2019-10-15, 18:00
Medlem
Har av säkra källor fått höra att hon var gravid
Citera
2019-10-15, 18:08
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrenshand
Har av säkra källor fått höra att hon var gravid
Med GM?
Citera
2019-10-15, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Med GM?
Det har jag dock ingen aning om.
Citera
2019-10-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppet6666
Finns det något samröre mellan GM och andra herrar som har egna trådar här på FB?
Ja.
Citera
2019-10-15, 19:00
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huffpuff
Ja.
Några länkar? Vad gäller det för brott?
Citera
2019-10-15, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Några länkar? Vad gäller det för brott?
Skulle gärna vilja veta lite mer om den där Ramad*n. Ska tydligen vara en riktig jävla idiotapa.
Citera
2019-10-17, 17:52
Medlem
Citat:
Skulle gärna vilja veta lite mer om den där Ramad*n. Ska tydligen vara en riktig jävla idiotapa.

Den där ramad*n har "flertal" avsnitt i belastningsregistret, antalet avsnitt i misstankeregistret är nästan lika många som antal visade avsnitt av Hem till gården.

Hans köpefru från hemlandet var omkring 11 år (om jag minns rätt, hon var iaf LÅNGT ifrån myndig) när hon blev hämtad till Sverige.
Hans minsta bror var 12 år när han började användas för att leverera droger, den mellanminsta brodern var omkring 14 år när ramad*n och deras pappa började använda den till att sälja sprit, stöldgods och droger.
Citera
2019-10-17, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldrig-iv
Den där ramad*n har "flertal" avsnitt i belastningsregistret, antalet avsnitt i misstankeregistret är nästan lika många som antal visade avsnitt av Hem till gården.

Hans köpefru från hemlandet var omkring 11 år (om jag minns rätt, hon var iaf LÅNGT ifrån myndig) när hon blev hämtad till Sverige.
Hans minsta bror var 12 år när han började användas för att leverera droger, den mellanminsta brodern var omkring 14 år när ramad*n och deras pappa började använda den till att sälja sprit, stöldgods och droger.
Inte förvånad det minsta, usch vilket avskum. Men har han inte en tjej as we speak? Nån svensk brud har jag för mig
Citera
2019-10-17, 20:19
Medlem
Citat:
Vill minnas att det är samma avskum som langar spriten till kidsen
Citera
2019-10-17, 20:37
Medlem
Citat:
Inte förvånad det minsta, usch vilket avskum. Men har han inte en tjej as we speak? Nån svensk brud har jag för mig

Har fått andrahandsuppgift från någon med insyn i zigenarsekten, köpefrun blev hemskickad eftersom hon inte dammsög tillräckligt (många zigenare i Västervik har en psykotisk böjelse att dammsuga 3-8 gånger om dagen).

Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm.1312
Vill minnas att det är samma avskum som langar spriten till kidsen
Ja det stämmer.
Citera
2019-10-19, 17:27
Medlem
Fick nyss höra att "små brushorna" spekulerar i hur Den*is ska klara sig, det är tydligen känt att han visste precis vad han gjorde och syftet var att avrätta henne.
Hoppas att polisen inte fumlar bort bevis på att han avrättade henne, och att det Svenska rättsystemet för ovanlighetens skull utdömer ett långt och kännbart straff!

Sen skulle det ju inte skada om polisen gjorde ett tillslag mot alkohol och drog försäljningen, som ovannämnda "små brushorna" är inblandade i, vilken "låg nere" strax efter mordet men nu är igång igen.
Citera
2019-10-23, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppet6666
Finns det något samröre mellan GM och andra herrar som har egna trådar här på FB?

Jag vet vilka du syftar på men nej det har dom inte. Desperate move 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in