2019-10-19, 15:00
Medlem
Fick Kante i division rivals pack untradable !
Citera
2019-10-19, 18:03
Medlem
RolfRolands avatar
Vet inte vad som har hänt men jag måste verifiera mitt konto på mobilappen genom att snurra på en massa bilder. Spelar ingen roll vad jag gör ut än det blir fel och det läggs till en bild.

Grejen är att jag trejdat som en galning och för första gången inte lagt en spänn i år. Försöker EA blocka mig?
Citera
2019-10-19, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Vet inte vad som har hänt men jag måste verifiera mitt konto på mobilappen genom att snurra på en massa bilder. Spelar ingen roll vad jag gör ut än det blir fel och det läggs till en bild.

Grejen är att jag trejdat som en galning och för första gången inte lagt en spänn i år. Försöker EA blocka mig?

Yes, det händer när man tradear för mycket

Däremot så skall ju "puzzlet" kunna lösas och du kan köra vidare
Citera
2019-10-19, 18:08
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Yes, det händer när man tradear för mycket

Däremot så skall ju "puzzlet" kunna lösas och du kan köra vidare
Ok kämpar på med 12 bilder nu.
Citera
2019-10-19, 18:49
Medlem
Det går jävligt bra att byta gubbe med L1. Nästan aldrig så att det inte reggar eller hamnar snett. Nästan aldrig. Måste vara sjukt svårt att programmera.
Citera
2019-10-19, 18:52
Medlem
Citat:
Ok kämpar på med 12 bilder nu.

Hände mig en gång då det var typ omöjligt att veta om elefanten på bilden stod upprätt eller inte, benen och snabeln stack åt alla håll så fick chansa. Efter 10-15 försök lyckades jag (statistiskt borde jag lyckats långt tidigare på att bara chansa).
Citera
2019-10-19, 18:58
Medlem
Skar mig när jag lagade mat och har fått linda in vänstra tumme, sämsta möjliga med hälften av matcherna kvar att lira. Tänkte sikta så högt som möjligt men är typ omöjligt att spela nu, lär satsa på guld 3 iaf som ändå är ett stort steg från silver 1 va? Skillnaden mellan guld 3 och guld 2 verkar inte vara lika stor.
Citera
2019-10-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Skar mig när jag lagade mat och har fått linda in vänstra tumme, sämsta möjliga med hälften av matcherna kvar att lira. Tänkte sikta så högt som möjligt men är typ omöjligt att spela nu, lär satsa på guld 3 iaf som ändå är ett stort steg från silver 1 va? Skillnaden mellan guld 3 och guld 2 verkar inte vara lika stor.

Haha komedin när din vardagliga gejmer skadar sig i köket och är tveksam till start till resterande matcher. Kämpa
Citera
2019-10-19, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Haha komedin när din vardagliga gejmer skadar sig i köket och är tveksam till start till resterande matcher. Kämpa

G33K struggle.
Av med det du lindat och blöd för fan!!
Måste nå guld 1!
Citera
2019-10-19, 19:29
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Hände mig en gång då det var typ omöjligt att veta om elefanten på bilden stod upprätt eller inte, benen och snabeln stack åt alla håll så fick chansa. Efter 10-15 försök lyckades jag (statistiskt borde jag lyckats långt tidigare på att bara chansa).
Helt sinnes. Det är inte bara en bild utan 10 (trodde det var mer) men kommer inte vidare. Aja finns ju bättre saker att göra en lördagkväll.
Citera
2019-10-19, 19:33
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Helt sinnes. Det är inte bara en bild utan 10 (trodde det var mer) men kommer inte vidare. Aja finns ju bättre saker att göra en lördagkväll.

Får rotera den jävla elefanten dagligen, som tur är tar det bara 3 sekunder sen e man klar. Men ja jävligt störande. Fittelefant.
Citera
2019-10-19, 20:25
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=_AhLnhaTmFg

nik28t tycker inte drogba är speciellt bra, så personligen hoppar jag honom även om jag får ihop alla tokens

sen sammanfattar han fifa och EA 33 minuter och 30 sekunder in i videon och 5 minuter frammåt

han var en av dom som gillade spelet när det släpptes, men tycker det är skit nu

han tappar det fullständigt när han efter att ha dominerat en motståndare och vunnit skotten med 8-1 i sista matchen och tillllsut tröttnar till och med hans motståndare på tramset och gör självmål och stänger av i 90 minuten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in