,

Bella & Balle får en Bulle

Njae, hon vågade ens filma ett pilotavsnitt av Being Bella, antagligen just för att hon inte kan styra vad klipparna kommer och inte kommer att ta med för att "göra bra tv". Även om hon nu försöker ge sken av att visa vad som pågår bakom fasaden nu när allting gått åt pipan så är jag tämligen säker på att det finns en hel hög saker som hon inte avslöjar (t. ex. att kocken antagligen var anställd av bolaget och inte Bella privat).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in