2019-10-18, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Ja men hoppet e göteborgaren en stilig karl. Lite till åren
Men han e framåt öppen spontan och sexuelt erfaren. Samt att han är trygg med kapital
hahahaha, tror du på fullt allvar på det? Han kanske inte har lust på att ta över någon som gått med förlust deluxe? Han är själv en framgångsrik men som önskar fortsätta som det..tja, vi får se hur det slutar...
Citera
2019-10-18, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka
Efternamn08 har sagt att Bellan utreds för bedrägeri.
Det kanske stämmer.
det förvbånar mig inte en sekund, Bella ÄR en bedragerska!
Citera
2019-10-18, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
hahahaha, tror du på fullt allvar på det? Han kanske inte har lust på att ta över någon som gått med förlust deluxe? Han är själv en framgångsrik men som önskar fortsätta som det..tja, vi får se hur det slutar...

Jag tror stenhårt på gbg killen och belle vet how to plis a men. Om allt går åt helvete kanhon göra karriär i sexbranchen i los angeles tex. De söker alltid bra pärformers det vet jag
Citera
2019-10-18, 18:22
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Jag tror stenhårt på gbg killen och belle vet how to plis a men. Om allt går åt helvete kanhon göra karriär i sexbranchen i los angeles tex. De söker alltid bra pärformers det vet jag
Blir väl lite svårt eftersom hon är 30 år?
Citera
2019-10-18, 18:24
Medlem
Citat:
Blir väl lite svårt eftersom hon är 30 år?

det finns en nisch för alla om man är "driftig" och "entreprenör"
Citera
2019-10-18, 18:33
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Om hon ska satsa på sexbranschen så är det väl tur att hon inte flyttade ut till Long Island i alla fall.
Citera
2019-10-18, 18:35
Medlem
Blondinbella... en riktigt girig pengahora... säljer skit till korkade tonåringar.
När hennes miljardärgubbe tröttnar på hennes avsugningar så
är hon så jävla körd. Kanske jobb i kassan på ICA eller så har hon pengar i madrassen och kan leva
gott utan att arbeta.
Vem vet ! Kanske hon kan få en show på TV.. typ Graaf/Wahlgren .............
FAN TA ER ALLA SOM FÖLJER DESSA ÄCKLIGA GIRIGA AVSKUM !
Slå av TV´n så fort ni ser skiten. Dom har ingenting att säga som förbättrar era liv..
Dom vill bara sälja mer skit som ni inte behöver.
Citera
2019-10-18, 18:38
Medlem
Sandkakas avatar
Löwengrip Invest AB har stängt sin hemsida.
Konkurs på gång?
Citera
2019-10-18, 18:43
Medlem
Citat:
Okey, så du tror på sxbranchenhen fl
ör

Ok. så du tror på sexbranchen för Belllas del? tror jag också om jag ska va helt ärlig
hehe.
Bella är inte ärlig med vad som händer. och varför skulle hon? Om hon mår så inihelvetes dåligt, låt henne, men det är inget som kommer ta bort komplexet.
Citera
2019-10-18, 18:57
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Löwengrip Invest AB har stängt sin hemsida.
Konkurs på gång?

uhm, det står ju;

"Vi uppdaterar vår hemsida.
Tack för tålamodet. Snart är vi tillbaka med en ny hemsida på plats.
/Team Löwengrip Invest"

i typsnitt 16 så hur kan du missa det? kollar du rätt hemsida?!
http://löwengripinvest.se/

minns att dom la ut på sin instagram för typ 2 veckor sedan att dom skulle göra om den (eftersom gammal kontaktinfo till bland annat simon stod där), och dom har lagt upp stories där dom ville ha feedback på om folk ville se små beskrivningar om personalen eller inte, om den skulle vara på svenska/engelska osv....
Citera
2019-10-18, 19:00
Medlem
Hejdå Bella är allt jag har att säga..Godbye., farewell.
Citera
2019-10-18, 19:09
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
uhm, det står ju;

"Vi uppdaterar vår hemsida.
Tack för tålamodet. Snart är vi tillbaka med en ny hemsida på plats.
/Team Löwengrip Invest"

i typsnitt 16 så hur kan du missa det? kollar du rätt hemsida?!
http://löwengripinvest.se/

minns att dom la ut på sin instagram för typ 2 veckor sedan att dom skulle göra om den (eftersom gammal kontaktinfo till bland annat simon stod där), och dom har lagt upp stories där dom ville ha feedback på om folk ville se små beskrivningar om personalen eller inte, om den skulle vara på svenska/engelska osv....
Ja, det stämmer att det står så. Tror du på allt du läser ?
Det säger ju sig självt att ingen skriver att hemsidan stängs pga konkurs eller konkurshot.
Företag håller alltid skenet uppe in i det sista.

Det finns ingen anledning att släcka en hemsida för att byta ut info om t ex vd:n. Det är en rökridå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in