Copenhagen Sauna är en klassiker som jag inte hade varit på tidigare, men som jag har varit väldigt nyfiken på och absolut måste besöka. Jag åkte dit från Köpenhamns centralstation med S-tog. Det är en bit att gå från stationen men inte så farligt. Väl framme vid villan ringer jag på och ganska snart öppnar en ung tjej och släpper in mig. Jag följer med henne till ett angränsande rum där hon börjar med att tala om att det inte är en "swinger club" som det står på hemsidan utan en bordell. https://copenhagensaunaclub.dk/ Och betalning sker kontant (med kreditkort enligt hemsidan, vilket alltså även det är felaktigt.) Varför det är så mycket felaktigheter på hemsidan, fick jag inte reda på. Jag gissar att det handlar om att de har lite problem med myndigheterna. Vidare informerade hon om att de erbjuder egentligen bara en sak och till ett fast pris, nämligen en timme tillsammans med en tjej med bubbelpoolsbad, bastu och sex för 1.900 danska kronor kontant. Men jag var förberedd och hade hört mig för innan och hade med mig detta. Det fanns just då (början på kvällen) bara en tjej ledig. Sonja 29 år som är belgisk tjeck, så då blev det tillsammans med henne, vilket absolut inte ska uppfattas som att det var något dåligt val. Hon ser helt okej ut och är mycket trevlig och sexig. Först frågade hon om jag ville ha nåt att dricka. De har öl, så det blev det. Sen följde jag med henne upp till ett rum på övervåningen där vi klädde av oss nakna och sen duschade vid tillsammans och smekte varandras kroppar. Sen gick vi tillbaks ner till undervåningen där bubbelpoolen och bastun finns. Först bubbelpool i ca en halvtimme, och då handlade det inte om att sitt bredvid varann och typ peta lite på varann, utan hon sa att jag skulle sätta mig i mitten av poolen och sen kom hon och satte sig i mitt knä och smekte lite här och var i olika ställningar med sin kropp. Mycket, mycket trevligt!
Hon kan verkligen sina saker och gör ett bra jobb. Jag vet att vissa här på detta forum ogillar tjejer med öststatsbakgrund. Att de anses kalla, tråkiga och att det tydligt syns på dom att dom bara tänker på pengarna. Detta gäller absolut inte Sonja. Hon är lidelsefull, för att ta ett lite danskklingande uttryck. Efter bubbelbadet blev det bastu. Det hör ju liksom till när stället tom har "sauna" i namnet. Sen blev det upp på övervåningen igen och efter en snabb dusch var det då dags för sex!
På en säng i rummet där vi har lagt våra kläder. Först börjar hon med lite smek igen och sen kommer kondomen på och hon suger av mig. Sen knull med först hon på topp och sen doggystyle eller "Lassie" som Sonja kallade det. Sen satt vi mest och pratade. Sonja berättade att hon är från Belgien, men att hon har tjeckiska som modersmål. Och hon gillar Sverige och har varit här flera gånger. Sammantaget så är naturligtvis 1.900 danska kronor ganska mycket pengar och särskilt för oss svenskar. Vår krona är ju inte mycket värd längre. Och 1.900 dkr är ungefär det dubbla jämfört med vad jag brukar betala på bordell. Det är upp till var och en att avgöra om det är värt det, men jag känner mig nöjd i alla fall.

Senast redigerad av Kurt1 2019-10-16 kl. 20:38.
Senast redigerad av Kurt1 2019-10-16 kl. 20:38.