2019-10-20, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Kuken... Kände mig säker på den just i stunden, nu i efterhand känns det helt fel

Vilken passar du bäst in på av dessa två just nu?
Gissar på den som..just D
https://www.youtube.com/watch?v=O0cAx1jLbJk

själv tar jag det med ro, jag ska inte göra några stora projekt med resultatet
Citera
2019-10-20, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Jag måste vara helt dum i huvudet som svarade alternativ 1. Allvarligt, ett av de skrev misstag jag har gjort

Förstår dig helt om du svarade one dimensional. Pendlade mycket mellan de två alternativen men kändes som att one dimensional beskrev det mer abstrakt och variety verkade mer konkret.
Citera
2019-10-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maseng
Det ska väl stämma? svarade det alternativet som var närmast 400, tror det var det minsta alternativet
Det kan vara 1280 om det nu var 68 höjd. Har dock för mig att skalan var så att ganska många cm var typ 40 km irl, och att jag var tvungen att märka ut 35 för att få rätt.
Citera
2019-10-20, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Vilken passar du bäst in på av dessa två just nu?
Gissar på den som..just D
https://www.youtube.com/watch?v=O0cAx1jLbJk

själv tar jag det med ro, jag ska inte göra några stora projekt med resultatet

Citat:
Ursprungligen postat av maseng
Förstår dig helt om du svarade one dimensional. Pendlade mycket mellan de två alternativen men kändes som att one dimensional beskrev det mer abstrakt och variety verkade mer konkret.

Jag kan inte ha läst variety-alternativet, för nu när jag läser det så känns det helt givet. Aja
Citera
2019-10-20, 20:45
Medlem
sodamans avatar
Skitprov.

Bara jag som tyckte verbala delen var lättare än tidigare och den kvantitativa svårare? Fick gissa på 5-6 frågor pga tidspress medan jag var klar 10 minuter före utsatt tid på verbala.
Citera
2019-10-20, 20:47
Medlem
Remuluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbaker
Det kan vara 1280 om det nu var 68 höjd. Har dock för mig att skalan var så att ganska många cm var typ 40 km irl, och att jag var tvungen att märka ut 35 för att få rätt.
Kan givetvis ha haft fel, men hade ganska bra tid för frågan och menar att höjden var lite mer än dubbel bas. Vill minnas att jag svarade alternativ B på frågan.
Citera
2019-10-20, 20:49
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B71
frågade de efter storleken? nä inte vad jag kommer ihåg - därför irrelevant
Fast de skrev väl aldrig ut hur många bollar av de vita i alternativ I? De skrev väl bara dubbelt som och bla bla.. i förhållande till varandra och inget specifikt antal.

Sedan i II om ett bestämt antal stora bollar endast? (Vilka kan vara både stora rosa och stora vita).
Citera
2019-10-20, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remulus
Kan givetvis ha haft fel, men hade ganska bra tid för frågan och menar att höjden var lite mer än dubbel bas. Vill minnas att jag svarade alternativ B på frågan.
Minns du den med vägen? Väg 193 mellan Tidaholm och x?
Citera
2019-10-20, 20:51
Medlem
Kändes riktigt surt idag. Trodde verbala skulle gå avsevärt bättre, men ack så många slarvfel jag nu inser att jag gjort. Fyfan, börjar kännas hopplöst och omöjligt nu. Får väl ta i hårdare. Matten tror jag åtminstone gick bättre men han inte med 5 av frågorna på en av de kvantitativa delarna så skrev bara in olika svar på alla. Verbala kändes omöjlig, speciellt LÄS. Hoppas åtminstone på 1.3 sammanlagt.

Behövde bara få ut känslorna. När ett prov avgör om du tjänar 80 000 eller 20 000 i månaden är det svårt att inte bli modfälld när det inte går som man förväntat sig eller hoppats på.
Citera
2019-10-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Fast de skrev väl aldrig ut hur många bollar av de vita i alternativ I? De skrev väl bara dubbelt som och bla bla.. i förhållande till varandra och inget specifikt antal.

Sedan i II om ett bestämt antal stora bollar endast? (Vilka kan vara både stora rosa och stora vita).
Var detta en nog eller kva?
Citera
2019-10-20, 20:52
Medlem
https://www.miljoskaraborg.se/globalassets/dokument/varmepumpar/berggrundskarta_falkoping_fr_sgu_miljosamverkan_os tra_skaraborg.pdf

Här är kartan på DTK uppgiften
Citera
2019-10-20, 20:52
Medlem
Vad var svaret på frågan om forskningen kring restless leg’s syndrome?

Jag svarade något med att forskning kan bedrivas med kommersiellt intresse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in