2019-10-20, 17:53
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Nu spekulerar jag bara eftersom hon aldrig pratade om deras relation. LW var 2016-18 inte intresserad av ett förhållande, som hon själv sa, hon tyckte karlar var jobbiga.
Hon blev kanske för uppmärksammad, fick för många inviter.
Är inte säker på att LW var någon förnuftig människokännare, hon agerande ju verkligen inte förnuftigt då hon hade en relation med en gift man.
Väldigt olikt henne.
Det var nog deras gemensamma mani, energi och spänningssökande som gjorde att de drogs till varandra.

LW hade förvisso många bättre män runt sig än SD, det håller nog de flesta med om...

Hon var inte intresserad av ett förhållande
med dig, menar du väl?
Försökte du i två år utan att fatta?
Hon hade väl åtminstone förhållande med
SD, MgL och ev UW under den tiden?

Du kanske inte kände henne så väl som
du trodde?
Om hon hade en relation med en gift man
i 6 år så kan du väl inte påstå att det var
väldigt olikt henne? Det var väl bara olikt
den bild hon valde att visa dig?
Citera
2019-10-20, 18:08
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Jag litar på miridijul, och jag tror du har rätt här.
Det stämmer bra överens i tid med att HD förbjöd SD att ha någon som helst kontakt med LW.
LW ville kanske ha HDs hjälp att slippa SDs trakasserier.

Det är väl inte osannolikt att LW även tänkte att HD blev utsatt också?
Att nu måste allt få ett stopp?
Citera
2019-10-20, 18:09
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
med dig, menar du väl?

du trodde?

Varför tror du att även UW ev var intresserad? Finns det något i Lenas texter som pekar på det?
Citera
2019-10-20, 18:21
Medlem
När jag läser om hur LW och SD hade en 6 år lång sexuell relation så tvivlar jag på att det var nåt kontinuerligt. Låter som att de träffades och hade sex stup i ett, men snarare torde det ha förekommit då och då. Kanske med väldigt långa mellanrum. Annars måste ju HD ha märkt något, kan jag tycka. Eller någon annan i geo-gänget.

Men när LW inte längre ville ha med SD att göra så blev han rasande för han såg sig kanske som guds gåva till kvinnorna och kunde inte ta ett nej. Då började han förfölja och trakassera LW och därav anmälningarna från henne. LW fick nog och berättade för HD hur det stod till.

Inte alls otroligt att det det var så det gick till.
Citera
2019-10-20, 18:25
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Varför tror du att även UW ev var intresserad? Finns det något i Lenas texter som pekar på det?

Jag tror att det var LW som ville skiljas.
Eftersom han stannade kvar i
församlingen medan LW slutade arbeta
som pastor och bytte församling så tror
jag att UW sågs som ”offret” av deras
gemensamma vänner.
Eftersom hon tydligen kunde linda honom
runt lillfingret när det gällde att byta
barndagar efter hennes önskemål så
tror jag han kanske inte kommit över
henne. Jag tror att LW kan ha utnyttjat
det för att manipulera bort MH.
Citera
2019-10-20, 18:36
Medlem
Citat:
med dig, menar du väl?

du trodde?

SD är väl den ende som ev är säkerställd. Och definitivt den ende som är intressant i denne tråd. De flesta ensamstående kvinnor har vanligtvis flera korta relationer i hennes ålder, liksom ensamstående män.

Däremot har hon pga intressen ofta hamnat i sammanhang där män dominerat till antal. Därav många manliga vänner.

Nu har den lilla P7an resulterat i en rekommendation om att en stor rättsundersökning skall göras på SD. Den tar ca en månad då han är inlagt på Rättpsykiatrisk klinik och resultatet av den (RPU) blir synnerligen intressant. Enligt vad Luxor meddelat. Ljuset bör ligga på SD.
Citera
2019-10-20, 18:37
Medlem
Citat:
med dig, menar du väl?

du trodde?

Haha hoppsan, starka känslor för en som påstår sig inte känna henne?
Nej LW hade inget förhållande, hon hade olika relationer. Viss skillnad. Stor skillnad.
Nej jag har aldrig sagt att jag kände henne väl, Men nu till en mer spännande fråga, hur var din relation till henne?

Så bitter och hatisk kan du bara vara om du är avundsjuk eller känner dig sviken av henne.
Vad hände?
Citera
2019-10-20, 18:40
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
SD är väl den ende som ev är säkerställd. Och definitivt den ende som är intressant i denne tråd. De flesta ensamstående kvinnor har vanligtvis flera korta relationer i hennes ålder, liksom ensamstående män.

Däremot har hon pga intressen ofta hamnat i sammanhang där män dominerat till antal. Därav många manliga vänner.

Nu har den lilla P7an resulterat i en rekommendation om att en stor rättsundersökning skall göras på SD. Den tar ca en månad då han är inlagt på Rättpsykiatrisk klinik och resultatet av den (RPU) blir synnerligen intressant. Enligt vad Luxor meddelat. Ljuset bör ligga på SD.

Va?! Är det sprillans färska uppgifter????
Citera
2019-10-20, 18:40
Medlem
Citat:

Källa på detta?
Citera
2019-10-20, 18:41
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Precis , det var mirdidjul som blev tillrättavisad av Väktaren JellyGrey att rätta in sig i ledet.
Med all rätt ska man väl kunna skriva anonymt på flashback utan att meddela eller inhämta gdokännande från dessa ”sektmedlemmar”. Speciellt när en av dom är misstänkt för ett ett mycket brutalt mord. Nog vill man undvika onödig kontakt med sådana människor.

SKÄRMDUMP

På något sätt har det hela tiden verkat som om det inte uppskattas inom geocachingen att det finns en fri vilja ?
Att de som går sin egen väg socialt eller på annat sätt ,de fryses ut .

Trodde att geocaching var en sport, inte något slags samfund eller sekt ,för då har sporten tappat sin positiva framtoning på alla sätt och vis.
Citera
2019-10-20, 18:48
Medlem
Citat:

Först ska skuldfrågan avgöras, om
han inte har erkänt vill säga.
Citera
2019-10-20, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Va?! Är det sprillans färska uppgifter????

Det var nytt för mig då jag läste det idag. Sedan såg jag notknapparen nämnde det också. Luxor skrev det i sitt inlägg idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in