2019-10-19, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Får rotera den jävla elefanten dagligen, som tur är tar det bara 3 sekunder sen e man klar. Men ja jävligt störande. Fittelefant.

Bra att frugan iaf släpper till där hemma Glenn....
Citera
2019-10-19, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Haha komedin när din vardagliga gejmer skadar sig i köket och är tveksam till start till resterande matcher. Kämpa

Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
G33K struggle.
Av med det du lindat och blöd för fan!!
Måste nå guld 1!

Det sjuka med incidenten är att det dröjde säkert en halvtimme innan jag insåg vilka enorma konsekvenser detta skulle få för min helg
Citera
2019-10-19, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majvor666

😂😂😂👏🏻
Citera
2019-10-19, 21:19
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majvor666

Blåvalen måste få sitt så är det ju
Citera
2019-10-19, 21:56
Medlem
Någon mer som ser att majoriteten av ens förluster i WL är mot riktiga "OP" guld lag utan några större stjärnor?

Märker att motståndaren ändå är en bra lirare, men mina gubbar passar aldrig så mycket fel som i dessa matcher, känns inte som en slump..
Citera
2019-10-20, 00:13
Medlem
Aja blir inga 23+ denna helg heller. Seriöst torskat 4 jävla straffläggningar. Samtliga matcher har jag säkert 3-4 gånger fler skott på mål. Folk kontrar bara in den.
Citera
2019-10-20, 01:02
Medlem
Älskar verkligen det här spelet. Låg 7-1 och nu helt plötsligt 8-8. Hur kommer det sig att jag får möta Messi och Auba POTM varannan match? Sitter ju förfan o svettas
Citera
2019-10-20, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Blåvalen måste få sitt så är det ju

Skönt att du tog set rätt. Kunde bara inte hålla mig. Blev en straffspark när du skrev som du gjorde
Citera
2019-10-20, 09:13
Medlem
sonofnatures avatar
Ea har verkligen gjort det tråkigt i år med Trading .
Som igår saker å ting jätte billigt att buda in, men går fan inte trycka .. Inte ens när det står en minut kvar .
Å ska man lösa Sbc å buda in spelare e det helt omöjligt å buda över .

Kör appen på datorn , kanske inte e så på konsolen . Men de förstör fan mer eller mindre allt .

Är det något som fungerar i år?

Å va fan e det med inlöpningar . Den andra strikern står å tittar på å väntar . Spring in i boxen för fan !
Citera
2019-10-20, 09:27
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Någon mer som ser att majoriteten av ens förluster i WL är mot riktiga "OP" guld lag utan några större stjärnor?

Märker att motståndaren ändå är en bra lirare, men mina gubbar passar aldrig så mycket fel som i dessa matcher, känns inte som en slump..

Handikapp
Spelar mycket med silver, non rare å sånt då jag gillar att bygga udda lag .
Vinner ca lika många matcher med ett "sämre lag" än ett monster lag !

Spelat många år i fut å nästan alltid kört budget lag . Å då jag kör med tex många specialkort eller 90+ spelare då e det jävligt svår spelat för mej . Då märker jag det du skriver , mitt lag känns trasigt .

Samma i NHL . Handikapp . Lagen funkar sämre med många bättre och dyrare kort
Senast redigerad av sonofnature 2019-10-20 kl. 09:33.
Citera
2019-10-20, 10:51
Medlem
lovade ju att inte lira mer Weekend League på ett tag, men tack vare icon swaps blev man ju tvungen att vinna 9 matcher iaf

sen ville man ju köra på till 14 vinster och guld 3 när man ändå höll på

3 raka vinster i morse och det var klart, så jävla skönt att slippa det helt fruktavsvärda spelläget till nästa icon swaps

kör ett lag osm jag lagt under 100k på, plus 3 untrade https://www.futbin.com/20/squad/9410960

fungerade utmärkt

fan vad jag garvat åt spelet i helgen, det har verkligen blivit fruktansvärt dåligt nu efter en månad, precis som fifa 19.. förstår inte vad som händer

det går helt enkellt inte att spela seriöst och ha kul i det just nu.. ibland får man trycka 5-7 gånger för att byta till korrekt spelare, trots att den där jävla ljusrödvita markören visar den spelare du vill byta till, helt sjukt
Citera
2019-10-20, 12:21
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
https://www.youtube.com/watch?v=_AhLnhaTmFg

nik28t tycker inte drogba är speciellt bra, så personligen hoppar jag honom även om jag får ihop alla tokens

sen sammanfattar han fifa och EA 33 minuter och 30 sekunder in i videon och 5 minuter frammåt

han var en av dom som gillade spelet när det släpptes, men tycker det är skit nu

han tappar det fullständigt när han efter att ha dominerat en motståndare och vunnit skotten med 8-1 i sista matchen och tillllsut tröttnar till och med hans motståndare på tramset och gör självmål och stänger av i 90 minuten

kollade , hihi han lacka.
men att spelet va bra i början e ju bara bull, man märkte ju tydligt stora brister på spelet redan då.
sen sitta med 340.000 fifa points känns ju sådär. han visste väl om detta redan för flera år sen att spelet e någorlunda under early acces sen går utför. sen lägga upp massa videos om specialkort hit å dit.
det e ändå youtubers å twitch spelarna som har en talan till oss spelare och ea.
de borde sluta mata oss med specialkort å köp av fifa points.
vägra spela skiten istället.

som sa förra året. tar alla 2 veckor paus så lär ea börja tänka lite mer på en lösning.
om två veckor så ser vi om de gjort något. har de inte . så två veckor strejk igen.
bara strejka tills spel helvetet fungerar.
nu funkar ju inte detta då ea e bra på göra oss blinda med sbc å specialkort å alla youtubers klagar lite lätt men ändå vill visa sina lag , rewards bla bla bla.

2 veckor klarar alla å sluta spela liksom-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in