2019-10-19, 14:58
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Att hävda att feminister skulle tycka det var "logiskt" att bli ihop med män med medeltida syn på kivnnor är väl det ultimata beviset för just låg intelligens.

Andelen med män i Sverige med just" medeltida syn på kivnnor" är väldigt få, och!! de verkar sitta just mycket på FB och gnälla över att de inte får kvinnor, och hur dåliga de anser att just "svenska" kvinnor är och bla bla...

Men kvinna, jag står bakom din rätt att välja muslimska män med deras kvinnosyn om du vill det, jag backar upp dig!
Citera
2019-10-19, 15:00
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Hur ska du ha det? Nu var det plötsligt självklart att man ska vara kategorisk igen.

När jag påpekar att frågeställningen är kategorisk så är det tydligen jag som är kategorisk. Nu är jag istället "upprörd" över att frågeställningen är kategorisk.

Svenska tjejer vill inte ha invandrarkillar med medeltida värderingar. Det är en shit test.

Kategorisk är ingen motsats till generell, om du har svårt för det svenska språket kan du googla upp vad orden betyder.
Citera
2019-10-19, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det som citerades i studien var dessutom europeiska ansikten och jag har pekat på att jag generellt set inte är attraherad av svenska kvinnor pga att jag föredrar kvinnliga former och smala tjejer. Du gick alltså helt fel.
Okej, vad menar du egentligen med kvinnliga former? Anser du att svenska kvinnor är feta och därmed döljer sina kvinnliga former eller menar du att dom helt enkelt saknar dessa oavsett hur mycket dom väger exempelvis?
Citera
2019-10-19, 15:03
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Kategorisk är ingen motsats till generell, om du har svårt för det svenska språket kan du googla upp vad orden betyder.

Jag har inte påstått eller implicerat att kategorisk och generell är motsatser.

Varför sitter du och ljuger?
Citera
2019-10-19, 15:03
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Okej, vad menar du egentligen med kvinnliga former? Anser du att svenska kvinnor är feta och därmed döljer sina kvinnliga former eller menar du att dom helt enkelt saknar dessa oavsett hur mycket dom väger exempelvis?

Kvinnliga former avser vanligtvis rätt form av kurvor och det kan man ha både om man är smal eller lite fetare. Svenska kvinnor har generellt sett enligt mina preferenser för lite av detta, de ser lite mer ut som män och det tänder inte jag på.
Citera
2019-10-19, 15:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag har inte påstått eller implicerat att kategorisk och generell är motsatser.

Varför sitter du och ljuger?

Du skrev:
Citat:
Hur ska du ha det? Nu var det plötsligt självklart att man ska vara kategorisk igen.
När menar du att jag svängde?
Citera
2019-10-19, 15:09
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Du skrev:

När menar du att jag svängde?

Men herre jävla gud. Ska jag blinka dina ögon årt dig också? Visst, jag är snäll.

Vi pratar om, typ, ditt förrförra och förrförrförra inlägg. Först förnekar du att frågeställningen är kategorisk och menar att det bara är jag som pratar kategoriskt. När jag sedan förklarar med tydliga citat att frågeställningen är kategorisk, så tycker du att jag är "upprörd" och undrar vad problemet är med att vara kategorisk.

Du pratar om läsförståelse men verkar inte ens förstå det du själv skriver.

Helt snurrigt.

Var bättre. Ditt ego är irrelevant.
Citera
2019-10-19, 15:12
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Men herre jävla gud. Ska jag blinka dina ögon årt dig också? Visst, jag är snäll.

Vi pratar om, typ, ditt förrförra och förrförrförra inlägg. Först förnekar du att frågeställningen är kategorisk och menar att det bara är jag som pratar kategoriskt. När jag sedan förklarar med tydliga citat att frågeställningen är kategorisk, så tycker du att jag är "upprörd" och undrar vad problemet är med att vara kategorisk.

Du pratar om läsförståelse men verkar inte ens förstå det du själv skriver.

Helt snurrigt.

Var bättre. Ditt ego är irrelevant.

Du misslyckades att citera det du anser styrker ditt påstående, du är sinnesförvirrad och saknar läsförståelse.
Citera
2019-10-19, 15:13
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Du misslyckades att citera det du anser styrker ditt påstående, du är sinnesförvirrad och saknar läsförståelse.

Nej, jag behöver inte citera inlägg du skrev för typ två timmar sedan på förra sidan i tråden för att du ska behöva stå för dem. Fjant.
Citera
2019-10-19, 15:14
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej, jag behöver inte citera inlägg du skrev för typ två timmar sedan på förra sidan i tråden. Fjant.

Nej jag märker att du hellre fantiserar ihop halmgubbar som du inte kan styrka. Så gör alla troll som inte klarar en saklig debatt.
Citera
2019-10-19, 15:19
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Nej jag märker att du hellre fantiserar ihop halmgubbar som du inte kan styrka. Så gör alla troll som inte klarar en saklig debatt.

Jaha. Det är ju bara att läsa tråden så ser man att du har skrivit det jag påstår att du skrivit, även om jag inte pallar agera mentalskötare åt dig och citera in inlägg du själv skrev för två timmar sedan.
Citera
2019-10-19, 15:21
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jaha. Det är ju bara att läsa tråden så ser man att du har skrivit det jag påstår att du skrivit, även om jag inte pallar agera mentalskötare åt dig och citera in inlägg du själv skrev för två timmar sedan.

Det är klart man ser att jag skrivit det jag skrivit om man läser tråden, är du en imbecill som tror att du sa något vettigt där? Däremot finns det inger som styrker det påståendet du kom med, det var en halmgubbe som du har misslyckats att styrka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in