2019-10-18, 15:40
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Bella har tydligen gjort reklam för ännu ett bluff företag :
https://bloggbevakning.se/2019/10/18/foljare-kanner-sig-lurad-av-isabella-lowengrip/
"Nu har det börjat droppa in klagomål från köpare som känner sig lurade då deras paket inte existerar enligt PostNord.
Att alltsammans är fejk!"
Finns det ens nått seriöst företag kvar längre som vill förknippas med denna "världens mäktigaste kvinna" ?
ICa vill(e) använda Isabellas virtuella blogg-bebis
M/Svenskt Näringsliv vill(e) använda Isebellas virtuella blogg-arme
Citera
2019-10-18, 15:43
Medlem
Denna vecka har inte IL haft något betalt "samarbete" med något företag vilket är ovanligt, hon brukar iaf ha ett par samarbeten per vecka på Instagram. Kanske har företagen dragit öronen (och cashen) åt sig...
Citera
2019-10-18, 15:50
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av little-dreams
Denna vecka har inte IL haft något betalt "samarbete" med något företag vilket är ovanligt, hon brukar iaf ha ett par samarbeten per vecka på Instagram. Kanske har företagen dragit öronen (och cashen) åt sig...
Svart att betala loner, fakturor och myndigheter med minus
Manga nu som tävlar om pengar som inte finns
- Anmälningar till skatteverket, marknadsdomstolen, konsumentombudsmannen, kronofogdemyndigheten
- Kriminella utanfor dorren igen
- Vanner som "sviker" och avbokar
- Journalister som ringer och inte far svar
- Spike pa "Löwengrip" pa google och twitter
Aven OM tyfonen blaser over sa gar det aldrig att tvätta bort detta
Senast redigerad av qutm 2019-10-18 kl. 15:55.
Citera
2019-10-18, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Svart att betala loner, fakturor och myndigheter med minus
Manga nu som tävlar om pengar som inte finns
- Anmälningar till skatteverket, marknadsdomstolen, konsumentombudsmannen, kronofogdemyndigheten
- Kriminella utanfor dorren igen
- Vanner som "sviker" och avbokar
- Journalister som ringer och inte far svar
- Spike pa "Löwengrip" pa google och twitter
Aven OM tyfonen blaser over sa gar det aldrig att tvätta bort detta
What did I say long time ago: " upp som en sol, ner som en pannkaka, nu händer det! Desto förr desto bättre-för alla. Jag brukar inte vara skadeglad åt andra människor när det går fel, men just denna kan jag bara luta mig tillbaks och se allt hända, inte för att jag njuter kanske, men ledsen är jag ta mig fan inte! Hon har orsakat allting precis själv! Som man sår får man skörda, något jag lär mina barn heela tiden, viktigt! Så här kan det gå, så här gick det, "hon hade allt och miste hela stycket"( ordspråk).
Citera
2019-10-18, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Bella har tydligen gjort reklam för ännu ett bluff företag :

https://bloggbevakning.se/2019/10/18/foljare-kanner-sig-lurad-av-isabella-lowengrip/

"Nu har det börjat droppa in klagomål från köpare som känner sig lurade då deras paket inte existerar enligt PostNord.
Att alltsammans är fejk!"

Finns det ens nått seriöst företag kvar längre som vill förknippas med denna "världens mäktigaste kvinna" ?

Inte bara oseriöst. Det är olagligt att sprida bedrägerier.
Citera
2019-10-18, 17:29
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av little-dreams

Verkar så, senaste inlägget var i onsdags. En poserande bild där hon sitter i en trapp med mobilen i handen och texten:

"Wednesday and work frome home"

Ser ju inte speciellt trovärdigt ut 😁
Citera
2019-10-18, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
What did I say long time ago: " upp som en sol, ner som en pannkaka, nu händer det! Desto förr desto bättre-för alla. Jag brukar inte vara skadeglad åt andra människor när det går fel, men just denna kan jag bara luta mig tillbaks och se allt hända, inte för att jag njuter kanske, men ledsen är jag ta mig fan inte! Hon har orsakat allting precis själv! Som man sår får man skörda, något jag lär mina barn heela tiden, viktigt! Så här kan det gå, så här gick det, "hon hade allt och miste hela stycket"( ordspråk).

Sår man vind får man skörda storm.
Citera
2019-10-18, 17:47
Bannlyst
Mycket trist att usa satsningen inte ledde till någonting som belle skriver. Hon var min idol i NCY city. Trodde hon skulle köpa ett mansion på long iceland i NCY

Jävligt illa allt
Citera
2019-10-18, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Mycket trist att usa satsningen inte ledde till någonting som belle skriver. Hon var min idol i NCY city. Trodde hon skulle köpa ett mansion på long iceland i NCY

Jävligt illa allt
Håller med, så bra att du också inser detta! Hon är slut, kokt, rökt och stekt, färdig. liite ledsamt..
Citera
2019-10-18, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern

Jävligt illa allt

Håller med, trodde verkligen hon skulle lyckas på andra sidan, och så blev det såhär, vem hade kunnat ana det?

Kämpa vidare Bellis, you go girl!
Citera
2019-10-18, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Håller med, så bra att du också inser detta! Hon är slut, kokt, rökt och stekt, färdig. liite ledsamt..
Ja men hoppet e göteborgaren en stilig karl. Lite till åren
Men han e framåt öppen spontan och sexuelt erfaren. Samt att han är trygg med kapital
Citera
2019-10-18, 18:04
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otagetalias
Inte bara oseriöst. Det är olagligt att sprida bedrägerier.
Efternamn08 har sagt att Bellan utreds för bedrägeri.
Det kanske stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in