2019-10-20, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Det kan godt være. I motsetning til inntrykket som er skapt av TH gjennom tråden her; kynisk, gjerrig, sjalu, kontrollerende, iskald, er noen av ordene som er brukt om mannen, er det interessant å se hva nære venner mener om ham. Også en som skriver her på forumet som har kjennskap til familien, beskriver mannen som hyggelig, med sunt forhold til økonomi, m.m. TV2 har tilsvarende reportasje om disse vennene:
https://www.tv2.no/nyheter/10332863/

Ja det er mange gode ord, spesielt om AE. Hun fremstår som et tvers igjennom snilt menneske med stor omsorg for alle rundt seg, og som limet i familien.
Allikevel virker det som om politiet roter rundt etter noe inkriminerende med sine mange avhør av slekt, venner, bekjente og naboer. Men det kan kanskje være for å finne et hevnmotiv som ligger bak i tid?
Citera
2019-10-20, 15:28
Medlem
.
Citera
2019-10-20, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Ja det er mange gode ord, spesielt om AE. Hun fremstår som et tvers igjennom snilt menneske med stor omsorg for alle rundt seg, og som limet i familien.
Allikevel virker det som om politiet roter rundt etter noe inkriminerende med sine mange avhør av slekt, venner, bekjente og naboer. Men det kan kanskje være for å finne et hevnmotiv som ligger bak i tid?
Ja, tenker de leter etter opplysninger, kjennskap til noe som kan peke på et motiv. Som jeg har nevnt tidligere, kan det godt ligge også et hevnmotiv bak denne ugjerningen. Håper virkelig de finner noe som kan bidra til oppklaring av saken.
Senast redigerad av univers123 2019-10-20 kl. 15:32.
Citera
2019-10-20, 15:37
Medlem
Citat:

Jeg kan skrive under på at hun var/er kjempesnill, et fantastisk menneske og en god mor og bestemor.
Citera
2019-10-20, 15:49
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturmann1
Jeg kan skrive under på at hun var/er kjempesnill, et fantastisk menneske og en god mor og bestemor.

No offence, men vi har hatt flere troll innom tråden her før, og det er veldig lett å bare lage seg en bruker her og skrive hva som helst.

Jeg tar i hvert fall utsagn fra random brukere som mener å kjenne de involverte eller som sier de har vært inne i huset med en god klype salt.

Trist hvis denne brukeren faktisk kjenner de, men sånn generelt så kan jo hvem som helst lage seg en bruker og si det samme.
Citera
2019-10-20, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
No offence, men vi har hatt flere troll innom tråden her før, og det er veldig lett å bare lage seg en bruker her og skrive hva som helst.

Jeg tar i hvert fall utsagn fra random brukere som mener å kjenne de involverte eller som sier de har vært inne i huset med en god klype salt.

Trist hvis denne brukeren faktisk kjenner de, men sånn generelt så kan jo hvem som helst lage seg en bruker og si det samme.

det er viktig og være skeptisk... Men synes det blir litt drøy trolling i så fall
Senast redigerad av Naturmann1 2019-10-20 kl. 16:17.
Citera
2019-10-20, 16:23
Medlem
storebror11s avatar
Citat:

Det stemmer godt med hva jeg har fått høre av personer som kjenner familien veldig godt. AEH eller Lisbeth som de kaller henne, lagde ofte mat til sultne barn i nabolaget etter skoletid opp igjennom årene og hadde mye omsorg. Det jeg har hørt om TH er derimot ikke like hyggelig...
Citera
2019-10-20, 16:24
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturmann1
Er jo ganske skutt i hue hvis man holder på sånn da, men det er viktig og være skeptisk...

Skutt i huet er en ganske riktig beskrivelse av de som har prøvd seg ja, men det er det som kjennetegner trolling generelt, jeg har aldri forstått hva som er så gøy med det.

Blant annet var det noen som i en periode her prøvde å latterliggjøre tråden og deltagerne generelt for å mistenke TH, og la ut poster med "nyheter" om at TH hadde blitt pågrepet, for så å etterpå latterliggjøre de som trodde på det, og lignende.

Igjen, jeg sier som sagt ikke at jeg har noen spesiell grunn til å mistro akkurat deg, jeg vil bare minne om at hvem som helst kan lage seg en bruker og skrive hva som helst de vil.

Carry on :-)
Citera
2019-10-20, 16:24
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storebror11
Det stemmer godt med hva jeg har fått høre av personer som kjenner familien veldig godt. AEH eller Lisbeth som de kaller henne, lagde ofte mat til sultne barn i nabolaget etter skoletid opp igjennom årene og hadde mye omsorg. Det jeg har hørt om TH er derimot ikke like hyggelig...

Huff ... dett er så trist ... jeg har og hørt mye pent om henne. Et varmt menneske.
Citera
2019-10-20, 16:38
Medlem
storebror11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Huff ... dett er så trist ... jeg har og hørt mye pent om henne. Et varmt menneske.

Veldig trist...
Håper inderlig det blir en oppklaring snart.
Jeg tror ikke hun lever og hvis det er riktig, bør hun i det minste få en verdig begravelse.
Citera
2019-10-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storebror11

Vanskelig å få et bilde av denne TH. Men med en så snill og kjærlig kone så må han vel være en god ektemann og far. Virker som en litt gammeldags type. Hjemmeværende frue, mange barn, viktig jobb, forsiktig med penger, tilbaketrukket, ikke prangende.
Han virker å være en høytstående forretningsmann med forbindelser også i det politiske landskapet.
Har hørt at han var en av de som var med på statsbesøket til Kina i oktober 2018.

https://www.vl.no/nyhet/partipolitisk-stotte-til-apen-folkekirke-1.1569508
Citera
2019-10-20, 16:58
Medlem
Citat:
Vanskelig å få et bilde av denne TH. Men med en så snill og kjærlig kone så må han vel være en god ektemann og far. Virker som en litt gammeldags type. Hjemmeværende frue, mange barn, viktig jobb, forsiktig med penger, tilbaketrukket, ikke prangende.
Han virker å være en høytstående forretningsmann med forbindelser også i det politiske landskapet.
Har hørt at han var en av de som var med på statsbesøket til Kina i oktober 2018.

https://www.vl.no/nyhet/partipolitisk-stotte-til-apen-folkekirke-1.1569508
https://stortinget.no/nn/representantar-og-komitear/representantane/Dagens-motande/representant/?perid=ST
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in