2019-10-18, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Intressant. Migrationsstatistik är tydligen farlig.
Mer ljus på Swebb-tv.

Jättefarligt.
Därför som fulmedia alltid väljer ut en del som de manipulerar tittarna kring, och fördummande lägger filten över hela frågans sak och väsentlighet.
Citera
2019-10-18, 16:05
Avslutad
Sist Swebb-tv blev nersläckta resulterade det i ca 10.000 nya följare av kanalen. Vänstertomtarna är minst sagt kontraproduktiva.
Citera
2019-10-18, 17:02
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jättefarligt.
Därför som fulmedia alltid väljer ut en del som de manipulerar tittarna kring, och fördummande lägger filten över hela frågans sak och väsentlighet.

Detta visar vikten av saklighet
Citera
2019-10-18, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Jag tycker att de ska bjuda in Lars Adelskogh.

Strålande idé!
Hoppas swebbtv läser här
Citera
2019-10-18, 21:16
Medlem
Joe Blows avatar
Har dom svårt att förstå det tidigare meddelandet?
Tror dom att Jewtube/Google blivit snällare sedan den förra nedsläckningen?
Citera
2019-10-18, 21:31
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Har dom svårt att förstå det tidigare meddelandet?
Tror dom att Jewtube/Google blivit snällare sedan den förra nedsläckningen?
De är nog medvetna om att deras dagar är räknade på tuben, men så länge det går att ladda upp videos så är det bara att köra på.

Swebbtv borde ladda upp sitt material på Bitchute. Desto fler plattformar de finns på desto bättre.
Citera
2019-10-18, 22:38
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tclaesson
De är nog medvetna om att deras dagar är räknade på tuben, men så länge det går att ladda upp videos så är det bara att köra på.

Swebbtv borde ladda upp sitt material på Bitchute. Desto fler plattformar de finns på desto bättre.
Swebbtv använder sig även av Vimeo och säger att dom letar efter nya plattformar.
I och med YouTubes nya förhållningssätt med sin censur, skulle jag säga att det är en döende plattform.
Precis som med Napster och sedan Audiogalaxy så finns det alltid en ny aktör som är villig att ta vid.
Problemet är när man blir för stor som Youtube och måste rätta sig in i ledet, då är det alltid början till slutet.
Citera
2019-10-19, 08:45
Medlem
Shackblafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Den finns tillgänglig på Vimeo.
https://vimeo.com/367090083

Jag tittade o lyssnade igenom den.
Kan inte finna något hat, hot eller förnedrande lögner (förutsatt att statistik o citat ät korrekta).

Gissar dock åter att den kommer att komma tillbaka om någon vecka eller så. Att åter har någon massanmät eller troligare någon utnyttjat sina kontakter med Google.

Tycka är en sak.
Här är det snarare frågan om fakta, statistik o siffror.
Vilket gör Googles agerande än mer intressant. Någon vill inte ha folkbildning o debatt.

Problemet med HMF är att sanningshalten inte är relevant. Fakta kan absolut kvala in som hets mot folkgrupp så som lagen är utformad.
Citera
2019-10-19, 09:35
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tclaesson

Vad då "bara att köra på"? Man låter sig helt styras av Youtube genom att inte publicera något under två veckors tid. Om man fick ett antal nya besökare förra gångens nedsläckning lär väl fler försvinna denna gång då dom inte ens kan leverera enligt eget schema. Nog fan borde dom kunna skramla ihop till en plattform man har kontroll över. Dessa äldre gentlemen förefaller inte förstå att man försvinner fort i dagens internetbrus. Den stora majoriteten läser inte snyfttexten om hur dumma dom är mot oss eftersom vi inte hetsar mot någon och inte bryter mot några regler. Om inte annat så visar det en stor svaghet att inte lämna Youtube efter förra gången.
Citera
2019-10-19, 09:55
Medlem
mushimarus avatar
Ett axplock av Lars Bern´s fullkomligt lysnade förmåga att kunna analysera sammanbandet mellan globalism och judar från hans blogg.
Citat:
"Att oligarkerna ofta är just judar är irrelevant i mina ögon. De är makthungriga hyperförmögna personer helt enkelt." - Lars Bern
Citat:
"Att folk svär sig samman för att utöva makt skall uppmärksammas men vilken etnicitet de har är irrelevant." - Lars Bern
Citat:
Jag kritiserar inte judar som sådana, däremot kritiserar jag ondskefulla makthavare som Soros. Att han råkar vara jude är irrelevant. - Lars Bern
När hans filosemitiska hållning och taktiska individualism sågas i fotknölarna avslutar han ett blogginlägg med:
Citat:
”Mot den bakgrund jag tecknat här kommer jag i fortsättningen att refusera alla kommentarer som på något sätt försöker basera sin argumentation på ras och etnicitet.” - Lars Bern
Länk
Citera
2019-10-19, 10:02
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Jag tycker att de ska bjuda in Lars Adelskogh så att det blir fart på diskussionen.
Just nu så sitter de fast i den USA-imperialism som Trump tog död på.
En samtida analys fattas, allt går inte längre att skyllas på Kissinger, neocons eller FED.

Håller inte med dig. Men om du anser att Adelskogh skulle tillföra nåt till diskussionen maila Swebbtv och tipsa dem: info@swebbtv.se
Citera
2019-10-19, 10:42
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Vad då "bara att köra på"? Man låter sig helt styras av Youtube genom att inte publicera något under två veckors tid. Om man fick ett antal nya besökare förra gångens nedsläckning lär väl fler försvinna denna gång då dom inte ens kan leverera enligt eget schema. Nog fan borde dom kunna skramla ihop till en plattform man har kontroll över. Dessa äldre gentlemen förefaller inte förstå att man försvinner fort i dagens internetbrus. Den stora majoriteten läser inte snyfttexten om hur dumma dom är mot oss eftersom vi inte hetsar mot någon och inte bryter mot några regler. Om inte annat så visar det en stor svaghet att inte lämna Youtube efter förra gången.
Ja det finns ingen anledning att inte publicera videos på Youtube så länge det går samtidigt som man parallellt ordnar med andra plattformar (t.ex. Vimeo som de redan finns på). Det är dumt om de anpassar innehållet för att försöka stanna kvar men vad jag vet har man inte gjort det. Uppehåll bör de så klart inte ha bara för att Youtube förbjuder dem, det har du rätt i.

Jag hoppas att de lyckas ordna med en helt egen oberoende lösning, det vore det bästa då det alltid finns ett riskmoment med att vara beroende av någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in